Daarom zal voor de meesten ook wel 'nooit' geldenquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:18 schreef Siegfried het volgende:
[..]
http://www.toazted.nl/pla(...)-en-Paul-Part-1.html
Ze staan er
laten er van beide genres nu net géén finalisten zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gezien het verleden van nu of nooit zal er wel weer een nu-metal / metalcore band winnen.
Ook niet dat Viberider? Als ik aan Dreadlock Pussy denk namelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef punkr1 het volgende:
[..]
laten er van beide genres nu net géén finalisten zijn
quote:Smashing Pumpkins sluiten Pinkpop af
BILLY CORGAN en zijn Smashing Pumpkins sluiten de 38e editie van popfestival Pinkpop af. Dat heeft Metro van ingewijden vernomen. Pinkpop-directeur Jan Smeets wil de headliner nog niet bevestigen. “Op onze persconferentie van 28 februari maak ik pas ons programma bekend.” Metro weet verder dat momenteel 26 van de 39 namen bevestigd zijn.
De winnaars van 'Nu of nooit' openen Pinkpop normaal gesprokenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:57 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor net op 3fm dat The Fratellis openen.
Ze hebben het zelf als eis gesteld, maar van mij hoeft het ook niet. Trekt me niet. En de afsluiter moet juist onwijs aantrekken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nou mocht ik gaan weet ik iig dat ik de afsluiter niet hoef te zien
Ik vind het super, ben erg benieuwd. Dit is zeker een van de grootste alternatieve bands aller tijden, maar het zal vooral ook van de bezetting afhangen of het wat wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nou mocht ik gaan weet ik iig dat ik de afsluiter niet hoef te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |