quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article910895.ece
Hehe, ik zie je er wel voor aan. Dat je het morgen ook vergeetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee sorry ik lag te slapen tot 13.30![]()
Nee ik ben niet debielquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hehe, ik zie je er wel voor aan. Dat je het morgen ook vergeet![]()
Ja waar slaat zo'n gaylord rose ding op? Rooksignalen voor SCH?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Buwwhahahahahah111!!!1eins!!!! robbie!!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article910895.ece
Ik heb zijn toestemmingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Je weet dat het -zonder toestemming- plaatsen van chatlogs verboden is op fok he.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie ik dat nu goed? Is dat Buijs niet?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[afbeelding]
Denk dat Leo zal starten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit zal het wel worden
Stekelenburg
Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Sneijder, Davids
De Mul, Huntelaar en Babel (Leonardo)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Mul - Babel - Leonardo is ook een optie natuurlijk.
Dat dachten we de vorige keer ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:18 schreef jna het volgende:
Huntelaar gewoon laten spelen, die scoort er morgen 3 en heeft z'n vorm weer terug
[..]
[afbeelding]
Inderdaad, dat is Buijs niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen feyenoord scoort ie altijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat dachten we de vorige keer ook.![]()
En jij bent zeker dyslectisch en wou in je naam zetten dat je fan bent van Jan van Halst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef jna het volgende:
[..]
Goede naam![]()
Laat me raden, jij was het?
Feyenoord of Willem II, was is het verschil?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:22 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat dachten we de vorige keer ook.![]()
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En jij bent zeker dyslectisch en wou in je naam zetten dat je fan bent van Jan van Halst?
Uh nee, maar je naam was nogal toepasselijk omdat het over kutkoters ging.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:37 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En jij bent zeker dyslectisch en wou in je naam zetten dat je fan bent van Jan van Halst?
ik vind dit niet kunnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:11 schreef Sethje het volgende:
bomme op 010
Gewoon in de nek van vader zitten enzo, een begon er te huilen toen een speler hem voorbij liepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:56 schreef Loserkid het volgende:
Ik vroeg niet wie t waren maar wat er gebeurt was.
Ja dat was Erwtensoep.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon in de nek van vader zitten enzo, een begon er te huilen toen een speler hem voorbij liep(volgens mij Roger)
Ja, vooral dat eerste is echt ongelofelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gewoon in de nek van vader zitten enzo, een begon er te huilen toen een speler hem voorbij liep(volgens mij Roger)
Ja voor zover ik weet had niemand een opstapje nodig om goed te kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, vooral dat eerste is echt ongelofelijk, stef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |