wat was er mis mee? Banken te hard? Dat heet nieuwigheidquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Afgelopen weekend op weg naar m'n ouders voor het eerst in GTW gezeten, valt me tegenik had hem comfortabeler verwacht.
- Harde Bankenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat was er mis mee? Banken te hard? Dat heet nieuwigheid
Vanaf Leiden gaat er een stroptrein naar Utrecht via Hilversum in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
de 5700 die in Leiden een ander nummer krijgt of zo toch?
niet echt hehequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:49 schreef ROG het volgende:
[..]
Vanaf Leiden gaat er een stroptrein naar Utrecht via Hilversum in ieder geval.
geen idee of dit bijdraagt hehe
Het deel "nieuws" in de TT wordt in elk geval niet bevredigd.quote:
Is dat alleen voor personen binnen de "sociale eenheid NS"?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baggeren kan naar hartelust op OHIH
nee hoor, baggeren schijnt daar ruimhartig aangemoedigd te worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat alleen voor personen binnen de "sociale eenheid NS"?
Om serieus te posten? Kom nou zeg!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, baggeren schijnt daar ruimhartig aangemoedigd te worden.
waarom denk je dat ik me weer hier kom vertonen?
Ik bagger hier lieverquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baggeren kan naar hartelust op OHIH
is dat iets nieuws of zo?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Zit je weer aan de alcohol en ben je tegelijkertijd hier aan het posten?
Volgens de NS is het merendeel de schuld van Prorail vanaf Ah, vaak is het bijvoorbeeld met +10 uit Dld(emmerich) gekomen en dan moet ie in de huidige dienstregeling worden gepropt en dat gaat niet altijd even goed...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef winterapfel het volgende:
afgelopen weekend weer eens met de ICE gereisd, blijven heerlijke treinen!!
Het lijkt alleen dat er zo vaak een ICE problemen heeft in NL of bij de grens overgang D/NL... Hebben die dingen ook vaak storigen in D zelf, of heeft het te maken met NL systemen? Of lijkt het alleen maar zo dat er zo vaak een ICE met storing in NL is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |