Wij willen Twan een keer meenemen naar PinkPop. En werchter... hmmm daar wil ik ook wel een keer weer naartoe 2005 voor het laatst geweest, maar dat weekend valt altijd erg lastig voor ons.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef renzell het volgende:
[..]Ik ben ook zo'n figuur dat het liefst de hele zomer alle festivals afstruint.
Je hoeft het woord Lowlands maar in de mond te nemen, of ik krijg accuut zin.
Misschien dit jaar weer naar Werchter of zelfs Siget (in Boudapest, mét Juultje
)
Of ze vinden 'm foeilelijk en hangen 'm alleen neer bij wijze van uithangbord als er kraambezoek op afspraak komt. Of een van hen is een dwangmatig ramenlapper. Wat een mysteriequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
Waterpop kan ook leuk zijn, is ook in de buurt toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef m@x het volgende:
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
Ja, Costa del Sol noemen ze dat danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo dat is een hoop water maggie!
Ik ben er wel een paar keer geweest net als in de Blokhut. Maar kwam meer op de oude (en nieuwe) binnenweg in Rotterdam. En in motorclubhuizen. Op een gegeven moment had je in Rotterdam ook ineens een tent "Bizar" die adverteerden dat ze geen house maar 'echte' muziek draaiden. Daar ben ik ook nog wel geweest, maar die was ook weer heel snel dicht geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:27 schreef m@x het volgende:
Was jij vroeger ook een Baroeg-ganger Igraine?
Oeh ja, leuke muziek. Ceedeetje weer opzoeken gaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Igraine het volgende:
Oeh Scritti Politti. Met die clip met dat foeilelijke blauwe glimmende trainingspak aan...
Of....roffel-de-roffel om het mysterie-gehalte nog wat op te krikken..... Is de stemming over de algemeen wel HOERA, maar blijken er ineens ook kleine minpuntjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |