abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45938991
Hier verder!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45939032
Ingrid, gefeli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:21:30 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45939046
Zin in zomer, jaaaaa! Zit al een week lang bijna non-stop muziek te downloden (het meisje heeft het eindelijk gevonden hoor. Eerst vriendje altijd uitkafferen dat ie niet bij die computer weg te slaan is, en er dan zelf niet meer achter vandaan komen ) enne, daar word ik echt blij van. Heel veel prachtig mooie muziek van vroeger enzo. Veel jazz, soul, funk, Pink Floyd, Dolly Parton ( ) dat soort dingen. En festivalbandjes niet te vergeten. En Doe Maar! Ook weer meteen goede inspiratie voor nieuwe theatervoorstellingen enzo. Ja dames, het gaat allemaal weer beginnen. Nog even en we zitten weer met een roseetje op het terras.
pi_45939069
Of met een vers sapje.
Ik heb er ook zoveel zin in. Lekker buiten heel de dag. Zwemmen, picknicken... Ik kan niet wachten.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:24:31 #5
105888 renzell
pi_45939105
Ha ha, nee, Lishe, geen alcohol voor jou deze lente, wél een mooi nazomercadeautje daarentegen!
pi_45939152
Ik kan niet wachten. Riep ik hier ooit nog dat ik zwanger zijn zo leuk vond. Ik ben er helemaal op teruggekomen. Over de bevalling doe ik geen uitspraken meer, anders treft mij daarbij ook vast een vloek deze keer.
Ben je al bij Stijn gaan kijken Renzell?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:41:11 #7
105888 renzell
pi_45939447
Nee, ik ga mijn vriendin vandaag even een knuffeltje geven, maar bij Stijn mag nog niemand behalve de ouders. En heel af en toe een opa of oma. Maar dat maakt niets uit. Als ie maar blijft leven. Dat is het enige dat ik steeds maar denk. Al zie ik hem pas over een jaar, als het ventje maar blijft leven. Maar ik wil mijn vriendinnetje wel heel graag even zien, al is het maar 5 minuten, om haar hopelijk een klein beetje steun te geven. Dus dat ga ik doen vandaag, in Rotterdam ligt ze, in het Sofia Kinder.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 03-02-2007 12:55:57 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:41:59 #8
105888 renzell
pi_45939457
En arme jij, met je misselijkheid. Doe inderdaad maar geen enkele uitspraak over die bevalling.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:54:37 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45939743
Arme Stijn en arme papa en mama van Stijn. Ik ben heel hard aan het duimen dat het goed gaat komen

Hier ook de lente in het hoofd. Vanmiddag gaan we in het plantsoen aan de voorkant bloembolletjes planten met Kai en net hebben we met z'n allen lekker koffie staan drinken. Iedereen komt weer uit z'n holletje gekropen lijkt het wel. Manu Chao en Juanes worden hier nu ook binnengehaald en Dolly Parton staat op de wachtlijst.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45940131
Hier festival mensen, heerlijk is dat! Dit jaar gaan we Rock werchter doen. Lente en zomer staan bij mij altijd in het teken van muziek. Er is niks beters dan bij goeie band liggen dromen e genieten van alles om je heen heerlijk mensen kijken

Renzell
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:26:28 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45940341
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef renzell het volgende:

[..]

Ik ben ook zo'n figuur dat het liefst de hele zomer alle festivals afstruint. Je hoeft het woord Lowlands maar in de mond te nemen, of ik krijg accuut zin. Misschien dit jaar weer naar Werchter of zelfs Siget (in Boudapest, mét Juultje )
Wij willen Twan een keer meenemen naar PinkPop. En werchter... hmmm daar wil ik ook wel een keer weer naartoe 2005 voor het laatst geweest, maar dat weekend valt altijd erg lastig voor ons.

Meeten op Lowlands?

Sterkte met je vriendin en Stijn, hopelijk gaat het snel beter met hem.

Ingrid van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag... en wat fijn dat je weer beter bent.
Make love, not war ☮
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:28:17 #12
3142 m@x
pi_45940388
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
pi_45940424
Ingrid, proficiat!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 13:29:43 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45940425
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:32:04 #15
114177 Diaan73
pi_45940481
Haha lady dat is idd erg vreemd....

M@x het is idd onvoorspelbaar. Vorig jaar hadden we hier een bevrijdingsfestival met GEM, Ali B en Henk Westbroek. En Twan vond GEM het mooist... Ali B vond hij maar raar zingen.
Make love, not war ☮
pi_45940494
Djen is mee gegaan voor het eerst toen ze 9 was, we deden toen allen de maandag van pinkpop, gewoon om te kijken hoe ze het zou vinden en niet alleen bekertjes ging verzamelen. Als er 1 kind was die er voor de muziek was dan was het Djen! Die heeft staan dansen en luchtgitaar gaa spelen, heerlijk om te zien dat zij net zo veel om muziek geeft als ons.
Kleiner zou ik haar niet meenenem want je bent dan de hele tijd achter je kind aan het aan rennen en festivals zijn juist om te genieten toch?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:39:41 #17
114177 Diaan73
pi_45940689
Ja dat is helemaal waar Anitra.... hmmm misschien is het beter om er nog maar even mee te wachten dan. Nog 4 jaar Maar naar bevrijdingsfestival in de stad kan wel.. is 5 minuutjes van hier en zijn allemaal terrasjes bij.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 13:59:05 #18
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45941143
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
Of ze vinden 'm foeilelijk en hangen 'm alleen neer bij wijze van uithangbord als er kraambezoek op afspraak komt. Of een van hen is een dwangmatig ramenlapper. Wat een mysterie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:09:07 #19
3142 m@x
pi_45941354
Heel vaag met die slinger.

Help, ik kan niet meer stoppen met muziekjes zoeken en het is allemaal de schuld van Renzell. Inmiddels staan Scritti Politti, Morrissey, De La Soul en The White Stripes er ook tussen en er blijven maar leuke dingen naar boven komen
pi_45941431
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef m@x het volgende:
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
Waterpop kan ook leuk zijn, is ook in de buurt toch?

Ik wil Myhron wel meenemen naar dat soort dingen, maar idd alleen als het in de buurt is en gratis. Ik heb goede hoop dat er deze zomer weer een aantal bands naar nederland komen die ik graag wil zien, dus dan mag ze even bij opa en oma logeren...

Adam Ant vond ik vroeger trouwens ook helemaal
Maar eerst Dolly Dots, Madonna, Wham dat. Pas later bands als Led Zeppelin, The Doors, Free,
The Cult , The Clash. En daarna nog een periode "mettul" geweest. Nu hou ik het 'gewoon' bij 70's rock, stonerrock en een paar metalbands.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45941443
Oeh Scritti Politti. Met die clip met dat foeilelijke blauwe glimmende trainingspak aan...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45941463
Zei er iemand zomer?
Kom maar op! Het regent hier een 'beetje':

zaterdag 3 februari 2007 @ 14:24:33 #23
3142 m@x
pi_45941657
Waterpop is ook een goeie inderdaad en Vlietpop is ook niet al te ver. Ik heb daar ooit nog eens backstage rondgehangen, gekletst met Radiohead en Chinees gebracht naar de Manic Street Preachers (wat zijn die chagrijnig trouwens)

Maggie
pi_45941701
Zo dat is een hoop water maggie!
Saartje
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:27:28 #25
3142 m@x
pi_45941720
Was jij vroeger ook een Baroeg-ganger Igraine?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')