Tuurlijk, enige wat Ajax nog kan doen is wat gewichten aan die hand hangen en dan wachten (om maar spreekwoordellijk te antwoorden)quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen is de competitie weer spannend? PSV blijft het natuurlijk in eigen hand houden.
Dat ik geen Amsterdams accent heeft wil niet direct zeggen dat het Rotterdams isquote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeker als je een Rotterdams accent hebt, dus je moet maar een kaartje regelen zodat hij naar binnen kan hehe, ken je niemand in 410?![]()
Je hebt wel een rotterdams accent, je gaat toch niet ontkennen hequote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dat ik geen Amsterdams accent heeft wil niet direct zeggen dat het Rotterdams isen nee, aangezien bijna niemand hier seizoenskaart heeft, en degene die hebben zitten niet in 410, ach kijken morgen wel, zelf hebk wel kaartje voor 409
![]()
![]()
Dankjequote:Op zondag 4 februari 2007 00:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het duurde bijna een half uur voordat ze een nieuwe hadden geopend. Ik wilde ze alleen maar helpen
Veel succes en plezier morgen jongens (en Riro)!
Gewoon de grote wisseltrucquote:Op zondag 4 februari 2007 00:33 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dat ik geen Amsterdams accent heeft wil niet direct zeggen dat het Rotterdams isen nee, aangezien bijna niemand hier seizoenskaart heeft, en degene die hebben zitten niet in 410, ach kijken morgen wel, zelf hebk wel kaartje voor 409
![]()
![]()
Bijna tijd om te gaanquote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef denthemen het volgende:
pfffff helemaal strak van de adrenaline hier, COME ON AJAX GODVERDOMME!!!
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef SoupNazi het volgende:
Hup. Ajax.
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef SoupNazi het volgende:
Hup. Ajax.
Ik hoop het, maar op het lijstje van Ajax.nl lijkt Leo centraal te spelen.quote:
ze zullen wel steeds wisselen van positiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar op het lijstje van Ajax.nl lijkt Leo centraal te spelen.
En er staat "Leonardo start waarschijnlijk als spits."
Een Ajacied wil toch altijd mooi en met goed voetbal winnen?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:09 schreef twi het volgende:
Iedereen lijkt te hopen op een vernedering. Ben ik nu de enige die gewoon hoopt op de 3 punten en het niet uitmaakt of dat lucky, onverdiend of met een schwalbe van Leo is?
Natuurlijk, een wedstrijd zoals in Rotterdam zou fijn zijn, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor.
Vandaag wil ik gewoon winnen, zeker na gisterenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Een Ajacied wil toch altijd mooi en met goed voetbal winnen?![]()
Als we een doodsaaie pot gelukkig met 1-0 winnen ben ik ook dik tevreden hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:09 schreef twi het volgende:
Iedereen lijkt te hopen op een vernedering. Ben ik nu de enige die gewoon hoopt op de 3 punten en het niet uitmaakt of dat lucky, onverdiend of met een schwalbe van Leo is?
Natuurlijk, een wedstrijd zoals in Rotterdam zou fijn zijn, maar dat gaat echt niet gebeuren hoor.
Ja echt hequote:Op zondag 4 februari 2007 12:21 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ongelofelijk. Tele2 heeft nu de beelden van Feyenoord - Ajax en het is toch echt Huntelaar die die wedstrijd voor Ajax openbreekt.
Donequote:Op zondag 4 februari 2007 12:14 schreef Luco het volgende:
Babel in de spits, Leo en Mul op de flanken... Wordt een mooie pot!
JNA, je moet je onderschrift even aanpassen
Zal wel de beloning van Leo zijn voor zijn winnende laatstquote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef F1Bas het volgende:
Huntelaar op de bank, ongelooflijk.
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:12 schreef AminBen het volgende:
Huntelaar zijn plek kwijt neem ik aan.
Ik ga ervan uit dat er een paar prachtige (sfeer)foto's zijn gemaaktquote:
* Ik post zo de gifjes weer terug, ff andere uploader vinden*.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er een paar prachtige (sfeer)foto's zijn gemaakt!
Ja dat is mooi maar ik bedoel high-res foto's van de spelers in de rookquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja je kan zeggen wat je wil maar Olaf valt goed in!!quote:
Ook dat jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef sjimz het volgende:
De eerste plaats komt weer in het zicht!
Dat jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef twi het volgende:
Davids over Buijs:
Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer
Ja idd, die jongen speelde erg goed, maar kan echt gewoon geen kansen afmaken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef gday het volgende:
Alleen jammer dat Gabri die laatste er niet in prikt..Was echt een fijn goaltje geweest!
Gabri en doelpunten maken is net als feyenoord en prijzen winnenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:24 schreef gday het volgende:
Alleen jammer dat Gabri die laatste er niet in prikt..Was echt een fijn goaltje geweest!
Lekker tochquote:Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef Mr.Mills het volgende:
Laatste 4 wedstrijden tegen Feyenoord gewoon 16-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |