Wij willen Twan een keer meenemen naar PinkPop. En werchter... hmmm daar wil ik ook wel een keer weer naartoe 2005 voor het laatst geweest, maar dat weekend valt altijd erg lastig voor ons.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef renzell het volgende:
[..]Ik ben ook zo'n figuur dat het liefst de hele zomer alle festivals afstruint.
Je hoeft het woord Lowlands maar in de mond te nemen, of ik krijg accuut zin.
Misschien dit jaar weer naar Werchter of zelfs Siget (in Boudapest, mét Juultje
)
Of ze vinden 'm foeilelijk en hangen 'm alleen neer bij wijze van uithangbord als er kraambezoek op afspraak komt. Of een van hen is een dwangmatig ramenlapper. Wat een mysteriequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
Waterpop kan ook leuk zijn, is ook in de buurt toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef m@x het volgende:
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
Ja, Costa del Sol noemen ze dat danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo dat is een hoop water maggie!
Ik ben er wel een paar keer geweest net als in de Blokhut. Maar kwam meer op de oude (en nieuwe) binnenweg in Rotterdam. En in motorclubhuizen. Op een gegeven moment had je in Rotterdam ook ineens een tent "Bizar" die adverteerden dat ze geen house maar 'echte' muziek draaiden. Daar ben ik ook nog wel geweest, maar die was ook weer heel snel dicht geloof ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:27 schreef m@x het volgende:
Was jij vroeger ook een Baroeg-ganger Igraine?
Oeh ja, leuke muziek. Ceedeetje weer opzoeken gaatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Igraine het volgende:
Oeh Scritti Politti. Met die clip met dat foeilelijke blauwe glimmende trainingspak aan...
Of....roffel-de-roffel om het mysterie-gehalte nog wat op te krikken..... Is de stemming over de algemeen wel HOERA, maar blijken er ineens ook kleine minpuntjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
Ja ik neem mijn eigen computer, mee naar de nieuwe groep. Als het goed is, heb ik meteen een internetverbinding, ADSL KPN Direct (wat ik nu ook heb).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef phluphy het volgende:
Zo te lezen zijn jullie goed geslaagd Oxy![]()
Kun je in je nieuwe groep straks eigenlijk ook computeren?
We willen natuurlijk wel weten hoe het gaat en zo!![]()
Wat goed Arwen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.zippyvideos.com/7713894936607186/mov01772/
( wel donker beeld )
trots is![]()
ik gloei er helemaal van hihi
Oxy je klinkt heel enthousiast, en het lijkt me ook een fijne plek.
Fijn dat je zo geslaagd bent![]()
echt snel is ze niet ze is normaal, en dat is gezien hara allergie-en e.d. echt heel heel knap ( meestal liggen ze nl best wel achter )quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Wat goed Arwen!
Wat ben je snel met je ontwikkeling. (hoop dat ik het goed zeg, zoals ik het bedoel)
Nee dat geef ik, bij de pannenkoeken als we uit eten gaan bij Strijland op Valentijnsdag (maar ik hou niet van liefde behalve dierenliefde), dan is ons afscheids-uitje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef phluphy het volgende:
Had je je gedicht al gegeven aan je mentor trouwens?
Ok. Dan is Kim gewoon langzaam.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
echt snel is ze niet ze is normaal, en dat is gezien hara allergie-en e.d. echt heel heel knap ( meestal liggen ze nl best wel achter )
Ik weet het. Maarja schoonmoe he...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Githa het volgende:
Ach welneej Ingrid, Ieder zijn eigen tempo en ding hoor![]()
Jordy gaat bij de drumband.
Hij loopt al heel de dag met de trommel, die hij met zijn verjaardag heeft gekregen, om zijn nek door de kamer te marcheren![]()
Zo mooi, vol overgave
Ik ken iemand die hier zeeer jaloers op is.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:24 schreef m@x het volgende:
Waterpop is ook een goeie inderdaad en Vlietpop is ook niet al te ver. Ik heb daar ooit nog eens backstage rondgehangen, gekletst met Radiohead en Chinees gebracht naar de Manic Street Preachers (wat zijn die chagrijnig trouwens)![]()
He, goed plan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Ingrid, volgende keer zeg je maar tegen je schoonmoeder dat je een jongetje van bijna 2,5 kent wat nog steeds niet loopt. Als Kim op die leeftijd ook nog steeds kruipt dan heeft ze het recht om te zeggen dat ze langzaam is
De zanger van Radiohead of van MSP? Hier zit thuis een hele grote fan van RadioheadPeaceman, die zou het helemaal te gek vinden om ze eens te "spreken". Thom Yorke is een beetje vreemd, maar wel erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Arwen wat goehoed![]()
Ingrid, volgende keer zeg je maar tegen je schoonmoeder dat je een jongetje van bijna 2,5 kent wat nog steeds niet loopt. Als Kim op die leeftijd ook nog steeds kruipt dan heeft ze het recht om te zeggen dat ze langzaam is
Stel je er niet te veel van voor hoor Diaan. Ik vond het een paar hele typische kereltjes. Die zanger was net een stripfiguurtje met zijn muizensnuitje en streepjestrui.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:
Pinq hier een die alleen sambabal speelten verders overal op mept
![]()
maken we het FOK OUD kinderkoororkest![]()
Dat is waar.... geweldige muziekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
Ik bedoelde Thom Yorke, Diaan. De MSP vond ik gewoon heel arrogant. Maar hun muziek is het belangrijkste en die blijft geweldig.
o jee, moet ik nou aan een drumbandpakje gaan beginnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Githa het volgende:
Ach welneej Ingrid, Ieder zijn eigen tempo en ding hoor![]()
Jordy gaat bij de drumband.
Hij loopt al heel de dag met de trommel, die hij met zijn verjaardag heeft gekregen, om zijn nek door de kamer te marcheren![]()
Zo mooi, vol overgave
er stonden zo'n 16 mensen in de rij voor me dus ik had alle tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Githa het volgende:Heb je die hele discussie met jezelf in de bart smit staan voeren Bix?
Gitarist ook!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Igraine het volgende:
Oh ja een band.
Drummer meld zich aan hier..
Dank je. Maar ze moet nu ook uit een beker drinken hoor. (aldus...)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef poemojn het volgende:
Fons
Ingrid, los lopen is meestal ergens tussen 15 en 18 maanden dus Kim heeft nog even.
Daarna komen waarschijnlijk hetpraten
en de
zindelijkheid
want dat konden de kinderen vroeger allemaal véél eerder.
Sterkte met je schoonmoeder.
Maar erg goed van Arwen, Evenstar!
Hij mag blij zijn dat hij mama's tuba of contrabas niet kreeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef bixister het volgende:
arme fons.![]()
![]()
'bedolven' onder de bariton.
maar 't staat je goed hoor!
Los? In een ren of helemaal los? D`r is weer afschermplicht he?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik was al om 8 uur wakker en ik kon niet meer slapen
maar goed, ik heb mijn tijd nuttig besteed: de kippen zijn al gevoerd en los
de kat is verzorgd, het kind heeft ontbijt, ik heb zijn playstation weer aan de praat gekregen,
ik heb kaascroisantjes gebakken en nu staat er een bananencake in de oven
ze zitten sinds vanmiddag inderdaad weer onder dakquote:Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Los? In een ren of helemaal los? D`r is weer afschermplicht he?
Wij hadden hier al een tijdje last van kevertjes in huis, Ze leken overal wel vandaan te komen
Nu bekeek ik net eens hoeveel er nog in de zak kippenvoer zit, liep die bijna vanzelf weg
Bleek dat al die kevertjes dus uit het kippenvoer komen. En daar heb ik lekker steeds met m`n handen in gezeten *huiver*
ik had afgelopen zomer toen het zo heet was een bloedluizenplaag in het kippenhok. dan krijg je pas echt jeuk, want ze stappen net zo makkelijk op mensen overquote:Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef pinquit het volgende:
ieeehhh maneki! dat lijkt me echt hel, als ik daar achter zou komen zou ik even gillen, rondjes rennen en overal kriebels voelen![]()
![]()
Afgesproken! We komen elkaar vast en zeker weer tegen, aangezien wij dus nu ook een abonnement hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Githa het volgende:
Volgende keer drinken we een bak koffie Icaa![]()
De clichés zijn waar: op en af. Op het moment weer boven water, maar er zijn weken dat ik kopje onder ga (al weet ik gelukkig wel dat dat soort tijden niet oneindig zijn). Ik voel me af en toe net Zeeland, luctor et emergoquote:
daar kan ik me iets bij voorstellen meid. dikke knuffel voor je!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Icaä het volgende:
[..]
De clichés zijn waar: op en af. Op het moment weer boven water, maar er zijn weken dat ik kopje onder ga (al weet ik gelukkig wel dat dat soort tijden niet oneindig zijn). Ik voel me af en toe net Zeeland, luctor et emergo
Op zich vind ik het vouwen ook niet zo erg.. maar als het zoveel vind ik eht wat minder......quote:Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef Lois het volgende:
OE ik vind was opvouwen echt niet vervelend Vick, kom maar op.
Barjij ook een grote [afbeelding]
weet wat je zegt want ik doe het echt he!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef m@x het volgende:
Kom maar brengen Maneki. Mag jij mijn was opvouwen. Er komen net twee volle manden naar beneden
Oh jaaa jij woont ook in de buurt!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef Vicky het volgende:
Dutch, volgens mij het heet ook gewoon een planbord.
Maneki, je mag ook wel ff bij mij wassen hoor
als je maar wat lekkers meeneemt voor bij de theequote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh jaaa jij woont ook in de buurt!
Altijd handig, misschien maak ik daar nog wel eens misbruik van ghehe
Ja maar het is echt zo'n heel leuk houten ding, met allerlei leuke knutterige magneetjes. Die wil ik euh Léon!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Dutch, bij kantoorboekhandels verkopen ze dat soort dingen ook volgens mij
hmwoah dat moet wel lukkenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je maar wat lekkers meeneemt voor bij de thee
Zoo, ik zet hem net ff aan ..... neus en boter enzo hequote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef m@x het volgende:
Goed, dan neem ik het weer terug. Ik kan vanavond niet wassen. Ik moet de Gouden Kooi kijken
Ja zoiets!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier dutch klik
Zoeken op weekplanner
Doen we bij jou binnenkort ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh jaaa jij woont ook in de buurt!
Altijd handig, misschien maak ik daar nog wel eens misbruik van ghehe
Als in... in de droger stoppen of als in het gebruik van bepaalde middelen (nee geen wasmiddelenquote:
Whaha herkenbaar.. Ik ben een keer 's nachts op internet naar iets gaan zoeken omdat ik er niet op kon komen en ik kon niet slapen totdat ik het wistquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef dutchie het volgende:
Ja Vicky, ik kan daar dus niet tegen idd.
Nu nog even kijken of het ook op marktplaats/ebay te koop is.
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als in... in de droger stoppen of als in het gebruik van bepaalde middelen (nee geen wasmiddelen).
Morgen cursus en ik heb mn huiswerk niet gedaan... Komt vast goed.
Hij is leuk, maar volgens mij wel degelijk van hout. Het wordt zelfs Houten kalender genoemd in de advertentie.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef dutchie het volgende:
Nee Diaan. Ik heb 'm inmiddels gevonden, maar dat ding is dus niet van hout.Ik weet niet hoe ik daar zo bij kwam. Hier staat er eentje.
Kan ik weer verder met mijn leven.
Even snel... ben weer hele dagen aan het werk en nu dus op mn werkquote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef dutchie het volgende:
Mensen bedankt voor de hulp bij het zoeken. Het bord is besteld en onderweg.
Nu moet ik alleen Léon nog van de speen krijgen en dan is het leven weer prachtig.
Dutch heb je misschien een hondje in de buurt die zo gezegt zijn speentje op kan eten / stuk bijten. Werkte prima bij Morgaine, daar at de pup van mijn vriendin der speen helemaal stuk en sindsdien geen speen meer (juli 2006)quote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja zoiets!
Maar dan anders.
Lief dat je even meezoekt.
Bij de buurtjes is het echt een bord met alle dagen bovenaan en alle namen links onder elkaar. En dan met magneetjes. Zo leuk!
Leek me wel handig ook, nu Léon van zijn speen af moet. Dat hij kan zien wanneer dat is. Vrijdag.
Toen die tsunami in tailand was liep ik stage en toen hoorde ik van een paar moeders dat ze de speen in een envelop hadden gedaan en op hadden gestuurd naar de "zielige kindjes". Dat werkte heel goed. Ze hebben die kinderen zelf de envelop op de post laten doen (geen idee waar ze t heen gestuurd hebben, vast naar oma ofzoquote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef dutchie het volgende:
Nu moet ik alleen Léon nog van de speen krijgen en dan is het leven weer prachtig.
Ja precies, dat had ik ook bedacht, maar ik was vooral ook nieuwsgierig naar mensen die gewoon normaal volgens de gemiddelden zwanger raakten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
BE volgens mij is het heel logisch dat zodra je "ervoor" gaat, je er automatisch mee bezig bent. Bewust of onbewust... je bent er gewoon mee bezig. En ik denk/hoop ook wel hoor dat het deze keer bij het vrijen raak is en voor je ongi de hoop dat de ongi uitblijft en denkt dat je mss wel zwanger bent. Je voelt dan ook van alles. Ik denk dat dit met het vrouwelijk lichaam te maken heeft. Mannen denken veel rationeler. ik vind het prima in dit topic, maar misschien ook wel iets voor in Wachten op het tweede streepje
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik ook bedacht, maar ik was vooral ook nieuwsgierig naar mensen die gewoon normaal volgens de gemiddelden zwanger raakten.
I've been therequote:Op maandag 5 februari 2007 22:37 schreef Igraine het volgende:
Ja, natuurlijk was ik daar mee bezig. Ik maakte mezelf helemaal gekIk liep zeg maar vanaf dag 25 van m'n cyclus al "zou het deze keer raak zijn?" en elke dag die voorbij dag 28 ging, werd dat alleen maar meer.
Kan je je voorstellen hoe dat is als je ineens een cyclus van 45 dagen hebt.![]()
Ander bijverschijnsel was trouwens dat ik ook altijd met maandverband en tampons in m'n tas/jaszak rondliep , vanwege onbetrouwbare onregelmatige cyclus. Oh en ik droeg ook geen lichte kleding meer vanaf dag 25![]()
Zodra wij hadden besloten ben ik foliumzuur gaan slikken. Dus dan ben je er sowieso iedere dag mee bezig. Het besluit viel net na mijn eisprong, en bij de volgende eisprong was het raak. We waren heeeel erg moe die avond, maar hebben ons daar voor het goede doel toch overheen gezetquote:Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik ook bedacht, maar ik was vooral ook nieuwsgierig naar mensen die gewoon normaal volgens de gemiddelden zwanger raakten.
Beetje late reactie, maar: jaaaaa, voor een Lowlands meet ben ik altijd te porren.quote:
En de levellers, daar draaide ik dus vroeger ALLES van! Heb ze wel 3 of 4 keer live gezien volgens mij! Leuk!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
En de Levellers! Daar ben ik nog eens 'thuis' geweest! In Brighton op vakantie hebben we aangebeld bij ze en zijn we binnen geweest. Ze waren er alleen niet, maar we hebben wel wat gezien van de oefenruimte en heel veel schilderijen enzo![]()
Ik heb ze maar één keer live gezien. Of nee, twee keer. Eén keer op een festival en een keer in Tivoli. 't Was niet helemaal mijn ding, maar mijn ex was er behoorlijk fan vanquote:Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef renzell het volgende:
[..]
En de levellers, daar draaide ik dus vroeger ALLES van! Heb ze wel 3 of 4 keer live gezien volgens mij! Leuk!
Yes, die zou ik graag eens willen zien!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef renzell het volgende:
Ken je Gogl Bordello toevallig? Dit jaar gezien op Lowlands.... Gipsypunk! Waanzin!!!Beetje hetzelfde energielevel van de Levellers, maar echt zoooooo ontzettend gaaf!
![]()
blijf jij met sneeuw binnen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:55 schreef snoopy het volgende:
Diaan, succes vandaag.
Het sneeuwt hierDaar gaat mijn goede voornemen om elke dag met de kinderen naar buiten te gaan
![]()
Wat een leuk "ritueel"quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef E.T. het volgende:
Bij Saskia gaan de speentjes trouwens op d'r derde verjaardag aan een ballon de lucht in, op weg naar andere babietjes die ze beter kunnen gebruiken. Elke dag vertelt ze 't weer, ze weet dus heel goed wat er gaat gebeuren
o dat is dan wel weer jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef snoopy het volgende:
Heeeeeeele natte sneeuw. Er valt niks te sleeën![]()
Gelukkig gaan we in maart op wintersportquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat is dan wel weer jammer inderdaad.
niets is zo leuk als sneeuwfoto's met kleine kindjes.
(of het moest een sneeuwfilm met kleine kindjes zijn)
sneeuwpoppen maken is ook zooooo leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef jessie het volgende:
Die foto is echt superleuk lady-wrb
ik zette hem hier, omdat ik had begrepen dat jullie allemaal in de lappenmand zaten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef jessie het volgende:
O zie kleutertopic!
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef renzell het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar: jaaaaa, voor een Lowlands meet ben ik altijd te porren.Stond jij vorig jaar ook bij de modderglijbaan?
![]()
We stonden er dus naast, was wel cool. doe mij dan maar een breezer.... ik lust geen bierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef renzell het volgende:
Wij stonden er tegenover, maar zagen wel alles op groot scherm. En tot grote verbijstering zag vriendlief ineens zijn ex op groot scherm en met blote boobies voorbij glijden....Ik dacht nog even: zal ik ook...
maar toch de kaplaarsjes en het ponchootje maar aangelaten.
Als we dit jaar weer gaan, wordt er zeker met deze of gene fokker een biertje (of 2, 3) gedronken!
![]()
Lijkt me trouwens ook eng, zo'n MRI.
Voor mij hoeft er trouwens echt geen sneeuw meer te komen hoor. Hup, doorstoten naar de lente zeg ik!Rosé op terrassen zeg ik! En voor Lishe een vruchtensapje...
![]()
Trainingspakkie aan en gooi de frikandellen maar op die bbqquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef renzell het volgende:
Ja man, lekker de slippertjes aan met de sportsokjes d'r in en dan liters rosé van de Lidl wegtikken naast een zwartgeblakerde bbq en tussen hordes krijsende kinderen.![]()
proost maar weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef renzell het volgende:
Hoppakee! Hatsekidee! Ik zeg.... stook die bbq maar op Snoop!![]()
MRI is een hoop herrie en krapjes en verder is idd de uitslg het "engste"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We stonden er dus naast, was wel cool. doe mij dan maar een breezer.... ik lust geen bier
Zo'n MRI moet niet veel voorstellen, maar toch. Misschien is het "ophalen" van de uitslag nog wel spannender.
Yeps... maar mag een eigen cd meenemenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef renzell het volgende:
Nee, maar je moet toch in zo'n buis?
Ow bier lust ik dus echt niet. Maar ze hebben ook wijntje, en volgens mij zelfs rosé. Heb ik vorig jaar gedronken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:52 schreef renzell het volgende:
En breezer ja? Ach, ik ben ook geen bierfanaat, maar op een festival maakt het me meestal allemaal niet meer zo veel uit...![]()
Dan moet ik nog een weekje wachten, volgende week woensdag krijg ik de uitslag. Hoe lang duurt zo'n MRI eigenlijk? Of is dat afhankelijk van welk gedeelte ze een beeld moeten krijgen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
MRI is een hoop herrie en krapjes en verder is idd de uitslg het "engste"
quote:
Alles is witquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:09 schreef Yoni het volgende:
Nou Maneki, je wordt op je wenken bediend. Tenminste, hier sneeuwt het!
echt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef Jelief het volgende:
Het wordt hier wit...
Verpatsen joh!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
dat wist ik niet.
Er werd hier net de digitale ontvanger van @home bezorgd.... vreemd want ik heb er vrijdag ook al één gekregen. Zou ik ze allebei kunnen houden nu?
ja doen, kun je op de slaapkamer ook digitaal kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
Er werd hier net de digitale ontvanger van @home bezorgd.... vreemd want ik heb er vrijdag ook al één gekregen. Zou ik ze allebei kunnen houden nu?
Hmmm ik denk dat @home ook twee keer gaat innen... maar eens afwachten wat @home doet. Krijg vandaag ook een brief. Erg vreemd allemaal, want ik heb aan een actie/aanbieding meegedaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef lily het volgende:
[..]
ja doen, kun je op de slaapkamer ook digitaal kijken![]()
Wij hebben afgelopen zaterdag toevallig een 2de ontvanger gekocht....
Ik haak hier helemaal bij in!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef lily het volgende:
Vinden jullie sneeuw zo leuk?
Ik dus absoluut niet(gelukkig schijnt hier de zon)
geloof dat het gemiddels 20 minuten is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een weekje wachten, volgende week woensdag krijg ik de uitslag. Hoe lang duurt zo'n MRI eigenlijk? Of is dat afhankelijk van welk gedeelte ze een beeld moeten krijgen?
ja, je hebt dan ook een 2de smartcard nodig. Die bestel je bij @home en kost 10 euro per jaar (voor de extra zenders 4,95 per maand).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ik denk dat @home ook twee keer gaat innen... maar eens afwachten wat @home doet. Krijg vandaag ook een brief. Erg vreemd allemaal, want ik heb aan een actie/aanbieding meegedaan.
Ik wou je net de tip geven van een cd meegeven maar die kende je al!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps... maar mag een eigen cd meenemenben nog aan het bedenken welke. Wel eentje waar ik rustig bij blijf liggen en niet ga swingen.
Geen streepie in de breedte voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef Sugar het volgende:
Ik vind sneeuw echt heel stom ook.
Mensen, ik heb zowaar een badpak gekocht bij wehkamp, dat echt leuk is en fijn en mooi zit.Zelfs mooi!
Althans, vind ik. Mocht iemand dus een geslaagd badpak zoeken, dan is dit er misschien een.
Ik houd er wel van, jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Sugar het volgende:
Oeh Lily, ben jij er zo één?![]()
Helemaal vol, tot aan je nek?
![]()
![]()
Ik heb er volgens mij ook een smartcard bij, het is een heel compleet pakketquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef lily het volgende:
[..]
ja, je hebt dan ook een 2de smartcard nodig. Die bestel je bij @home en kost 10 euro per jaar (voor de extra zenders 4,95 per maand).
De kosten voor een 2de ontvanger staan daar los van, die moet je nl gewoon zelf aanschaffen...
ja, maar zo'n smartcard moet je op hun site (of via de post) laten activeren...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook een smartcard bij, het is een heel compleet pakketIk snap gewoon niet waarom ik nu een 2e heb gekregen.
Ik moet met mn hoofd in de MRI dus waarschijnlijk wel hele lichaam of niet? Ik neem denk ik maar een cd mee met meerdere artiesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |