abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45938991
Hier verder!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45939032
Ingrid, gefeli!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:21:30 #3
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45939046
Zin in zomer, jaaaaa! Zit al een week lang bijna non-stop muziek te downloden (het meisje heeft het eindelijk gevonden hoor. Eerst vriendje altijd uitkafferen dat ie niet bij die computer weg te slaan is, en er dan zelf niet meer achter vandaan komen ) enne, daar word ik echt blij van. Heel veel prachtig mooie muziek van vroeger enzo. Veel jazz, soul, funk, Pink Floyd, Dolly Parton ( ) dat soort dingen. En festivalbandjes niet te vergeten. En Doe Maar! Ook weer meteen goede inspiratie voor nieuwe theatervoorstellingen enzo. Ja dames, het gaat allemaal weer beginnen. Nog even en we zitten weer met een roseetje op het terras.
pi_45939069
Of met een vers sapje.
Ik heb er ook zoveel zin in. Lekker buiten heel de dag. Zwemmen, picknicken... Ik kan niet wachten.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:24:31 #5
105888 renzell
pi_45939105
Ha ha, nee, Lishe, geen alcohol voor jou deze lente, wél een mooi nazomercadeautje daarentegen!
pi_45939152
Ik kan niet wachten. Riep ik hier ooit nog dat ik zwanger zijn zo leuk vond. Ik ben er helemaal op teruggekomen. Over de bevalling doe ik geen uitspraken meer, anders treft mij daarbij ook vast een vloek deze keer.
Ben je al bij Stijn gaan kijken Renzell?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:41:11 #7
105888 renzell
pi_45939447
Nee, ik ga mijn vriendin vandaag even een knuffeltje geven, maar bij Stijn mag nog niemand behalve de ouders. En heel af en toe een opa of oma. Maar dat maakt niets uit. Als ie maar blijft leven. Dat is het enige dat ik steeds maar denk. Al zie ik hem pas over een jaar, als het ventje maar blijft leven. Maar ik wil mijn vriendinnetje wel heel graag even zien, al is het maar 5 minuten, om haar hopelijk een klein beetje steun te geven. Dus dat ga ik doen vandaag, in Rotterdam ligt ze, in het Sofia Kinder.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 03-02-2007 12:55:57 ]
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:41:59 #8
105888 renzell
pi_45939457
En arme jij, met je misselijkheid. Doe inderdaad maar geen enkele uitspraak over die bevalling.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:54:37 #9
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45939743
Arme Stijn en arme papa en mama van Stijn. Ik ben heel hard aan het duimen dat het goed gaat komen

Hier ook de lente in het hoofd. Vanmiddag gaan we in het plantsoen aan de voorkant bloembolletjes planten met Kai en net hebben we met z'n allen lekker koffie staan drinken. Iedereen komt weer uit z'n holletje gekropen lijkt het wel. Manu Chao en Juanes worden hier nu ook binnengehaald en Dolly Parton staat op de wachtlijst.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45940131
Hier festival mensen, heerlijk is dat! Dit jaar gaan we Rock werchter doen. Lente en zomer staan bij mij altijd in het teken van muziek. Er is niks beters dan bij goeie band liggen dromen e genieten van alles om je heen heerlijk mensen kijken

Renzell
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:26:28 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45940341
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef renzell het volgende:

[..]

Ik ben ook zo'n figuur dat het liefst de hele zomer alle festivals afstruint. Je hoeft het woord Lowlands maar in de mond te nemen, of ik krijg accuut zin. Misschien dit jaar weer naar Werchter of zelfs Siget (in Boudapest, mét Juultje )
Wij willen Twan een keer meenemen naar PinkPop. En werchter... hmmm daar wil ik ook wel een keer weer naartoe 2005 voor het laatst geweest, maar dat weekend valt altijd erg lastig voor ons.

Meeten op Lowlands?

Sterkte met je vriendin en Stijn, hopelijk gaat het snel beter met hem.

Ingrid van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag... en wat fijn dat je weer beter bent.
Make love, not war ☮
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:28:17 #12
3142 m@x
pi_45940388
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
pi_45940424
Ingrid, proficiat!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 13:29:43 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45940425
mijn buren een stukkie verderop hebben een baby.
maar om de een of andere reden hangen ze de hoera-slinger af en toe op.
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
geen idee wat daar nou weer de reden van is.
misschien delen ze m met iemand anders ofzo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:32:04 #15
114177 Diaan73
pi_45940481
Haha lady dat is idd erg vreemd....

M@x het is idd onvoorspelbaar. Vorig jaar hadden we hier een bevrijdingsfestival met GEM, Ali B en Henk Westbroek. En Twan vond GEM het mooist... Ali B vond hij maar raar zingen.
Make love, not war ☮
pi_45940494
Djen is mee gegaan voor het eerst toen ze 9 was, we deden toen allen de maandag van pinkpop, gewoon om te kijken hoe ze het zou vinden en niet alleen bekertjes ging verzamelen. Als er 1 kind was die er voor de muziek was dan was het Djen! Die heeft staan dansen en luchtgitaar gaa spelen, heerlijk om te zien dat zij net zo veel om muziek geeft als ons.
Kleiner zou ik haar niet meenenem want je bent dan de hele tijd achter je kind aan het aan rennen en festivals zijn juist om te genieten toch?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:39:41 #17
114177 Diaan73
pi_45940689
Ja dat is helemaal waar Anitra.... hmmm misschien is het beter om er nog maar even mee te wachten dan. Nog 4 jaar Maar naar bevrijdingsfestival in de stad kan wel.. is 5 minuutjes van hier en zijn allemaal terrasjes bij.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 13:59:05 #18
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45941143
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
dus het ene uur hangtie er--- en dan istie weer weg --- en een tijdje later hangtie weer
Of ze vinden 'm foeilelijk en hangen 'm alleen neer bij wijze van uithangbord als er kraambezoek op afspraak komt. Of een van hen is een dwangmatig ramenlapper. Wat een mysterie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:09:07 #19
3142 m@x
pi_45941354
Heel vaag met die slinger.

Help, ik kan niet meer stoppen met muziekjes zoeken en het is allemaal de schuld van Renzell. Inmiddels staan Scritti Politti, Morrissey, De La Soul en The White Stripes er ook tussen en er blijven maar leuke dingen naar boven komen
pi_45941431
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:28 schreef m@x het volgende:
Wij wonen vlakbij het Parkpopterrein dus daar gaan we zeker heen dit jaar en verder vind ik Kai eigenlijk nog te onvoorspelbaar om mee te nemen naar een groot festival waar je voor moet betalen. Wel jammer want ik ben wel een beetje toe aan dingen doen die ik vroeger ook deed.
Waterpop kan ook leuk zijn, is ook in de buurt toch?

Ik wil Myhron wel meenemen naar dat soort dingen, maar idd alleen als het in de buurt is en gratis. Ik heb goede hoop dat er deze zomer weer een aantal bands naar nederland komen die ik graag wil zien, dus dan mag ze even bij opa en oma logeren...

Adam Ant vond ik vroeger trouwens ook helemaal
Maar eerst Dolly Dots, Madonna, Wham dat. Pas later bands als Led Zeppelin, The Doors, Free,
The Cult , The Clash. En daarna nog een periode "mettul" geweest. Nu hou ik het 'gewoon' bij 70's rock, stonerrock en een paar metalbands.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45941443
Oeh Scritti Politti. Met die clip met dat foeilelijke blauwe glimmende trainingspak aan...
pi_45941463
Zei er iemand zomer?
Kom maar op! Het regent hier een 'beetje':

zaterdag 3 februari 2007 @ 14:24:33 #23
3142 m@x
pi_45941657
Waterpop is ook een goeie inderdaad en Vlietpop is ook niet al te ver. Ik heb daar ooit nog eens backstage rondgehangen, gekletst met Radiohead en Chinees gebracht naar de Manic Street Preachers (wat zijn die chagrijnig trouwens)

Maggie
pi_45941701
Zo dat is een hoop water maggie!
Saartje
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:27:28 #25
3142 m@x
pi_45941720
Was jij vroeger ook een Baroeg-ganger Igraine?
pi_45941733
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo dat is een hoop water maggie!
Ja, Costa del Sol noemen ze dat dan
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:30:07 #27
3142 m@x
pi_45941777
Ik ben trouwens niet gewend om jou hier op dit tijdstip te zien Maggie. Jij komt hier toch alleen 's nachts, als een soort vampier
pi_45941836
Haha, het is nu zoals je op de foto's ziet buiten donker genoeg, dus ik vond het wel verantwoord
Nee, ik ben vrij, meestal lees ik wel maar post ik niet zo veel maar dacht ach kom
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:35:21 #29
3142 m@x
pi_45941888
Doe eens gek, gooi je haar los en post op een 'normaal' tijdstip. Hier is het nog steeds heerlijk. Strakblauwe lucht en een zonnetje. Als je die regen maar niet deze kant opstuurt.
pi_45941997
Nou, er is genoeg om te delen!
Ik moet eigenlijk opruimen en schoonmaken (post-nachtshift ravage) maar geen zin. En boodschappen doen, maar daar wacht ik ook nog maar even mee
pi_45942032
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:27 schreef m@x het volgende:
Was jij vroeger ook een Baroeg-ganger Igraine?
Ik ben er wel een paar keer geweest net als in de Blokhut. Maar kwam meer op de oude (en nieuwe) binnenweg in Rotterdam. En in motorclubhuizen. Op een gegeven moment had je in Rotterdam ook ineens een tent "Bizar" die adverteerden dat ze geen house maar 'echte' muziek draaiden. Daar ben ik ook nog wel geweest, maar die was ook weer heel snel dicht geloof ik.

In Naaldwijk had je toch ook een tent zitten, de Wip ofzo. Daar hoorde ik altijd veel mensen over.
pi_45942050
Het weer is zeker heerlijk, wij zijn al lekker naar het strand geweest. Was echt lekker.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:45:27 #33
3142 m@x
pi_45942133
De Blokhut ben ik ook wel eens geweest en verder heb ik New Model Army wel eens gezien in Rotown. Dat was echt helemaal geweldig. In DH gingen we altijd naar "Iets Vrijers". Een beetje springen op de Levellers. God, daar noem ik een band. Ik moet gelijk maar weer eens die cd's afstoffen. Dat vindt Kai vast ook wel mooie muziek. De Wip ken ik alleen van naam.

Ik heb een goed excuus om lekker weinig te doen Maggie. heeft vanochtend de ramen staan zemen. Dat was ook wel nodig want als je naar buiten keek leek er wel permanent mist te hangen.
pi_45942382
Ik begin toch maar voorzichtig aan even met een beetje opruimen enzo, het duurt allemaal niet zo lang en dan kan ik lekker tot dinsdag niks doen met een gerust hart
pi_45942565
Whoei, ik heb net heerlijk op een terras in het Vondelpark gezeten met Lis
Heeeeeeeeeerlijk weer is het!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45942597
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:13 schreef Igraine het volgende:
Oeh Scritti Politti. Met die clip met dat foeilelijke blauwe glimmende trainingspak aan...
Oeh ja, leuke muziek. Ceedeetje weer opzoeken gaat
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 3 februari 2007 @ 15:23:11 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45942893
Ik word zo blij van dit weer Niet dat ik naar buiten ben geweest vandaag (helaas), maar gewoon alleen al die blauwe lucht + zonnetje. Zalig

Leuk al die festival verhalen. Ik ben heel vaak naar Lowlands geweest ook. Heerlijk. Zou best wel weer eens willen

En de Levellers! Daar ben ik nog eens 'thuis' geweest! In Brighton op vakantie hebben we aangebeld bij ze en zijn we binnen geweest. Ze waren er alleen niet, maar we hebben wel wat gezien van de oefenruimte en heel veel schilderijen enzo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:35:54 #38
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45943176
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
Of....roffel-de-roffel om het mysterie-gehalte nog wat op te krikken..... Is de stemming over de algemeen wel HOERA, maar blijken er ineens ook kleine minpuntjes te zijn ontstaan. Ik noem een poepluier, stuwing, krampjes, vermoeidheid, vage kennissen die zich als kraambezoek presenteren en niet meer weg willen...ehm... wat nog meer?
pi_45943511
En bij elke poepluier halen ze dan die slinger weg ofzo?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:59:00 #40
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45943651
Ja, ik denk het? Kan best een reden zijn voor iets minder hiep-hiep-hoera. Om 'em daarna weer op te hangen.
pi_45943689
ik zie het voor me: schat, wat wil je? Luier verschonen of slinger even weghalen? Je mag kiezen.
pi_45944076
Of ze hebben gewoon geen goed plakband in huis waardoor dat ding steeds naar beneden dondert
Saartje
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:28:12 #43
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45944323
Ja, lach er maar om
Hier heb ik dus werkelijk de situatie gehad dat ik alleen thuis zat met Katja en het echt allemaal even niet meer zag zitten en niet meer leuk vond. Toen zag ik dat ding voor het raam hangen: "Hoera, een meisje!" en ik werd woedend. Niks, hoera een meisje! en ik heb dit ding zo van het raam weggehaald. Toen mijn vriend 's avonds thuiskwam was hij helemaal geschokt en hij heeft hem weer opgehangen.
Misschien hebben de buren bij ons toen ook wel gepuzzeld wat er nou precies aan de hand was

achteraf kan ik er om lachen, maar toen echt niet
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45944646
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:44:02 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_45944722
livelink
wat ben je toch heerlijk eerlijk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 februari 2007 @ 16:46:51 #46
3142 m@x
pi_45944792
Livelink, ik zie het al helemaal voor me

Kai en ik hebben net even buitengespeeld maar zo zonder het zonnetje is het toch verrekt koud.
pi_45945279
Hier de hele dag het zonnetje. Lekker vrolijk!

Visite is weer weg, was gezellig! Kim kreeg van beide opa's en oma's genoeg aandacht.
Nu de enorme vaat wegwerken. Gezien ik gisteren ziek was, is de vaat niet gedaan. En verstopt.
Nu Kim ligt te pitten saampjes maar aan de slag.

Dan komt de buuf straks nog ff aan. En volgende week zaterdag het gekregen geld verbrassen in Grun. Op jacht naar schoenen! En dan is mn tante jarig. Dus daar nog heen, daar eten, is wel makkelijk. Ws komt mijn andere tante ook, waar ik ruzie mee heb. (misschien weten sommigen het nog wel) Dus wordt vast een knalweekend dan. Hehe.

Laters!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:17:43 #48
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_45945505
Ik heb gekocht:
- een regenjas
- een werkjas
- twee overalls
- werkschoenen
- een pet met oorklepjes voor als het koud is
- werklaarzen

Het was leuk om te doen en de meneer in de winkel was aardig. Hij wist zonder te vragen, precies waar ik ging wonen !
Toen keken we nog even naar een nieuwe fiets en voor nieuwe fietstassen. Maar daarvan niks gekocht.
Inderdaad Phluphy, het is aftellen en de tijd gaat snel . Volgende week, gaan we schilderen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:20:46 #49
37150 livelink
pi_45945568
Leuk, Oxy dat je zo goed geslaagd bent met je werkleren. En fijn dat je je er zo op verheugt. Het klinkt dan ook wel heel erg goed!

Ingrid, nog gefeliciteerd met je verjaardag en succes met de afwas.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:21:15 #50
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45945582
Zo te lezen zijn jullie goed geslaagd Oxy
Kun je in je nieuwe groep straks eigenlijk ook computeren?
We willen natuurlijk wel weten hoe het gaat en zo!

Livelink Ben je wel vaker zo'n heethoofd of kwam het alleen door de omstandigheden?
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:26:01 #51
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_45945722
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:21 schreef phluphy het volgende:
Zo te lezen zijn jullie goed geslaagd Oxy
Kun je in je nieuwe groep straks eigenlijk ook computeren?
We willen natuurlijk wel weten hoe het gaat en zo!
Ja ik neem mijn eigen computer, mee naar de nieuwe groep. Als het goed is, heb ik meteen een internetverbinding, ADSL KPN Direct (wat ik nu ook heb).

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:30:49 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45945908
http://www.zippyvideos.com/7713894936607186/mov01772/
( wel donker beeld )

trots is ik gloei er helemaal van hihi

Oxy je klinkt heel enthousiast, en het lijkt me ook een fijne plek.
Fijn dat je zo geslaagd bent
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:32:50 #53
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45945984
Fijn Oxy

Had je je gedicht al gegeven aan je mentor trouwens?
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:34:02 #54
37150 livelink
pi_45946027
Evenstar, je mag gloeien hoor. Dat zijn echte stappen

Ik ben best wel driftig aangelegd, Phluphy. Dus het waren niet alleen de omstandigheden, eerlijk gezegd
pi_45946080
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.zippyvideos.com/7713894936607186/mov01772/
( wel donker beeld )

trots is ik gloei er helemaal van hihi

Oxy je klinkt heel enthousiast, en het lijkt me ook een fijne plek.
Fijn dat je zo geslaagd bent
Wat goed Arwen!
Wat ben je snel met je ontwikkeling. (hoop dat ik het goed zeg, zoals ik het bedoel)
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:37:06 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45946105
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:36 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Wat goed Arwen!
Wat ben je snel met je ontwikkeling. (hoop dat ik het goed zeg, zoals ik het bedoel)
echt snel is ze niet ze is normaal, en dat is gezien hara allergie-en e.d. echt heel heel knap ( meestal liggen ze nl best wel achter )
  zaterdag 3 februari 2007 @ 18:13:38 #57
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_45947101
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef phluphy het volgende:
Had je je gedicht al gegeven aan je mentor trouwens?
Nee dat geef ik, bij de pannenkoeken als we uit eten gaan bij Strijland op Valentijnsdag (maar ik hou niet van liefde behalve dierenliefde), dan is ons afscheids-uitje.
En op 28 februari geef ik nog een afscheid op de groep, met een High-Tea! En twee dagen daarna, verhuis ik waarempel echt !
pi_45947382
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

echt snel is ze niet ze is normaal, en dat is gezien hara allergie-en e.d. echt heel heel knap ( meestal liggen ze nl best wel achter )
Ok. Dan is Kim gewoon langzaam.
Maar ik vind het wel knap van Arwen!
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 18:40:29 #59
81992 Githa
pi_45947823
Ach welneej Ingrid, Ieder zijn eigen tempo en ding hoor

Jordy gaat bij de drumband.
Hij loopt al heel de dag met de trommel, die hij met zijn verjaardag heeft gekregen, om zijn nek door de kamer te marcheren
Zo mooi, vol overgave
pi_45948540
Ow van al dat lowlands geklets krijg ik altijd zo'n heimwee naar die heerlijke dagen.

Mijn mama heeft aangeboden om op te passen als ik er naartoe wil, maar alles lijkt ineens zo duur, en krijg ik een 'is het wel dat allemaal wel waard' idee.
misschien eens rustig aan beginnen met parkpop en wantijpop.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_45948858
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Githa het volgende:

Hij loopt al heel de dag met de trommel, die hij met zijn verjaardag heeft gekregen, om zijn nek door de kamer te marcheren
Zo mooi, vol overgave
Ik weet het. Maarja schoonmoe he...

Lijkt me een leuk gezicht! Kim trommelt over op. Mijn ouders hebben een trommel gewonnen. Volgende week kan ze ermee spelen.
pi_45948923
ik hoop echt dat max zn muziekmakerij zo houdt als ie is
hij fluit(op 'n fluitje dus), speelt piano, gitaar en hij trommelt ge-wel-dig!!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:17:51 #63
114177 Diaan73
pi_45948979
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:24 schreef m@x het volgende:
Waterpop is ook een goeie inderdaad en Vlietpop is ook niet al te ver. Ik heb daar ooit nog eens backstage rondgehangen, gekletst met Radiohead en Chinees gebracht naar de Manic Street Preachers (wat zijn die chagrijnig trouwens)
Ik ken iemand die hier zeeer jaloers op is..... Kletsen met Radiohead...
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 19:25:01 #64
81992 Githa
pi_45949160
Leuk is dat hé Pinquit
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:26:56 #65
3142 m@x
pi_45949209
Arwen wat goehoed

Ingrid, volgende keer zeg je maar tegen je schoonmoeder dat je een jongetje van bijna 2,5 kent wat nog steeds niet loopt. Als Kim op die leeftijd ook nog steeds kruipt dan heeft ze het recht om te zeggen dat ze langzaam is

Stel je er niet te veel van voor hoor Diaan. Ik vond het een paar hele typische kereltjes. Die zanger was net een stripfiguurtje met zijn muizensnuitje en streepjestrui.
pi_45949529
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Ingrid, volgende keer zeg je maar tegen je schoonmoeder dat je een jongetje van bijna 2,5 kent wat nog steeds niet loopt. Als Kim op die leeftijd ook nog steeds kruipt dan heeft ze het recht om te zeggen dat ze langzaam is
He, goed plan!

Er is altijd wel iets. Kan ze al los lopen? Nee, nog niet. Oh. Hmmmmm.
Ze loopt wel goed langs de randjes en probeert los te staan. Hmmmmm
Kom maar bij oma. Gaan we stappestap doen. Kim wilde lekker niet. Bij mijn moeder wel.

Is soms wel irritant. Vaak van die onderwater steken zeg maar.

Maar ze hadden wel een pak luiers mee. Das wel weer lief.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:38:25 #67
114177 Diaan73
pi_45949624
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Arwen wat goehoed

Stel je er niet te veel van voor hoor Diaan. Ik vond het een paar hele typische kereltjes. Die zanger was net een stripfiguurtje met zijn muizensnuitje en streepjestrui.
De zanger van Radiohead of van MSP? Hier zit thuis een hele grote fan van RadioheadPeaceman, die zou het helemaal te gek vinden om ze eens te "spreken". Thom Yorke is een beetje vreemd, maar wel erg goed vind ik.

Ik las ook iets over Morrissey... ik heb vorig jaar de laatste cd gekregen en vond de cd wel leuk. Toen hebben we hem op Pinkpop gezien en ik was helemaal enthousiast. Jeetje wat was hij goed... de cd ben ik toen ook vaker gaan luisteren.

We zijn trouwens vanmiddag bij een fotograaf geweest voor de bruiloft... waarschijnlijk wordt onze reportage in de stijl van muziek naast wat reguliere foto'sgemaakt. Ze doen het met zn tweeën en één is fotograaf voor een muziekblad en toen hij hoorde wat wij willen, was hij helemaal enthousiast. We gaan de reportage in de binnenstad maken. We waren zo enthousiast dat we er bijna 3 uur hebben gezeten en het was echt gezellig.
Make love, not war ☮
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:41:57 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45949765
Ingrid kim is een pienter dametje hoor die het ook gewoon normaal doet hoor elk kindje kan weer andere dingen zio houden ze elkaar in balans

M@x je moet trouwens Kai zijn haartjes niet te kort knippen
Vind het echt zo

Pinq hier een die alleen sambabal speelt en verders overal op mept
maken we het FOK OUD kinderkoor
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 19:44:40 #69
81992 Githa
pi_45949873
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:

Pinq hier een die alleen sambabal speelt en verders overal op mept
maken we het FOK OUD kinderkoororkest
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:50:17 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45950073
Uhm voor de zingende kindjes geen plek dan?

een koorkest dan
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 19:53:53 #71
81992 Githa
pi_45950214

Gewoon een band dan maar?
pi_45950379
Ja een band! Kim ziet het wel zitten.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:59:05 #73
3142 m@x
pi_45950419
Ik bedoelde Thom Yorke, Diaan. De MSP vond ik gewoon heel arrogant. Maar hun muziek is het belangrijkste en die blijft geweldig.

Kai's haartjes zijn ook maar het hangt nu wel heel erg in zijn ogen. Een kort koppie komt er niet hoor. Maak je maar geen zorgen Evenstar. Kai is nu trouwens helemaal into K3. Hij zegt het ook op een heel verliefd toontje

Oxy, klinkt goed dat shoppen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:59:23 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45950431
Band of OUDfokkertjes
  zaterdag 3 februari 2007 @ 19:59:58 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45950461
Gelukkig M@x
  zaterdag 3 februari 2007 @ 20:08:50 #76
114177 Diaan73
pi_45950867
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 19:59 schreef m@x het volgende:
Ik bedoelde Thom Yorke, Diaan. De MSP vond ik gewoon heel arrogant. Maar hun muziek is het belangrijkste en die blijft geweldig.
Dat is waar.... geweldige muziek

Toch ook grappig dat K3 het zo goed doet bij jongetjes... het is leuke muziek.
Make love, not war ☮
pi_45951106
Oh ja een band.
Drummer meld zich aan hier..
http://www.zippyvideos.com/6392622666607876/sv_a0004/

sorry voor de slechte kwaliteit, is met telefoontje gefilmd
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 20:18:06 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45951330
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Githa het volgende:

Zo mooi, vol overgave
o jee, moet ik nou aan een drumbandpakje gaan beginnen
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 20:33:14 #79
81992 Githa
pi_45951950
Lady-wrb

Igraine, wat een leuk filmpje, volgens mij is dat een droom van elk kind een mega groot drumstel.
Jordy neemt vooralsnog genoegen met zijn plastic trommeltje
Maar een gitaar, piano, sambaballen, tamboerijn en een trompet heeft hij ook hoor overal inzetbaar dat kind van mij
pi_45952104
Het was hier meer de droom van papa
Op die kamer staat idd dit drumstel, een keyboard en een aantal electrische en akoestische gitaren. En vind het maar al te leuk als ze er op/mee speelt.

Ze heeft ook sambaballen en een tamboerijn en die vind ze ook heel leuk. En zingen.
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 20:40:31 #81
81992 Githa
pi_45952267
Muziek en kinderen gaan bijna altijd goed samen
Soms staat Jordy ook met zijn gitaar op zijn kop in zijn handen en dan staat hij heel serieus, bijna gevoelig mee te zingen lallen
pi_45955045
valt zomer eh zomaar even binnen: Vivi, volgens mij zag ik je vriend vanmiddag bij de bart smit. hij kocht een nijntje box-slinger, en 't hoefde niet ingepakt te worden. ik wilde bijna vragen: 'Hey, ben jij niet de vader van Dean?' maar toen dacht ik 'tjsa, en wat dan nog!? zijn we snel uitgepraat.' en als ie 't niet is leek 't me ook nogal vreemd. dus... ik heb 't toch maar niet gedaan. maarrrr kan 't 'm geweest zijn?
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 21:53:41 #83
81992 Githa
pi_45955411
Heb je die hele discussie met jezelf in de bart smit staan voeren Bix?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:54:29 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45955440
Igraine wat leuk hier laat Maurice arwen wel eens op de synthesizer spelen. erg leuk zo heel precies die vingetjes niet simpelweg rammen

Wat hebben wij veel muzikale mannen

Bixx gewoon vragen volgende keer
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:09:58 #85
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45955919
Arwen wat knap!
pi_45955938
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 21:53 schreef Githa het volgende:
Heb je die hele discussie met jezelf in de bart smit staan voeren Bix?
er stonden zo'n 16 mensen in de rij voor me dus ik had alle tijd.
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2007 @ 22:13:05 #87
81992 Githa
pi_45956001
16 dan is het een mooie bezigheid geweest Dan had je idd wat gespreksstof nodig gehad

Hmmmz, iemand wat te drinken terwijl we die F5 knop blijven indrukken?
pi_45956033
hij stond een paar plaatsen verder naar voren, dus ik had even om 'm goed te bekijken. hij had zich ook al even niet geschoren, paste wel in 't plaatje van de verse vader vond ik. maar nogmaals, evengoed was ie 't helemaal niet!
pi_45956611
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Igraine het volgende:
Oh ja een band.
Drummer meld zich aan hier..
Gitarist ook!

Of liever een bariton?
pi_45956644
Fons
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:47:10 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45956868
Fons

Arwen you go girl

M@x vergeet the raconteurs niet
pi_45956976
Fons

Ingrid, los lopen is meestal ergens tussen 15 en 18 maanden dus Kim heeft nog even.
Daarna komen waarschijnlijk het praten en de zindelijkheid want dat konden de kinderen vroeger allemaal véél eerder. Sterkte met je schoonmoeder.

Maar erg goed van Arwen, Evenstar!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 22:54:56 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45957052
Fons Echt grappig
pi_45957371
arme fons. 'bedolven' onder de bariton. maar 't staat je goed hoor!

hier ook twee muzikantjes. vooral anna heeft echt heel veel gevoel (en geheugen) voor melodie & ritme. piet houdt er ook van maar iets passiever (zoals ik ).
pi_45957381
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef poemojn het volgende:
Fons

Ingrid, los lopen is meestal ergens tussen 15 en 18 maanden dus Kim heeft nog even.
Daarna komen waarschijnlijk het praten en de zindelijkheid want dat konden de kinderen vroeger allemaal véél eerder. Sterkte met je schoonmoeder.

Maar erg goed van Arwen, Evenstar!
Dank je. Maar ze moet nu ook uit een beker drinken hoor. (aldus...)
Ach, volgens de cbarts doet ze alles goed. En wie kan het nou beter weten he.

Fons!
pi_45957623
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef bixister het volgende:
arme fons. 'bedolven' onder de bariton. maar 't staat je goed hoor!
Hij mag blij zijn dat hij mama's tuba of contrabas niet kreeg.
pi_45958286
hij was 't niet, (de papa van Dean) begrijp ik zojuist. des te beter da'k niks gezegd heb.
pi_45963899
Ach Fonske, wat doen ze met je . Het staat je wel goed trouwens

Oxy, je bent goed geslaagd voor werkkleding zo te zien! Het schiet al aardig op. Leuk hoor, ik hoop dat je het er enorm naar je zin zal hebben!!
Fake it till you make it...
pi_45963903
En nu "even" verder bijlezen, gisteren een dagje naar t hoge noorden op visite bij vrienden. Was gezellig!
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 10:45:14 #100
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45964565
ik was al om 8 uur wakker en ik kon niet meer slapen
maar goed, ik heb mijn tijd nuttig besteed: de kippen zijn al gevoerd en los
de kat is verzorgd, het kind heeft ontbijt, ik heb zijn playstation weer aan de praat gekregen,
ik heb kaascroisantjes gebakken en nu staat er een bananencake in de oven
  zondag 4 februari 2007 @ 10:48:08 #101
37150 livelink
pi_45964609
Lady, stuur wat van jouw energie mijn kant op, aub. Ik kan me al weken nergens meer toe zetten en ik moet nog zoveel doen.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 10:50:23 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45964640
ja ho, ik moet nog veel meer doen. mijn échte werk ligt er ook nog.
(moet nog een rits in een jack zetten, tig broeken naaien en bij luca inpakken)
dus je kan een beetje krijgen hoor, ik hou ook wat zelf.

dus

hup hup hup livelink
  zondag 4 februari 2007 @ 10:59:13 #103
114177 Diaan73
pi_45964773
Ow ik lees jullie berichten en bedenk me dat ik ook nog moet strijken vandaag.... eerst vanmiddag nog een kinderverjaardag. Of ga ik het nog even voor die tijd doen??
Make love, not war ☮
pi_45965468
HET WAS GAAFFF!!!

Bar en ik hebben het super naar ons zin gehad. We hebben ook zooo gelachen! Het was hartstikke gezellig!!

Ben nu alleen een klein beetje heel erg brak. Waren om 1.15 thuis en om half 7 ging de wekker weer omdat Bar op tijd thuis moest zijn. Dus ik dacht, nou ja, toch nog 5 uurtjes slaap.. NOT. Mijn kleine kabouter werd wakker en verdomde het om weer te gaan slapen. Uiteindelijk viel ze pas om half 4 in slaap ofzo.
Heb Bar op de trein gezet en ben gelijk weer in de auto gestapt, bedje ingedoken en geslapen van half 8 tot half 10...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45968483
Wat fototjes van gisteravond:

Lucie Silvas

The Guys

Ilse de Lange

Dit zijn de duidelijkste foto's die ik heb.. Foto van Lionel waren allemaal mislukt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 13:34:25 #106
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_45968882
Mooie foto's Vicky..
En mocht je je camera meenemen?
Wij wilden dat graag bij BonJovi, maar daar schenen ze je camera in te nemen!

Gelukkig zijn we bij het concert geweest, en dat was toch wel de mooiste herinnering!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_45969010
ja je mocht je camera wel meenemen, al stond er natuurlijk op het kaartje dat neit mocht..
maar wer waren er onwijs veel met een fototoestel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45971227
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik was al om 8 uur wakker en ik kon niet meer slapen
maar goed, ik heb mijn tijd nuttig besteed: de kippen zijn al gevoerd en los
de kat is verzorgd, het kind heeft ontbijt, ik heb zijn playstation weer aan de praat gekregen,
ik heb kaascroisantjes gebakken en nu staat er een bananencake in de oven
Los? In een ren of helemaal los? D`r is weer afschermplicht he?

Wij hadden hier al een tijdje last van kevertjes in huis, Ze leken overal wel vandaan te komen
Nu bekeek ik net eens hoeveel er nog in de zak kippenvoer zit, liep die bijna vanzelf weg
Bleek dat al die kevertjes dus uit het kippenvoer komen. En daar heb ik lekker steeds met m`n handen in gezeten *huiver*
Saartje
  zondag 4 februari 2007 @ 15:01:36 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45972064
ieeehhh maneki! dat lijkt me echt hel, als ik daar achter zou komen zou ik even gillen, rondjes rennen en overal kriebels voelen
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 15:51:38 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45973677
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:37 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Los? In een ren of helemaal los? D`r is weer afschermplicht he?

Wij hadden hier al een tijdje last van kevertjes in huis, Ze leken overal wel vandaan te komen
Nu bekeek ik net eens hoeveel er nog in de zak kippenvoer zit, liep die bijna vanzelf weg
Bleek dat al die kevertjes dus uit het kippenvoer komen. En daar heb ik lekker steeds met m`n handen in gezeten *huiver*
ze zitten sinds vanmiddag inderdaad weer onder dak
maar vanochtend mochten ze van mij nog even los hoor. ik vind het zo zielig.
ze zitten me nu vanachter hun gaas weer zo treurig aan te kijken
hoe heb jij ze opgehokt? ik heb vorig jaar herfst speciaal een partytent gekocht voor dit doel.
laten we hopen dat er nu geen hevige storm, regen of sneeuw meer komt, want dan ben ik bang dattie plots bij jou in de tuin ligt
en wat die kevertjes betreft: dat heb ik ook wel eens gehad ja. van die zwarte en dan niet van die hele kleintjes maar van die langwerpige van een cm of 2
die zaten toen in een zak tarwe die ik een week daarvoor bij ranzijn gekocht had. echt smerig (rrrrilll)
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 15:53:32 #111
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45973727
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:01 schreef pinquit het volgende:
ieeehhh maneki! dat lijkt me echt hel, als ik daar achter zou komen zou ik even gillen, rondjes rennen en overal kriebels voelen
ik had afgelopen zomer toen het zo heet was een bloedluizenplaag in het kippenhok. dan krijg je pas echt jeuk, want ze stappen net zo makkelijk op mensen over
ik vond dat zoooo ranzig. ik heb wat afgedouched in die tijd.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 15:54:14 #112
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45973747
o en die bananencake is best goed te eten
  zondag 4 februari 2007 @ 16:06:47 #113
37150 livelink
pi_45974137
Lady, met jouw energie heb ik de kamer en keuken weten te stofzuigen en een was weggewerkt.
Maar inmiddels is hij weer uitgewerkt en zit ik dus nu weer te fokken.

Maar dank je wel, dus
pi_45976185
Wij hebben een ren waar de beesten in zitten Er lopen hier ook katten rond die alle vogels wegjagen dus ik vind het zo wel afgeschermd genoeg
Laten we hopen dat het allemaal weer snel overwaait
Saartje
  zondag 4 februari 2007 @ 17:30:12 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45977309
* _Bar_ heeft genoten gister wat een super gevarieerde muziek avond, en nee met Ilse de Lange ze kan mooi zingen, maar ik loop er niet warm van

Kwam niet meer bij toen er beelden van het einde van Take-That kwamen en er meiden achter ons ineens heel raar reageerden... ze herkenden zichzelf wel heeel erg

Genoten van Linol die man is nog steeds

En tja dat korte nachtje slaap ik heb het er voor over gehad
Amber is een stoere leuke vrolijke en vooral pittige meid, en luiers verschonen kan ik ook nog

Maar de trug reis was wat minder om 7.15 in de trein, en dan pas om 11.15 in Sluiskil aankomen tja dat was niet zo leuk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 18:28:28 #116
81992 Githa
pi_45979380
Oe gezellig Bar en Vicky!

Wij zijn vandaag lekker naar de Beekse Bergen geweest en daar zijn we Icaa tegen gekomen heel erg leuk. Ik was wel een beetje verrast 'Heeey, is dat Jordy?'.
Volgende keer drinken we een bak koffie Icaa
  zondag 4 februari 2007 @ 18:47:35 #117
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_45980107
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:28 schreef Githa het volgende:
Volgende keer drinken we een bak koffie Icaa
Afgesproken! We komen elkaar vast en zeker weer tegen, aangezien wij dus nu ook een abonnement hebben.

Ik herkende Jordy van de foto's hier, en riep dus 'Jordy?' toen Githa en Jordy en de anderen al voorbij waren. Maar ze keken meteen om, en dus wist ik dat ik goed zat. Leuk!!
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 18:50:54 #118
81992 Githa
pi_45980253
Lijkt me leuk Icaa
  zondag 4 februari 2007 @ 18:52:56 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_45980342
Icaa, hoe gaat het met je?
stormy waters...
sailin'
pi_45980450
Wij waren vandaag in Artis en ik betrapte mezelf erop dat ik ook keek of er 'bekenden' van OUD liepen. Helemaal toen ik de muts van Piet zag. Helaas zat Piet er niet onder
  zondag 4 februari 2007 @ 18:56:30 #121
3142 m@x
pi_45980478
Klinkt goed Bar. Nou vind ik Ilse de Lange wel weer leuk en Lionel juist weer niet maar ik vind het jammer dat ik niet met jullie mee kon. Volgende keer beter.

Ik zat toevallig van de week ook aan je te denken Icaa. Hoe is het?
  Jubileum moderator zondag 4 februari 2007 @ 18:58:55 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45980583
Hahaha ik kijk sowieso altijd graag naar kindjes, waar ik ook ben en ben altijd verrast als ik een kindje ook nog een keer herken. (zoals laatst met Morris in Artis)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 19:04:06 #123
3142 m@x
pi_45980799
Ik loop ook altijd rond te kijken en volgens mij heb ik Yoni (oké geen kindje maar toch ) een keer gespot in de tramtunnel. Verder eigenlijk nog nooit iemand tegen het lijf gelopen van hier. Als je kijkt naar de tijd die ik in de B. in R. doorbreng zou je toch denken dat ik Vicky en Amber een keertje tegen zou komen maar
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 19:08:17 #124
81992 Githa
pi_45980961
Ik kijk ook meestal rond, maar nu zag ik dus helemaal niks
Ik vind het toch wel heel leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen hoor!

Het was vandaag ook weer echt heerlijk weer, ideaal voor de dierentuin dus.
  zondag 4 februari 2007 @ 19:13:57 #125
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_45981202
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef Belana het volgende:
Icaa, hoe gaat het met je?
De clichés zijn waar: op en af. Op het moment weer boven water, maar er zijn weken dat ik kopje onder ga (al weet ik gelukkig wel dat dat soort tijden niet oneindig zijn). Ik voel me af en toe net Zeeland, luctor et emergo
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zondag 4 februari 2007 @ 19:24:05 #126
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45981628
Icaa, fijn dat je even adem kan halen nu. Leuk om zo Fokkers in het wild tegen het lijf te lopen! Bizar lijkt het me ook wel. En Jordy is ook irl om op te vreten.

Vicky en Bar, leuk dat het geslaagd was. Stelletje Take That Lovers. Wat een treinreis Bar.
  Jubileum moderator zondag 4 februari 2007 @ 19:27:17 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45981746
Icaä
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 19:30:53 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_45981872
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Icaä het volgende:

[..]

De clichés zijn waar: op en af. Op het moment weer boven water, maar er zijn weken dat ik kopje onder ga (al weet ik gelukkig wel dat dat soort tijden niet oneindig zijn). Ik voel me af en toe net Zeeland, luctor et emergo
daar kan ik me iets bij voorstellen meid. dikke knuffel voor je!
stormy waters...
sailin'
pi_45982063
Icaä, wat lijkt het me allemaal heftig. Ik wens je heel veel kracht om de diepe dalen door te kunnen komen
  zondag 4 februari 2007 @ 19:38:26 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45982176
Icaä een knuffel geeft
  zondag 4 februari 2007 @ 19:39:55 #131
3142 m@x
pi_45982240
Heftig hoor Icaa. Natuurlijk weet je verstandelijk wel dat dat soort tijden niet oneindig zijn maar als je er midden in zit duurt even al zo lang. Sterkte
  zondag 4 februari 2007 @ 20:01:14 #132
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45983122
* _Bar_ zoekt de sleutel van de bar

Wil een heel stevige borrel

En er nu mee stopt, want het word mij te veel van het goede
pi_45983790
Heeft iemand zin om mijn was op te vouwen?? Het is weer eens super veel

Bar,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zondag 4 februari 2007 @ 20:20:26 #134
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45983965
OE ik vind was opvouwen echt niet vervelend Vick, kom maar op.

Bar jij ook een grote
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45984135
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:20 schreef Lois het volgende:
OE ik vind was opvouwen echt niet vervelend Vick, kom maar op.

Bar jij ook een grote [afbeelding]
Op zich vind ik het vouwen ook niet zo erg.. maar als het zoveel vind ik eht wat minder......

Maar strijken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45984147
Heeft iemand zin om mijn was te wassen dan? De wasmachine is net deaud verklaard
Saartje
  zondag 4 februari 2007 @ 20:25:55 #137
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45984223
ik moet het nog ophangen en drogeren

en was vouwen is wel leuk

strijken doen wij nooit, door de wasverzachter, het hangen en het optijd uit de droger halen én perfecte opvouwtechniek blijft onze was helemaal gladddd

maargoed, door deze herinnering ga ik maar eens de was afhandelen
  zondag 4 februari 2007 @ 20:27:06 #138
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45984270
als je mij wasmiddel geeft en de was doe ik het wel voor je Maneki.Neko
  zondag 4 februari 2007 @ 20:27:39 #139
3142 m@x
pi_45984307
Kom maar brengen Maneki. Mag jij mijn was opvouwen. Er komen net twee volle manden naar beneden
  zondag 4 februari 2007 @ 20:29:19 #140
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45984396
Icäa en Bar, ik vind jullie stoere wijven. Hoe zwaar ook, op een of andere manier pakken jullie jezelf telkens weer op. Fijn om te zien dat jullie positieve dingen doen.

Zeg even een vraag; wie kent dit? De overbuurtjes hebben voor hun meiden een houten 'planbord'. Daar staan alle dagen van de week op en alle activiteiten als magneetjes. Bijv. logeren, school, zwemmen, sinterklaas etc. De winkel hier in het centrum verkoopt het niet meer en nu wil ik zoeken op internet. Maar ik weet even niet hoe zo'n ding heet. Dus dan zoek je je een ongans? Iemand een idee?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45984403
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:27 schreef m@x het volgende:
Kom maar brengen Maneki. Mag jij mijn was opvouwen. Er komen net twee volle manden naar beneden
weet wat je zegt want ik doe het echt he!
Saartje
  zondag 4 februari 2007 @ 20:34:07 #142
3142 m@x
pi_45984668
Goed, dan neem ik het weer terug. Ik kan vanavond niet wassen. Ik moet de Gouden Kooi kijken
  zondag 4 februari 2007 @ 20:35:06 #143
114177 Diaan73
pi_45984713
Ik had vanaond willen strijken, maar mn hoofdpijn verhinderd dat. Ik heb lekker mn pyjama aangedaan en ga lekker tv kijken, al is dat laatste ook niet echt goed voor mn hoofd... nou ja ik slaap snel denk ik. Ben erg moe.

Icäa een Bar: dikke knuffel van mij

Dutchie heet zoiets niet van een familyplanner, ik heb daar weleens kalenders van gezien.
Make love, not war ☮
pi_45984744
whehe prioriteiten he
Naja, ik breng morgen wel ff een mandje bij de buuf en dan hoop ik dat mijn wederhelft het apparaat kan herstellen. Anders moet er toch een nieuwe komen
Saartje
pi_45984777
Dutch, volgens mij het heet ook gewoon een planbord.

Maneki, je mag ook wel ff bij mij wassen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 20:37:43 #146
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45984868
Ik zoek al op activiteitenbord en planbord. Ga nu even kijken wat Google zegt over familyplanner. (krijg ik ws ook weer hits met vruchtbaarheidssites )
pi_45984957
Dutch, bij kantoorboekhandels verkopen ze dat soort dingen ook volgens mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45984964
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef Vicky het volgende:
Dutch, volgens mij het heet ook gewoon een planbord.

Maneki, je mag ook wel ff bij mij wassen hoor
Oh jaaa jij woont ook in de buurt!
Altijd handig, misschien maak ik daar nog wel eens misbruik van ghehe
Saartje
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 20:40:28 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45985058
ik ben gek op wassen en strijken
ik ben wel blij dat het nu klaar is, want ik moet mijn huiswerk nog maken.
dat blijft bij mij nou juist altijd liggen.
ik doe van alles eromheen, maar wat ik moet doen, schuif ik maar voor me uit
dus ik ga nu aan de slag
(of iemand moet zich geroepen voelen om het voor me te doen )
pi_45985064
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

als je maar wat lekkers meeneemt voor bij de thee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 20:41:09 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45985112
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Dutch, bij kantoorboekhandels verkopen ze dat soort dingen ook volgens mij
Ja maar het is echt zo'n heel leuk houten ding, met allerlei leuke knutterige magneetjes. Die wil ik euh Léon!
  zondag 4 februari 2007 @ 20:41:14 #152
37150 livelink
pi_45985117
Volgens mij heet zo'n ding een memobord, Dutchie.
pi_45985159
Hier dutch klik
Zoeken op weekplanner
Saartje
pi_45985216
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

als je maar wat lekkers meeneemt voor bij de thee
hmwoah dat moet wel lukken
Saartje
pi_45985245
Wat een leuk ding!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45985330
Oh en hier hebben ze er ook een
Saartje
pi_45985472
Hmm misschien hebben ze m ook wel iin Delft
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 20:50:24 #158
114177 Diaan73
pi_45985681
Die is idd leuk. Die hebben ze ook bij Twan op school.

Ben nu March of the Penquins aan het kijken, maar mên wat is dat saai zeg..... ga maar even rondje zappen.
Make love, not war ☮
pi_45985708
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef m@x het volgende:
Goed, dan neem ik het weer terug. Ik kan vanavond niet wassen. Ik moet de Gouden Kooi kijken
Zoo, ik zet hem net ff aan ..... neus en boter enzo he
Nu nog ff kijken wat er allemaal is gebeurd vannacht daar
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 4 februari 2007 @ 20:50:55 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45985720
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier dutch klik
Zoeken op weekplanner
Ja zoiets!
Maar dan anders.
Lief dat je even meezoekt.
Bij de buurtjes is het echt een bord met alle dagen bovenaan en alle namen links onder elkaar. En dan met magneetjes. Zo leuk!
Leek me wel handig ook, nu Léon van zijn speen af moet. Dat hij kan zien wanneer dat is. Vrijdag.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:52:53 #161
114177 Diaan73
pi_45985831
Zoiets?

Hier hebben ze hem ook.
Make love, not war ☮
  zondag 4 februari 2007 @ 20:55:02 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45985956
Nee Diaan. Ik heb 'm inmiddels gevonden, maar dat ding is dus niet van hout. Ik weet niet hoe ik daar zo bij kwam. Hier staat er eentje. Kan ik weer verder met mijn leven.
  zondag 4 februari 2007 @ 20:56:17 #163
114177 Diaan73
pi_45986040
Ow die is idd erg mooi!!! Succes met het vervolg van je leven!
Make love, not war ☮
pi_45986067
Die is leuk Dutch

Whaha heb jij dat ok dat je geen rust in je kont hebt als je iets wil zoekt/wil weten maar je kan het niet vinden of je kan er niet opkomen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 20:58:00 #165
3142 m@x
pi_45986149
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Doen we bij jou binnenkort ook
pi_45986196
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:58 schreef m@x het volgende:

[..]

Doen we bij jou binnenkort ook
Ooooooh dan hoef ik me niet schuldig te voelen ook
Saartje
  zondag 4 februari 2007 @ 20:59:20 #167
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45986231
Ja Vicky, ik kan daar dus niet tegen idd.
Nu nog even kijken of het ook op marktplaats/ebay te koop is.
pi_45986263
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:25 schreef pinquit het volgende:
ik moet het nog ophangen en drogeren
Als in... in de droger stoppen of als in het gebruik van bepaalde middelen (nee geen wasmiddelen ).

Morgen cursus en ik heb mn huiswerk niet gedaan... Komt vast goed .
pi_45986291
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef dutchie het volgende:
Ja Vicky, ik kan daar dus niet tegen idd.
Nu nog even kijken of het ook op marktplaats/ebay te koop is.
Whaha herkenbaar.. Ik ben een keer 's nachts op internet naar iets gaan zoeken omdat ik er niet op kon komen en ik kon niet slapen totdat ik het wist
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 21:04:11 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45986528
Gelukkig hoeft het dus hier niet zover te komen vandaag.
pi_45986613
Nope

Zo... ik ben weer trots op mezelf
Was is zo goed als opgevouwen, op een paar dingen na maar ik heb geen zin meer

Nu lekker Xfactor kijken in mijn bedje en lekker slapen daarna!
Tot morgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 4 februari 2007 @ 21:08:11 #172
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45986797
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef Nijna het volgende:

[..]

Als in... in de droger stoppen of als in het gebruik van bepaalde middelen (nee geen wasmiddelen ).

Morgen cursus en ik heb mn huiswerk niet gedaan... Komt vast goed .
in de droger doen dus
  zondag 4 februari 2007 @ 21:15:20 #173
37150 livelink
pi_45987179
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:55 schreef dutchie het volgende:
Nee Diaan. Ik heb 'm inmiddels gevonden, maar dat ding is dus niet van hout. Ik weet niet hoe ik daar zo bij kwam. Hier staat er eentje. Kan ik weer verder met mijn leven.
Hij is leuk, maar volgens mij wel degelijk van hout. Het wordt zelfs Houten kalender genoemd in de advertentie.
  zondag 4 februari 2007 @ 21:21:45 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45987583
Kun je hem zelf niet maken op een memo bord Dutchie? beetje creabea
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 09:55:18 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45999794
* lady-wrb stuurt weer een verse dosis energie naar livelink
  maandag 5 februari 2007 @ 10:09:02 #176
37150 livelink
pi_46000150
Dank je wel!!!
Ik ga hem proberen goed te gebruiken
  maandag 5 februari 2007 @ 10:22:35 #177
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46000414
Best lekker, twee dagen zonder internet, maar ik raak maar niet bijgelezen

Heb volgens mij nu wel alles 'gescand' .. ga ik nu opruimen in huis (men, wat een klerebende is het hier)..

Leuk bord, dutchie!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 februari 2007 @ 10:39:53 #178
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_46000735
Dat planbord verkopen ze bij de kinderspeelgoedwinkel in Arnhem.
In dezelfde straat als de kinderboekenwinkel.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:32:29 #179
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46005111
Mensen bedankt voor de hulp bij het zoeken. Het bord is besteld en onderweg.
Nu moet ik alleen Léon nog van de speen krijgen en dan is het leven weer prachtig.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 14:26:28 #180
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 5 februari 2007 @ 14:36:00 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46007055
Klikte al op je link tot ik de titel zag van het filmpie toen dacht ik al weg ermee Zoë staat naast me
  maandag 5 februari 2007 @ 14:49:55 #182
114177 Diaan73
pi_46007495
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef dutchie het volgende:
Mensen bedankt voor de hulp bij het zoeken. Het bord is besteld en onderweg.
Nu moet ik alleen Léon nog van de speen krijgen en dan is het leven weer prachtig.
Even snel... ben weer hele dagen aan het werk en nu dus op mn werk maar moet hij binnenkort niet naar de tandarts? Dat heeft bij Twan heel goed geholpen. Hij moest de speen aan de tandarts geven omdat het slecht was voor zn tanden.. de tandarts heeft hem weggelegd en sindsdien heeft hij hem niet meer. Wel nog even om gezeurd, maar geen probleem.

Bij Twan wordt morgen om 8:40 uur de amandelen verwijderd... en hij vindt het reuze interessant. Zegt het tegen iedereen en dat hij dan heel veel ijsjes mag eten en cadeautjes krijgt.
Make love, not war ☮
pi_46007719
Weet iemand waar je leuke wollen mutsjes kan bestellen?
  maandag 5 februari 2007 @ 15:27:43 #184
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46008704
pi_46008867
Ja, zoiets zoek ik!
Maar bestaat het ook iets minder duur?
  maandag 5 februari 2007 @ 15:36:06 #186
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46008975
uhrm da week niet, misschien iemand die goed kan breien vragen of ze wat kan maken als jij voor materiaal zorgt en eventueel verzendkosten ?
pi_46009413
Ja, Owlet heeft al een bestelling van mij, maar als er nog mensen graag breien en/of haken plaats ik graag een bestelling!
(Men kan zo misschien een handeltje beginnen)
pi_46010185
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja zoiets!
Maar dan anders.
Lief dat je even meezoekt.
Bij de buurtjes is het echt een bord met alle dagen bovenaan en alle namen links onder elkaar. En dan met magneetjes. Zo leuk!
Leek me wel handig ook, nu Léon van zijn speen af moet. Dat hij kan zien wanneer dat is. Vrijdag.
Dutch heb je misschien een hondje in de buurt die zo gezegt zijn speentje op kan eten / stuk bijten. Werkte prima bij Morgaine, daar at de pup van mijn vriendin der speen helemaal stuk en sindsdien geen speen meer (juli 2006)
  maandag 5 februari 2007 @ 16:55:06 #189
3011 E.T.
pi_46011672
Even gemist, maar waarom moet Leon per se vrijdag van z'n speen af? (just wondering).

Bij Saskia gaan de speentjes trouwens op d'r derde verjaardag aan een ballon de lucht in, op weg naar andere babietjes die ze beter kunnen gebruiken. Elke dag vertelt ze 't weer, ze weet dus heel goed wat er gaat gebeuren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46011687
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef dutchie het volgende:
Toen die tsunami in tailand was liep ik stage en toen hoorde ik van een paar moeders dat ze de speen in een envelop hadden gedaan en op hadden gestuurd naar de "zielige kindjes". Dat werkte heel goed. Ze hebben die kinderen zelf de envelop op de post laten doen (geen idee waar ze t heen gestuurd hebben, vast naar oma ofzo ).

Succes in elk geval.
pi_46017044
Jans is ook snachts weer van dr speen af
Wij wilde er voor dr 4e vanaf zijn (tandarts had gezegd dat tot het vierde jaar het gebitje weer terug vormt, daarna niet meer) Met stickers weer gedaan trouwens.
Leuk idee hoe je het wil gaan doen ET.

Het afvallen gaat niet lekker hier. Ben vorige week maar 1 ons afgevallen terwijl ik me overal keurig aan gehouden hebt. Het zal dan toch die schildklier wel zijn die de oorzaak is. Maar ik blijf volhouden. Verder sowieso niet zo lekker in me vel. Heb je wel eens. Zo'n periode van ik wil alleen verder enzo Toch? Of hebben jullie die nooit? Nou ja ik had /heb hem wel.
Maar vanavond is het zover ik ga voor het eerst sporten op de nieuwe sportschool. Heb er helemaal zin in. De hele week al aan t zorgen en moederen. Bo ziek, Jans die daardoor slecht slaapt. Ik dus ook wallen van hier tot tokio. Maar vanavond is het Jessie tijd
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 5 februari 2007 @ 21:46:07 #192
37150 livelink
pi_46022249
Jessie tijd is goed
En even op jezelf willen zijn klinkt erg bekend. Ben je vandaag nog met Bo naar de huisarts geweest?
  maandag 5 februari 2007 @ 22:26:30 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46023933
Jessie, hoe was het sporten?

Meiden, help me eens, ik vind het te 'te' voor een topic maar wil het toch ergens vragen.
Hij kwam dit weekend weer eens langs 'mss moet je er wat minder mee bezig zijn'.
Ja, dan knik ik maar wat, en mompel maar wat. Heb je nog het gevoel dat je je moet verantwoorden zo van 'de eerste maanden waren we er ook echt niet constant mee bezig'...

Maar ik kreeg toen wel het idee om het eens te vragen.
Aan (ex)zwangeren.
Want ik vraag me dus serieus af of er mensen zijn die zeggen 'we gaan er voor' en die er dan verder niet meer bij stil staan tot ze ineens zonder het door te hebben een week over tijd zijn.
Is het niet zo dat je niet bij vrijwel elke keer vrijen, dat er dan door je hoofd gaat 'mss deze keer wel' en dat je vlak voor je menstruatie gaat denken 'zou het?'

Is dat niet zo? Is dat dan alleen bij mij?
Natuurlijk ben ik er nu wat meer mee bezig door het temperaturen en proberen uit te vinden of en wanneer er een eisprong is, maar dat heb ik uiteraard niet vanaf dag 1 gedaan, toen hebben we gewoon de natuur zijn gang laten gaan 'we zien het wel'.

Hoe zat dat bij jullie? Echt gewoon nergens aan gedacht? Of stiekem toch wel?

Weet niet helemaal of het nou hier, of in een van de topics hoort, of in een apart topic.
pi_46024090
BE, toen wij eenmaal gezegd hadden "we gaan ervoor" was ik er verschrikkelijk mee bezig.. We leken ook wel een stel konijnen Maar elke keer dacht ik wer, zou het nu gelukt zijn? Is het raak of niet..
Nu hebben wij gelukkig niet die teleurstelling gehad dat ik ongesteld werd...

Tis dus heel lastig om te zeggen dat je er misschien miinder mee bezig zou moeten zijn.. Misschienwel, misschien ook niet...
Hoop gewoon dat jij snel zwanger bent!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 22:30:18 #195
81992 Githa
pi_46024110
Jessie 1 ons is 1 ons vrij normaal ook hoor dat het niet elke week even hard gaat, you can do it

BE, Tuurlijk wel!
Ik heb het ook gehad hoor, bij elke naderende nod, zou het, zou het....
Je bent echt niet raar en dat mensen dat roepen is ook alleen bij gebrek aan iets beters
pi_46024121
Tuurlijk heb ik er steeds aan gedacht! Ik vond het hartstikke spannend. En ook al ga je er vanuit dat het wel even kan duren, toch hoopje stiekem dat het gelijk raak is. Ik was zelfs wel teleurgesteld dat het niet zo was Het duurde hier de 1e keer 5 maanden en in die tijd keek ik al een klein beetje jaloers naar vrouwen met kinderwagens Dus neeeeeeee, je bent echt niet de enige BE
pi_46024166
Ik dacht er stiekem wel aan, ook al dacht Rick van niet, maar van de 1e keer had ik echt wel door hoe wat en wanneer. Maar toen ging het helaas mis en tuurlijk heb ik uitgerekend wanneer ik volgens de banners dan vruchtbaar zou zijn. Alleen door dat we net een miskraam hadden gehad was mijn hoofd daar mee bezig en heeft heel die vruchtbare dagen uitmijn hoofd gewist.

ik loop nu nog steeds van hey nu zijn mijn dage, als we het nu doen dan hebben we stiekem misschien toch kan op een 3emijn grote wens is 3 kinderen, maar ik weet dat het niet mag/kan en och be ik er elke maand mee bezig
  maandag 5 februari 2007 @ 22:32:06 #198
114177 Diaan73
pi_46024200
BE volgens mij is het heel logisch dat zodra je "ervoor" gaat, je er automatisch mee bezig bent. Bewust of onbewust... je bent er gewoon mee bezig. En ik denk/hoop ook wel hoor dat het deze keer bij het vrijen raak is en voor je ongi de hoop dat de ongi uitblijft en denkt dat je mss wel zwanger bent. Je voelt dan ook van alles. Ik denk dat dit met het vrouwelijk lichaam te maken heeft. Mannen denken veel rationeler. ik vind het prima in dit topic, maar misschien ook wel iets voor in Wachten op het tweede streepje
Make love, not war ☮
  maandag 5 februari 2007 @ 22:33:34 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46024266
Ik weet dat ze het goed bedoelde idd. Maar je gaat nog bijna aan jezelf twijfelen.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:35:27 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46024329
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
BE volgens mij is het heel logisch dat zodra je "ervoor" gaat, je er automatisch mee bezig bent. Bewust of onbewust... je bent er gewoon mee bezig. En ik denk/hoop ook wel hoor dat het deze keer bij het vrijen raak is en voor je ongi de hoop dat de ongi uitblijft en denkt dat je mss wel zwanger bent. Je voelt dan ook van alles. Ik denk dat dit met het vrouwelijk lichaam te maken heeft. Mannen denken veel rationeler. ik vind het prima in dit topic, maar misschien ook wel iets voor in Wachten op het tweede streepje
Ja precies, dat had ik ook bedacht, maar ik was vooral ook nieuwsgierig naar mensen die gewoon normaal volgens de gemiddelden zwanger raakten.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:35:44 #201
114177 Diaan73
pi_46024345
Morgenvroeg worden Twans amandelen geknipt.... vind het best wel spannend eigenlijk.
Make love, not war ☮
  maandag 5 februari 2007 @ 22:36:47 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46024386
Spannend idd Diaan!
pi_46024397
Ja, natuurlijk was ik daar mee bezig. Ik maakte mezelf helemaal gek Ik liep zeg maar vanaf dag 25 van m'n cyclus al "zou het deze keer raak zijn?" en elke dag die voorbij dag 28 ging, werd dat alleen maar meer.

Kan je je voorstellen hoe dat is als je ineens een cyclus van 45 dagen hebt.

Ander bijverschijnsel was trouwens dat ik ook altijd met maandverband en tampons in m'n tas/jaszak rondliep , vanwege onbetrouwbare onregelmatige cyclus. Oh en ik droeg ook geen lichte kleding meer vanaf dag 25
  maandag 5 februari 2007 @ 22:37:13 #204
114177 Diaan73
pi_46024410
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja precies, dat had ik ook bedacht, maar ik was vooral ook nieuwsgierig naar mensen die gewoon normaal volgens de gemiddelden zwanger raakten.
Zwangerschap en geboorte? Nee hoor is prima hier
Make love, not war ☮
pi_46024490
Spannend Diaan, succes morgen!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 5 februari 2007 @ 22:39:14 #206
114177 Diaan73
pi_46024499
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:37 schreef Igraine het volgende:
Ja, natuurlijk was ik daar mee bezig. Ik maakte mezelf helemaal gek Ik liep zeg maar vanaf dag 25 van m'n cyclus al "zou het deze keer raak zijn?" en elke dag die voorbij dag 28 ging, werd dat alleen maar meer.

Kan je je voorstellen hoe dat is als je ineens een cyclus van 45 dagen hebt.

Ander bijverschijnsel was trouwens dat ik ook altijd met maandverband en tampons in m'n tas/jaszak rondliep , vanwege onbetrouwbare onregelmatige cyclus. Oh en ik droeg ook geen lichte kleding meer vanaf dag 25
I've been there en dat is idd niet leuk en vooral frustrerend.

Pfff ben vandaag ongi geworden en heb me toch een last van rug-en buikpijn. Niet normaal. En mn cyclus wordt steeds korter. Nu nog maar 26 dagen.... Ik snap niets meer van mn lichaam.
Make love, not war ☮
  maandag 5 februari 2007 @ 22:42:04 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46024624
Ik had ook zoiets Igraine... ik was echt zo regelmatig als een klok, elke zaterdag om een uur of 4... en uiteraard was ik de eerste maand voor het eerst in mijn leven 5 dagen over tijd... Dat is dus ook de enige keer tot nu toe dat ik getest heb, met die hele strenge 'niet zwanger' digitalen test.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:45:04 #208
3011 E.T.
pi_46024764
BE, hoe zou ik dan ooit zwanger zijn geraakt?
Ik MOEST er wel elke dag bij nadenken.. elke dag weer die spuit en om de dag bezoekjes aan 't ziekenhuis.. Tijdens ivf/icsi ben je zo vreselijk bewust bezig met elk stapje van de bevruchting.. En ook daar worden mensen uit zwanger.
Dus 'te veel er mee bezig' gaat er bij mij echt niet meer in

maandag 5 februari 2007 @ 22:50:33 #209
114177 Diaan73
pi_46024978
BE en Vicky bedankt voor de support.... ik ga nu lekker proberen te slapen. Moet morgen fit zijn voor mn dappere ventje.
Make love, not war ☮
  maandag 5 februari 2007 @ 22:55:50 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46025200
Anitra wat zou ik zo graag willen dat het kon, dat het mocht.. echt.

En bE ik kan er niet zo over mee praten, maar ik vind het neit gek

diaan succes morgen voor twan
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 22:59:32 #211
141844 Macka66
pi_46025343
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zodra wij hadden besloten ben ik foliumzuur gaan slikken. Dus dan ben je er sowieso iedere dag mee bezig. Het besluit viel net na mijn eisprong, en bij de volgende eisprong was het raak. We waren heeeel erg moe die avond, maar hebben ons daar voor het goede doel toch overheen gezet
Vriendje was daarna een tijd weg, en kwam een week na mijn nod tussentijds een dagje terug in Nederland. Twee uur voor hij aankwam heb ik getest.
Die hele periode tussen besluit en test was ik echt obsessief, kon alleen maar denken aan het krijgen van een kind. En nu lijkt het wel alsof ze er altijd al geweest is
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 5 februari 2007 @ 23:00:57 #212
105888 renzell
pi_46025413
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 13:26 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
Meeten op Lowlands?
Beetje late reactie, maar: jaaaaa, voor een Lowlands meet ben ik altijd te porren. Stond jij vorig jaar ook bij de modderglijbaan?
  maandag 5 februari 2007 @ 23:02:40 #213
105888 renzell
pi_46025494
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
En de Levellers! Daar ben ik nog eens 'thuis' geweest! In Brighton op vakantie hebben we aangebeld bij ze en zijn we binnen geweest. Ze waren er alleen niet, maar we hebben wel wat gezien van de oefenruimte en heel veel schilderijen enzo
En de levellers, daar draaide ik dus vroeger ALLES van! Heb ze wel 3 of 4 keer live gezien volgens mij! Leuk!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 februari 2007 @ 23:03:53 #214
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46025535
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:02 schreef renzell het volgende:

[..]

En de levellers, daar draaide ik dus vroeger ALLES van! Heb ze wel 3 of 4 keer live gezien volgens mij! Leuk!
Ik heb ze maar één keer live gezien. Of nee, twee keer. Eén keer op een festival en een keer in Tivoli. 't Was niet helemaal mijn ding, maar mijn ex was er behoorlijk fan van
  maandag 5 februari 2007 @ 23:07:32 #215
105888 renzell
pi_46025662
Mijn vriendinnetje was idolaat, dus die heeft mij overal mee heen gesleept. En uiteindelijk ga je dan overstag. Ik moet zeggen; de muziek is redelijk rechtlijnig, maar zo ontzettend vrolijk en de optredens zijn zoooo leuk!!!
  maandag 5 februari 2007 @ 23:09:13 #216
105888 renzell
pi_46025735
Ken je Gogl Bordello toevallig? Dit jaar gezien op Lowlands.... Gipsypunk! Waanzin!!! Beetje hetzelfde energielevel van de Levellers, maar echt zoooooo ontzettend gaaf!
pi_46026050
Lowlands!!!!!!!!!! Ja geweldig, al 6 jaar lang ieder jaar vaste prik.
Alleen dit jaar wordt lastig helaas...
  maandag 5 februari 2007 @ 23:20:15 #218
105888 renzell
pi_46026196
Maar da's dan ook voor een goed doel, nietwaar?

Ik ben dit jaar weer voor het eerst geweest. Juul was toen al een jaar en heel wat maanden, en ik vond dat het wel kon, drie daagjes naar opa en oma.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 23:22:56 #219
141844 Macka66
pi_46026292
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef renzell het volgende:
Ken je Gogl Bordello toevallig? Dit jaar gezien op Lowlands.... Gipsypunk! Waanzin!!! Beetje hetzelfde energielevel van de Levellers, maar echt zoooooo ontzettend gaaf!
Yes, die zou ik graag eens willen zien!
Ik heb laatst hun accordeonist gezien, Yuri Lemeshev. Hij speelde in het BIMhuis met een kennis van ons. Yuri is in z'n eentje al vuurwerk! Een van de meest geweldige muzikanten die ik ooit gezien/gehoord heb, en wat een expressieve kop. Ik was op slag verliefd. In het muzikale dan he. Hij was overigens ook nog erg aardig. (Het was mijn eerste avondje uit na de bevalling. Helemaal fantastisch!)
pi_46026328
hihi jah dan moet het kunnen.
Volgend jaar zal vriendje hier wel op mogen passen met lowlands... Die vind dat toch niets

Maar ik zal het wel missen hoor dit jaar, niet zozeer vanwege de muziek... maar vooral vanwege de sfeer. vanwege het "lowlands gevoel"
  maandag 5 februari 2007 @ 23:30:51 #221
105888 renzell
pi_46026606
Tof!!! En die zanger Macka, die spettert gewoon van het podium af. Echt, ze stonden in de India tent (zo ongeveer de kleintste tent van Lowlands), maar het publiek stondtot 20/30 meter daarbuiten nog te springen. Het was gewoonweg zinderend!!! Die gast ging op een trommel het publiek in. En het hield maar niet op. De ene grande finale na de andere zullen we maar zeggen. Echt DE festivalsensatie van het afgelopen jaar.

En p_iglet; ja de sfeer op Lowlands is gewoon te gek, dat vind ik ook. Dat alles kan, dat vind ik zo tof. Dat je 's nachts om drie uur met 30 man staat te touwtjespringen in de modder.... Ja, dat mag ik wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door renzell op 05-02-2007 23:37:11 ]
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 februari 2007 @ 23:34:32 #222
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46026749
Oh man, als ik dit zo hoor wil ik ook weer naar Lowlands!!!! Toch eens zien of ik iemand zo gek krijg
pi_46028028
Hou op! Ik krijg nu enorm veel zin in Lowlands
Moet gelijk denken aan hoe koud ik het had toen p_iglet en dat ik midden in de nacht koffie ging halen om warm te worden.
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 06:38:38 #224
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:44:56 #225
105888 renzell
pi_46031008
Ja Diaan, succes!!!
pi_46031537
Diaan, succes vandaag.

Het sneeuwt hier Daar gaat mijn goede voornemen om elke dag met de kinderen naar buiten te gaan
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 08:58:46 #227
81992 Githa
pi_46031576
Sneeuw

Diaan en Twan, succes vandaag!
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:03:26 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46031634
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:55 schreef snoopy het volgende:
Diaan, succes vandaag.

Het sneeuwt hier Daar gaat mijn goede voornemen om elke dag met de kinderen naar buiten te gaan
blijf jij met sneeuw binnen?
hup slee pakken en gaan

hier ligt ijs op de straat. dat is pas een reden om binnen te blijven
pi_46031647
Heeeeeeele natte sneeuw. Er valt niks te sleeën
pi_46031692
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef E.T. het volgende:
Bij Saskia gaan de speentjes trouwens op d'r derde verjaardag aan een ballon de lucht in, op weg naar andere babietjes die ze beter kunnen gebruiken. Elke dag vertelt ze 't weer, ze weet dus heel goed wat er gaat gebeuren
Wat een leuk "ritueel"

Ik ben nog nooit bij (of is het op) Lowlands geweest, maar we denken er dit jaar wel aan. We wonen 2 km van Pinkpop (Landgraaf) af dus dat werd het ieder jaar maar ik wil wel eens wat anders eigenlijk...

edit: Ook van mij een succes, Twan (en Diaan)
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:10:32 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46031739
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:04 schreef snoopy het volgende:
Heeeeeeele natte sneeuw. Er valt niks te sleeën
o dat is dan wel weer jammer inderdaad.
niets is zo leuk als sneeuwfoto's met kleine kindjes.
(of het moest een sneeuwfilm met kleine kindjes zijn )
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:13:24 #232
81992 Githa
pi_46031797
Nou, ik ben vrij vandaag en van mij mag het sneeuwen hoor dan kan ik lekker naar buiten met jordy
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:16:15 #233
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:32:05 #234
3011 E.T.
pi_46032110
Hier ook natte sneeuw en regen Hoewel 't 75% regen is, en 25% sneeuwvlokken.

Saai rotweer. Zo maar naar LeenBakker, even kijken of ze een mooi schilderij hebben met een tulp erop. Had een mooie gezien van Ikea, maar die hadden ze niet meer vorige week (en niet meer op hun site en ook geen schap meer voor).
Had laatst ook een mooie gezien bij LeenBakker dus nu daar maar even heen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:36:08 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46032171
E.T., je signature kan nu wel een updateje gebruiken, of twijfelen jullie nog steeds over het geslacht?

Hier ook natte zooi. In zoetermeer was het vanmorgen hier en daar een beetje wit toen ik er langs reed in de trein maar verder alleen maar nat-nat-nat.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:42:07 #236
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46032287
Twan succes vandaag!

Het heeft hier net gehageld, van die hele kleine korreltjes hagel. En het blijft liggen. Zonnetje schijnt erop, prachtig!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:43:47 #237
3011 E.T.
pi_46032320
Dat moest ik nog steeds doen idd!

tnx BE
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:49:07 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46032414
hier is het nu ook aan het hagelen.
maakt best een kabaal op de tent.
en het blijft liggen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 februari 2007 @ 09:58:20 #239
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46032617
Ik zei gister tegen dat ik wel weer eens naar Lowlands wil. Als we elkaar tegen die tijd nog lief vinden, gaan we samen

Hier in Den Haag hagelde het net ook. Was blij dat ik niet op de fiets ben vandaag (is maar een klein stukje, maar toch!)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:12:37 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46032935
Diaan heel veel s6 met Twan vandaag

Hier een strak blauwe lucht, en een zonnetje
pi_46033810
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o dat is dan wel weer jammer inderdaad.
niets is zo leuk als sneeuwfoto's met kleine kindjes.
(of het moest een sneeuwfilm met kleine kindjes zijn )
Gelukkig gaan we in maart op wintersport
pi_46033854
O het sporten was geweldig. De buuf is ook lid geworden, dus we gaan lekker af en toe samen.
We hebben alle toestellen zo'n beetje uitgelegd gerekgen. En vanaf woensdag onze 1e echte les. We krijgen er daar 3 van. Dan word er een heel programma voor je gemaakt. Komt op een elektronische sleutel bla bla bla.
En verder gaan we yoga en dat soort dingen er ook bij doen. En wat andere groepslessen. Er is een sauna En als het zwembad afgebouwd is mag je daar ook gebruik van maken.
Ik ben helemaal blij. Heb wel lichte spierpijn nu, maar dat geeft me dan weer een lekker voldaan gevoel.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46033865
Die foto is echt superleuk lady-wrb
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 11:02:34 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46034058
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef jessie het volgende:
Die foto is echt superleuk lady-wrb
sneeuwpoppen maken is ook zooooo leuk
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 11:03:35 #245
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46034092
als we weer zo'n berg sneeuw krijgen, wil ik een sneeuwgluurpop maken
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 11:04:09 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46034113
hoe is het trouwens met je ziekenboeg, jessie?
pi_46034215
O zie kleutertopic!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_46034420
Diaan succes vandaag!

Sneeuw en hagel? Hier schijnt de zon zo half door de dunne wolkjes.
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 11:15:44 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46034425
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef jessie het volgende:
O zie kleutertopic!
ik zette hem hier, omdat ik had begrepen dat jullie allemaal in de lappenmand zaten.
anders moest ik voor bo naar het kleutertopic, voor jou naar het moedertopic en voor janneke naar de oudere peuters
pi_46034478
Diaan veel succes met Twan, misschien is hij zn amandelen inmiddels al wel kwijt!
pi_46035105
Het sneeuwde hier ook vanmorgen.. maar nu is hret weer droog...

Mijn zusjes schoonvader wordt momenteel geopereerd aan zijn hart.. operatie van 10 uur... Kaarsjes branden hier volop....

Tis hier een pokkeherrie. Aan de ene kant zijn ze een school aan het bouwen en aan de andere kant zijn ze met onze muur bezig.. maar mijn kleine kaboutertje slaapt gewoon door de herrie heen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 11:39:28 #252
81992 Githa
pi_46035152
Ohw, spannend Vicky! 10 uur is lang zeg...
Ik zal ook een kaarsje branden

Hier geen sneeuw het lijkt wel zomer zo achter het raam.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:32:29 #253
114177 Diaan73
pi_46036804
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef renzell het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar: jaaaaa, voor een Lowlands meet ben ik altijd te porren. Stond jij vorig jaar ook bij de modderglijbaan?
jippie, Lowlandsmeets zijn leuk.
en op een haartje na niet meegenomen naar beneden. Wij stonden halvewege links van de glijbaan. Vanuit de glijbaan gezien. Gogl Bordello hebben wij ook een stukje van gezien... was idd erg leuk.

Zow de amandelen zijn eruit, Twan heeft nu wel keelpijn, maar drinkt af en toe wel iets en heeft ook even lekker geslapen. Hij is nu tv aan het kijken en hij zegt zelf dat het een stuk beter gaat. Over een uurtje maar weer even een zetpil geven. Bedankt voor alle succeswensen.

Vicky, 10 uur wat lang zeg... pff heel veel sterkte.

Hier had een ieniemieniebeetje gesneeuwd, nu schijnt heerlijk het zonnetje, maar het wordt hier de komende twee dagen thuiszitten denk ik. Ik moet trouwens morgen door MRI, vind het best wel een beetje spannend eigenlijk.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:27:21 #254
105888 renzell
pi_46038102
Wij stonden er tegenover, maar zagen wel alles op groot scherm. En tot grote verbijstering zag vriendlief ineens zijn ex op groot scherm en met blote boobies voorbij glijden.... Ik dacht nog even: zal ik ook... maar toch de kaplaarsjes en het ponchootje maar aangelaten. Als we dit jaar weer gaan, wordt er zeker met deze of gene fokker een biertje (of 2, 3) gedronken!

Lijkt me trouwens ook eng, zo'n MRI.

Voor mij hoeft er trouwens echt geen sneeuw meer te komen hoor. Hup, doorstoten naar de lente zeg ik! Rosé op terrassen zeg ik! En voor Lishe een vruchtensapje...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:27:49 #255
105888 renzell
pi_46038117
Fijn trouwens dat het goed gaat met Twan!
pi_46038148
Rosé? We zitten niet op de kemping!

Nah ik wil eerst wel een paar winterse buien voor we lente krijgen
Saartje
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:30:56 #257
105888 renzell
pi_46038215
Ja man, lekker de slippertjes aan met de sportsokjes d'r in en dan liters rosé van de Lidl wegtikken naast een zwartgeblakerde bbq en tussen hordes krijsende kinderen.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:42:06 #258
114177 Diaan73
pi_46038573
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef renzell het volgende:
Wij stonden er tegenover, maar zagen wel alles op groot scherm. En tot grote verbijstering zag vriendlief ineens zijn ex op groot scherm en met blote boobies voorbij glijden.... Ik dacht nog even: zal ik ook... maar toch de kaplaarsjes en het ponchootje maar aangelaten. Als we dit jaar weer gaan, wordt er zeker met deze of gene fokker een biertje (of 2, 3) gedronken!

Lijkt me trouwens ook eng, zo'n MRI.

Voor mij hoeft er trouwens echt geen sneeuw meer te komen hoor. Hup, doorstoten naar de lente zeg ik! Rosé op terrassen zeg ik! En voor Lishe een vruchtensapje...
We stonden er dus naast, was wel cool. doe mij dan maar een breezer.... ik lust geen bier

Zo'n MRI moet niet veel voorstellen, maar toch. Misschien is het "ophalen" van de uitslag nog wel spannender.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:51:27 #259
105888 renzell
pi_46038833
Nee, maar je moet toch in zo'n buis?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:52:55 #260
105888 renzell
pi_46038883
En breezer ja? Ach, ik ben ook geen bierfanaat, maar op een festival maakt het me meestal allemaal niet meer zo veel uit...
pi_46038979
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef renzell het volgende:
Ja man, lekker de slippertjes aan met de sportsokjes d'r in en dan liters rosé van de Lidl wegtikken naast een zwartgeblakerde bbq en tussen hordes krijsende kinderen.
Trainingspakkie aan en gooi de frikandellen maar op die bbq
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:01:12 #262
105888 renzell
pi_46039155
Hoppakee! Hatsekidee! Ik zeg.... stook die bbq maar op Snoop!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:01:44 #263
105888 renzell
pi_46039172
Hoe bedoel je ik moet werken maar ik heb geen zin....
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:02:26 #264
62233 Jelief
ikke lief!
pi_46039201
Het wordt hier wit...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46039231
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef renzell het volgende:
Hoppakee! Hatsekidee! Ik zeg.... stook die bbq maar op Snoop!
proost maar weer
pi_46039277
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

We stonden er dus naast, was wel cool. doe mij dan maar een breezer.... ik lust geen bier

Zo'n MRI moet niet veel voorstellen, maar toch. Misschien is het "ophalen" van de uitslag nog wel spannender.
MRI is een hoop herrie en krapjes en verder is idd de uitslg het "engste"
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:06:00 #267
105888 renzell
pi_46039315
Ik ben een beetje claustrofobisch.... geloof dat ik gek zou worden in zo'n buis.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 februari 2007 @ 14:09:44 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46039415
Nou Maneki, je wordt op je wenken bediend. Tenminste, hier sneeuwt het!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:19:24 #269
114177 Diaan73
pi_46039701
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef renzell het volgende:
Nee, maar je moet toch in zo'n buis?
Yeps... maar mag een eigen cd meenemen ben nog aan het bedenken welke. Wel eentje waar ik rustig bij blijf liggen en niet ga swingen.
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:52 schreef renzell het volgende:
En breezer ja? Ach, ik ben ook geen bierfanaat, maar op een festival maakt het me meestal allemaal niet meer zo veel uit...
Ow bier lust ik dus echt niet. Maar ze hebben ook wijntje, en volgens mij zelfs rosé. Heb ik vorig jaar gedronken.

* doet ook mee met de bbq... lekker frikadellen en saté met kipfilet
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:19:26 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46039702
Idd! Leuk hoor!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:20:44 #271
114177 Diaan73
pi_46039741
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef Anitra het volgende:

[..]

MRI is een hoop herrie en krapjes en verder is idd de uitslg het "engste"
Dan moet ik nog een weekje wachten, volgende week woensdag krijg ik de uitslag. Hoe lang duurt zo'n MRI eigenlijk? Of is dat afhankelijk van welk gedeelte ze een beeld moeten krijgen?
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:20:55 #272
105888 renzell
pi_46039746
En champagne...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:22:18 #273
114177 Diaan73
pi_46039783
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef renzell het volgende:
En champagne...
dat wist ik niet.

Er werd hier net de digitale ontvanger van @home bezorgd.... vreemd want ik heb er vrijdag ook al één gekregen. Zou ik ze allebei kunnen houden nu?
Make love, not war ☮
pi_46039792
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:09 schreef Yoni het volgende:
Nou Maneki, je wordt op je wenken bediend. Tenminste, hier sneeuwt het!
Alles is wit Alles is wit
Saartje
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:28:34 #275
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46039976
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef Jelief het volgende:
Het wordt hier wit...
echt?
Hier dus helemaal niet

Anitra, ik heb, als het dus goed is, een mail gestuurd naar je wii. Is dat gelukt?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:31:25 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46040050
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

dat wist ik niet.

Er werd hier net de digitale ontvanger van @home bezorgd.... vreemd want ik heb er vrijdag ook al één gekregen. Zou ik ze allebei kunnen houden nu?
Verpatsen joh!
pi_46040060
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
ja doen, kun je op de slaapkamer ook digitaal kijken

Wij hebben afgelopen zaterdag toevallig een 2de ontvanger gekocht....
pi_46040099
Vinden jullie sneeuw zo leuk?

Ik dus absoluut niet (gelukkig schijnt hier de zon)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:35:53 #279
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46040174
Ik wil ook sneeuw!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:38:41 #280
114177 Diaan73
pi_46040241
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:31 schreef lily het volgende:

[..]

ja doen, kun je op de slaapkamer ook digitaal kijken

Wij hebben afgelopen zaterdag toevallig een 2de ontvanger gekocht....
Hmmm ik denk dat @home ook twee keer gaat innen... maar eens afwachten wat @home doet. Krijg vandaag ook een brief. Erg vreemd allemaal, want ik heb aan een actie/aanbieding meegedaan.

Hier ook nog steeds zon en dat mag wat mij betreft zo blijven. De kou vind ik niet erg.... sneeuw en de troep ervan wel.
Make love, not war ☮
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:39:25 #281
105888 renzell
pi_46040269
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef lily het volgende:
Vinden jullie sneeuw zo leuk?

Ik dus absoluut niet (gelukkig schijnt hier de zon)
Ik haak hier helemaal bij in!
pi_46040284
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dan moet ik nog een weekje wachten, volgende week woensdag krijg ik de uitslag. Hoe lang duurt zo'n MRI eigenlijk? Of is dat afhankelijk van welk gedeelte ze een beeld moeten krijgen?
geloof dat het gemiddels 20 minuten is.

ladyS ik zal straks eens kijken, heb hem nog niet aan gehad vandaag.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:41:38 #283
114177 Diaan73
pi_46040329
Ow 20 minuten, dat valt nog enigszins mee......

* gaat even rond met de snoeppot vol Milky Ways
Make love, not war ☮
pi_46040445
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm ik denk dat @home ook twee keer gaat innen... maar eens afwachten wat @home doet. Krijg vandaag ook een brief. Erg vreemd allemaal, want ik heb aan een actie/aanbieding meegedaan.
ja, je hebt dan ook een 2de smartcard nodig. Die bestel je bij @home en kost 10 euro per jaar (voor de extra zenders 4,95 per maand).

De kosten voor een 2de ontvanger staan daar los van, die moet je nl gewoon zelf aanschaffen...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:49:53 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46040557
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Yeps... maar mag een eigen cd meenemen ben nog aan het bedenken welke. Wel eentje waar ik rustig bij blijf liggen en niet ga swingen.
Ik wou je net de tip geven van een cd meegeven maar die kende je al! Ik heb eens een MRI scan voor mijn knie gehad, en gelukkig hoefde ik dus niet helemaal in die buis. Ik had een cd van Steve Vai meegenomen, dus bij die cd denk ik meteen weer aan de scan.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:25:27 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46041698
Ik vind sneeuw echt heel stom ook.

Mensen, ik heb zowaar een badpak gekocht bij wehkamp, dat echt leuk is en fijn en mooi zit. Zelfs mooi! Althans, vind ik. Mocht iemand dus een geslaagd badpak zoeken, dan is dit er misschien een.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46041796
Inderdaad erg mooi, dat badpak
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:30:13 #288
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46041864
En ook als je niet zo'n hinde bent als de dame op de foto, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46041884
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef Sugar het volgende:
Ik vind sneeuw echt heel stom ook.

Mensen, ik heb zowaar een badpak gekocht bij wehkamp, dat echt leuk is en fijn en mooi zit. Zelfs mooi! Althans, vind ik. Mocht iemand dus een geslaagd badpak zoeken, dan is dit er misschien een.
Geen streepie in de breedte voor mij
Maar hij is erg leuk Sugar Hij zal je vast en zeker mooi staan!
pi_46041937
Ik wil alleen maar een badpak in een effen kleur (door de tatoeages wordt het anders te druk )
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:35:19 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46042029
Oeh Lily, ben jij er zo één? Helemaal vol, tot aan je nek?
pi_46042107
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Sugar het volgende:
Oeh Lily, ben jij er zo één? Helemaal vol, tot aan je nek?
Ik houd er wel van, ja
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:41:20 #293
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46042239
Sugar, die is echt leuk!
Wil jij voor mij ook even kijken voor een leuke bikini dan? Moet er ook nog eentje zoeken, maar geen zin, gedoe, passen bleugh, tl-verlichting van pashokje.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:43:57 #294
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46042339
Dat badpak zal je prachtig staan, Sugar.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:51:39 #295
114177 Diaan73
pi_46042627
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef lily het volgende:

[..]

ja, je hebt dan ook een 2de smartcard nodig. Die bestel je bij @home en kost 10 euro per jaar (voor de extra zenders 4,95 per maand).

De kosten voor een 2de ontvanger staan daar los van, die moet je nl gewoon zelf aanschaffen...
Ik heb er volgens mij ook een smartcard bij, het is een heel compleet pakket Ik snap gewoon niet waarom ik nu een 2e heb gekregen.

Ik moet met mn hoofd in de MRI dus waarschijnlijk wel hele lichaam of niet? Ik neem denk ik maar een cd mee met meerdere artiesten
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 15:56:25 #296
81992 Githa
pi_46042804
Volgens mij hoef je dan juist niet met je hele lichaam erin hoor Diaan, maar ik kan het goed fout hebben. Ik heb nog nooit een MRI gehad.
pi_46042855
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb er volgens mij ook een smartcard bij, het is een heel compleet pakket Ik snap gewoon niet waarom ik nu een 2e heb gekregen.

Ik moet met mn hoofd in de MRI dus waarschijnlijk wel hele lichaam of niet? Ik neem denk ik maar een cd mee met meerdere artiesten
ja, maar zo'n smartcard moet je op hun site (of via de post) laten activeren...

Succes met de MRI.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:59:47 #298
114177 Diaan73
pi_46042918
Ik zal het morgen wel merken of ik er helemaal in moet of niet....

De smartcard die ik vrijdag heb gekregen, hoefde ik niet te activeren. Werkte meteen.....
Make love, not war ☮
pi_46043971
Mooi badpak Sugar .
* Nijna gaat ook eens snuffelen bij wehkamp .

Net hagelde het hier en werd alles wit, nu valt er iets ondefinieerbaars uit de lucht, zal wel een beetje tussen hagel, sneeuw en regen in zitten. En we moeten straks nog met de auto naar Utrecht . Als het nou ff heel snel volkomen volsneeuwt hier dan hoef ik ook niet weg .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:39:39 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_46044249
Hier issut wit.. Leiden dus

Het buikgriepvirus heeft inmiddels ook een weg bij ons gevonden!
Vriendlief heeft ut te pakken.. en flink ook!
De hele nacht buikpijn, en de andere bijbehorende dingetjes!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 17:09:13 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46045342
Het witte hageleffect is hier alweer helemaal weg jammergenoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')