Mooiste ooit? We hebben er wel eens eerder gewonnen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef MaxC het volgende:
Wordt deel 250 het mooiste topic ooit, of wordt het een vernedering?![]()
Tegen de tijd dat de 1e helft afgelopen is zal dit topic vast allang volgespamt zijn door pestende joden en kwade Feyenoorders of andersomquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef MaxC het volgende:
Wordt deel 250 het mooiste topic ooit, of wordt het een vernedering?![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de 1e helft afgelopen is zal dit topic vast allang volgespamt zijn door pestende joden en kwade Feyenoorders of andersom
Ja hij gaat ook niet uitgebreid juichen alstie scoort. Paardelul kan je aan je populariteit werken doe je het niet, rot op stomme kkjood!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Maikalo het volgende:
Heb je Harry gehoord die het over zondag heeft. "Ik viend de atmosfere is naturliech iets miender ien arena dan hier "
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja hij gaat ook niet uitgebreid juichen alstie scoort. Paardelul kan je aan je populariteit werken doe je het niet, rot op stomme kkjood!!!!
Och, iemand met een quote van Bush in z'n ondertitel kan je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het trouwens wel met je eens maar kun je ook een klein beetje normaal praten?
Waarom? Het is een kankerjood.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het trouwens wel met je eens maar kun je ook een klein beetje normaal praten?
Nee, want hij doet niet meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Net alsof Harry uberhaupt gaat scoren.![]()
Wat moeten we toch met jou, imbeciel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Net alsof Harry uberhaupt gaat scoren.![]()
Hij wil over het algemeen minder gaan juichen als hij scoort?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Happel het volgende:
Ging over hem in het algemeen, niet over die ene wedstrijd morgen...
Oeh, oeh. Ik scheld een paar keer en er worden opmerkingen gemaakt over mijn vocabulaire. Kan het nog simpeler.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie vocabulaire heb je Ernst.
Ja hoor. De manier waarop je post is daar een goed voorbeeld van...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, oeh. Ik scheld een paar keer en er worden opmerkingen gemaakt over mijn vocabulaire. Kan het nog simpeler.
Of zoals Harry vanochtend bij de FKS zei.. Ik heb er weinig vertrouwen inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Maikalo het volgende:
Heb je Harry gehoord die het over zondag heeft. "Ik viend de atmosfere is naturliech iets miender ien arena dan hier "
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ach, Charisteas is een jood. Dus moet hij oprotten
Die vliegen er lekker in hoorquote:
Ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
Doet Kolkka echt wéér mee morgen?
Hopelijk valt Castelen snel voor hem in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
Doet Kolkka echt wéér mee morgen?
E. Koeman kennende zal het pas de tweede helft worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef zevenkamp het volgende:
Hopelijk valt Castelen snel voor hem in.
70e minuutquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
E. Koeman kennende zal het pas de tweede helft worden.
Nee, Kolkka is ziek.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Zou het licht dan toch doordringen in het brein van Koeman?![]()
Ja, inderdaad zeg...quote:Op zondag 4 februari 2007 13:08 schreef Merkie het volgende:
Die Vincken mag helemaal optyfen, watje. Godverdomme zeg.
Lekker interessant, hij moet gewoon niet wegduiken voor een bal. Watje.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg...
Moron... Enige rechtsbuiten die we hebben. Misschien dat je dat ff vergeten was.
Met gevaar voor eigen levenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lekker interessant, hij moet gewoon niet wegduiken voor een bal. Watje.
Ehm wat heb je op vandaag? Greene wordt letterlijk gedold door Leonardo en Babel.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
Bahia en Greene spelen wel altijd hun sterkste wedstrijden tegen de neusjes
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ehm wat heb je op vandaag? Greene wordt letterlijk gedold door Leonardo en Babel.
Was niet helemaal serieus volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ehm wat heb je op vandaag? Greene wordt letterlijk gedold door Leonardo en Babel.
Volgens zowel Radio 1 als Radio Rijnmond (en ja ik weet dat deze laatste iets minder objectief is) doet Leonardo het erg matig vandaag tegen Greene.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze zijn allebei nogal partijdig (bij Radio 1 Jack van Gelder in ieder geval).quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens zowel Radio 1 als Radio Rijnmond (en ja ik weet dat deze laatste iets minder objectief is) doet Leonardo het erg matig vandaag tegen Greene.
En als zelfs Van Gelder zegt dat Leonardo het slecht doet, moet dat toch echt zo zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze zijn allebei nogal partijdig (bij Radio 1 Jack van Gelder in ieder geval).
Dat zegt hij, Greene speelt een van zijn betere wedstrijden.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Schijnt dat ze vandaag wel harder hebben gewerkt maar jaquote:Op zondag 4 februari 2007 14:15 schreef Merkie het volgende:
Dramatisch gewoon. De selectie zal wel weer 2 dagen vrij krijgen.
kwalitatief komen ze gewoon veel te veel tekort.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Schijnt dat ze vandaag wel harder hebben gewerkt maar ja![]()
Vrij duidelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
kwalitatief komen ze gewoon veel te veel tekort.
quote:
We zijn 4 keer zo goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom heeft Ajax 2x zoveel topics dan Feyenoord?
Ja, echte mannen gooien zeker met bier, of niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een jodenzooi dit
Ergste van alles is nog dat we onnodig met 4-1 verliezen, 3-1, 3-2 was zeker wel terecht geweest.
2 toevallige goals van die sleutelhanger
Die joden
Gaan ze met piepschuim gooien op Buijs, lachwekkend gewoon
Gelukkig speelde Davids, anders was het hier 6-0 geworden ofzo
Jep, Vincken zorgde echt voor veel gevaar. Ik kneep hem af en toe wel aardig als hij aan de bal was.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vincken speelde lekker. De wedstrijd heeft Feyenoord binnen 1 kwartier weggegeven.
Nee, met rookbommenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:30 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, echte mannen gooien zeker met bier, of niet?
het percentage werklozen onder ajacieden is vele malen hoger, hebben ze meer tijd om te postenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom heeft Ajax 2x zoveel topics dan Feyenoord?
Zolang jij op deze manier beter slaapt vind ik het bestquote:Op zondag 4 februari 2007 14:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een jodenzooi dit
Ergste van alles is nog dat we onnodig met 4-1 verliezen, 3-1, 3-2 was zeker wel terecht geweest.
2 toevallige goals van die sleutelhanger
Die joden
Gaan ze met piepschuim gooien op Buijs, lachwekkend gewoon
Gelukkig speelde Davids, anders was het hier 6-0 geworden ofzo
da's dan ook voor het eerstquote:Op zondag 4 februari 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vincken speelde lekker.
Eerder andersom.. wij werken en kunnen internet en een pc en meer vrije tijd veroorlovenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het percentage werklozen onder ajacieden is vele malen hoger, hebben ze meer tijd om te posten
Bwhahaha. Pissig dat je hebt verloren met Feyenoord?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het percentage werklozen onder ajacieden is vele malen hoger, hebben ze meer tijd om te posten
gaat die signature van je over jullie trainer?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zolang jij op deze manier beter slaapt vind ik het best!!!
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het percentage TT-supporters onder ajacieden is vele malen hoger, hebben ze meer tijd om te posten
neuh, wist ik al van tevorenquote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Bwhahaha. Pissig dat je hebt verloren met Feyenoord?![]()
![]()
Of, de Ajacieden hoeven niet te zwoegen als een slaaf in een fabriek, en zitten gewoon relaxed op kantoor met een baas die het toestaat of ze zijn zelf baas.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Ook fout, wij laten de feijenoorders voor ons werken en wij krijgen al het geldquote:Op zondag 4 februari 2007 14:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Eerder andersom.. wij werken en kunnen internet en een pc en meer vrije tijd veroorloven
Havenslaven toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:35 schreef gday het volgende:
[..]
Of, de Ajacieden hoeven niet te zwoegen als een slaaf in een fabriek, en zitten gewoon relaxed op kantoor met een baas die het toestaat of ze zijn zelf baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |