Wij kunnen echt wel in zo'n reeks komen waarin alles meezit, zoals PSV voor de winterstop had. De druk wordt alleen maar groter voor PSV, terwijl Ajax juist meer de hoop krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Het is gewoon wel waar dat de kans redelijk is dat PSV nog 2 punten laat liggen ergens, terwijl Ajax ook nog langs moet.....maarja, dan moeten wij ook alles winnen....
Het is mogelijk! Dat zie je.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net of jullie ooit bij psv winnen![]()
De wedstrijd morgen is cruciaal. Die MOET gewonnen worden. Of de spelers met die druk om kunnen gaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij kunnen echt wel in zo'n reeks komen waarin alles meezit, zoals PSV voor de winterstop had. De druk wordt alleen maar groter voor PSV, terwijl Ajax juist meer de hoop krijgt.
Hoop niet dat ze ervoor verlamd raken, maar motivatie zal er nu genoeg zijn. Dat hoef je ze niet eens meer te vertellen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:33 schreef Jasza het volgende:
Voor Ajax zal dit iig nog een extra motivatie zijn om alles of niets te doen morgen.
Ik hoop dat Davids echt wat extra's toevoegt op het mentale vlak morgen, want het wordt zoals Twi zegt waarschijnlijk nog wel lastigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:33 schreef Jasza het volgende:
Voor Ajax zal dit iig nog een extra motivatie zijn om alles of niets te doen morgen.
Zo'n wedstrijd is het vanaf de aftrap al, vol erop morgen en gelijk beslissen die handel.
Toch wel?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
Leonardo waarschijnlijk weer op de bank morgen.
Ik hoop het. En laat die hakjes etc allemaal maar achterwege, veel schoten op dat doel!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
De wedstrijd morgen is cruciaal. Die MOET gewonnen worden. Of de spelers met die druk om kunnen gaan?
Net gehoord? AD meldde iets in de trend van:quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:50 schreef Jasza het volgende:
Poepon haalt de 3 punten voor WII binnen, word neergehaalt in de 16.
Dat zeg ik ook idd..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:01 schreef TornadoDK het volgende:
als Ajax morgen maar wint, zou typisch zijn om te verliezen.
Maar vooralsnog ga ik uit van een 3-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |