Als je daarmee de horoscoop onderdelen in bijvoorbeeld privé en zo bedoeld dan ben ik het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:17 schreef StockPupil het volgende:
Wat ook belachelijk is, is dat de horoscopen je dag kunnen voorspellen. Daar is astrologie niet voor bedoeld. Het zegt voor een deel wel iets over je karakter.
Btw, iemand ervaring met schorpioenen?
Duhquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn broer is schorpioen,
maar ik ben een Stier en Stieren geloven niet in astrologie !
Klopt heel erg bij mij, maar van dat kwetsen weet ik (nog) nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je daarmee de horoscoop onderdelen in bijvoorbeeld privé en zo bedoeld dan ben ik het helemaal met je eens![]()
Mijn ervaringen met schorpioenen is dat ze wat terughoudend zijn in eerste contact, zijn het éénmaal je vrienden dan zijn het de meest trouwe vrienden die je je kunt wensen. Maar...als je ze kwetst of dwars zit dan kunnen ze enorm vasthouden aan hun boosheid en soms ook aan hun behoefte om het mensen betaald te zetten![]()
[..]
Duh![]()
Ik doe een opleiding astrologie en ik weet dat in ieder geval alle mannen daar (stuk of 5) voornamelijk zonneteken stier hebben of de maan in stier hebben staan in hun geboortehoroscoop.
Ik hoop dat je de grap wel snapte ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef senesta het volgende:
Duh![]()
Ik doe een opleiding astrologie en ik weet dat in ieder geval alle mannen daar (stuk of 5) voornamelijk zonneteken stier hebben of de maan in stier hebben staan in hun geboortehoroscoop.
Waarom ben je zelf vaak bezig met astrologie? En niet met andere vakgebieden, waarom juist astrologie?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je daarmee de horoscoop onderdelen in bijvoorbeeld privé en zo bedoeld dan ben ik het helemaal met je eens![]()
Mijn ervaringen met schorpioenen is dat ze wat terughoudend zijn in eerste contact, zijn het éénmaal je vrienden dan zijn het de meest trouwe vrienden die je je kunt wensen. Maar...als je ze kwetst of dwars zit dan kunnen ze enorm vasthouden aan hun boosheid en soms ook aan hun behoefte om het mensen betaald te zetten![]()
[..]
Duh![]()
Astrologie boeit me al heel erg lang, eigenlijk naar aanleiding van een vriendin wiens oma astrologe was. Ik heb er ook best heel veel boeken over gelezen al vanaf dat ik een jaar of 15/16 was.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:48 schreef StockPro het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf vaak bezig met astrologie? En niet met andere vakgebieden, waarom juist astrologie?
astrologiequote:Op donderdag 25 december 2008 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Astrologie boeit me al heel erg lang, eigenlijk naar aanleiding van een vriendin wiens oma astrologe was. Ik heb er ook best heel veel boeken over gelezen al vanaf dat ik een jaar of 15/16 was.
Omdat het meeste wat ik las erg beperkt of zwart/wit was naar mijn gevoel en er in best wel wat literatuur uitspraken werden gedaan die ik best erg stellig, oordelend en heftig vond is het daar een hele poos bij gebleven.
Tot ik boeken onder ogen kreeg van onder andere karen Hamaker met een jungiaanse benadering van de astrologie, die waren juist begrip kwekend en hadden een meer positieve benadering, daar werd ik enorm enthousiast van. Uiteindelijk ben ik ook bij haar mijn opleiding gaan doen
Ik ben een weegschaal en ik twijfel over astrologiequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:48 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn broer is schorpioen,
maar ik ben een Stier en Stieren geloven niet in astrologie !
Ik kan me ook best voorstellen dat het voor een helehoop mensen erg ongrijpbaar is hoor, maar voor mij is het een prachtig hulpmiddel in vele situatie's geweest. Het heeft me een hoop begrip en inzicht gegeven in mensen en hun handelswijzen en alleen daarom al heeft het voor mij persoonlijk zijn nut al bewezenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
astrologie. Ik vind Jungiaanse psychotherapie wel cool(archetypen) maar astrologie.. tsja,
Nee, ik werk alleen met de westerse astrologiequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Jij hebt geleerd voor astrologe?
Je hebt ook nog de Chinese Dierenriem, doe je daar iets mee?
Geen idee, vertel eensquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom? Is Chinese astrologie niet belangrijk ofzo
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld geloof ik..., je trekt die conclusie omdat ik me niet verdiept heb in de chinese astrologie?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:
ik "werk"als je mensen op basis hiervan advies geeft, ben je in mijn ogen niets meer dan een scumbag.. sorry
wat ik bedoel is mensen vals advies geven op basis van pseudo-wetenschappen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld geloof ik..., je trekt die conclusie omdat ik me niet verdiept heb in de chinese astrologie?
Ik ben verder ook nog niet klaar met mijn opleiding dus ik doe nog geen daadwerkelijke consulten.
En het laat me echt bijzonder koud wat jij er verder van zou vinden als ik dat wel deed hoor
nee ik doel niet op astroTV maar dat mensen weten dat je het voor entertainment doet en dat je geen vulture bent die loert op mensen die hulp nodig hebben en beter naar een psycholoog ,psychiater of counseller kunnen gaan ipv naar een astroloog, medium of whatever.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef senesta het volgende:
Als ik helemaal klaar ben met mijn opleiding dan ga ik zeker een vergoeding vragen voor een consult![]()
Medische astrologie is niet de kant van astrologie die ik graag op wil, ik vind vooral de psychologische astrologie en de uurhoekastrologie momenteel erg boeiend.
Met entertainment bedoel je astroTV dingen? Nee, daar heb ik geen vierjarige opleiding voor gedaan![]()
Financieel advies, dat zou een beetje liggen aan de vraag denk ik
Nou, ik doe het niet voor de entertainment maar dat was al wel duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee ik doel niet op astroTV maar dat mensen weten dat je het voor entertainment doet en dat je geen vulture bent die loert op mensen die hulp nodig hebben en beter naar een psycholoog ,psychiater of counseller kunnen gaan ipv naar een astroloog, medium of whatever.
nogmaals, geef je advies dan verdien je een gevangenisstraf wegens oplichting, doe je het voor entertainment en claim je niks/geef je geen advies dan is er niks aan de hand.
inderdaad... niet tegen jou ofzo maar ik denk dat men in eerste plaats rekening moet houden met het welzijn van mensen en niet op individuele lui die dit bewust of onbewust doen uit naam van een pseudo-wetenschap om mensen op te lichten..quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, ik doe het niet voor de entertainment maar dat was al wel duidelijk denk ik![]()
Dus ik denk dat ik jouw ogen de gevangenis ga verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |