abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46071773
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:06 schreef Marloes het volgende:
Ik moet binnenkort afrijden.. Als ik dan zou zakken kan ik pas weer in april ofzo afrijden.. Waarom duurt dit zo lang? Mijn rijinstructeur zegt ook dat hij liever niet wil dat mensen om 8 uur afrijden omdat het dan veel lastiger is om te slagen (in verband met de drukte). Ik heb eerlijk gezegd liever dat ik eerder kan afrijden en dan om 8 uur, dan later en dan om 10 uur ofzo. Is het nou echt zoveel lastiger om 8 uur?
Mijn instructeur zegt juist dat dat best meevalt, iedereen gaat namelijk om 8 uur de stad in, maar vervolgens verspreidt het verkeer zich over de hele stad. Dus alleen de toegangswegen zijn echt druk, verder valt het wel mee. Hij zal het wel weten want hij zit al 40 jaar nonstop in de auto zo ongeveer
Hangt er natuurlijk wel vanaf waar je af moet rijden, ik weet niet of het daar ook zo is, ik moet in Rotterdam..

Oh, en het duurt zo lang omdat het systeem niet goed werkt. In het oosten zijn ze al bezig met een proef...
Dus tegen de tijd dat wij ons rijbewijs hebben wordt het beter!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46072302
Als je moet afrijden om 8 uur moet je inderdaad heel goed uitkijken, maar het gaat wel een stuk langzamer allemaal (wellicht aardig wat stilstaan) dus je hoeft minder te rijden voor je weer terug gaat naar het CBR.

lijkt mij
you and I ain't done Zeke!
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 13:42:05 #78
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46072789
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:25 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoehoe!
in 1 keer

[afbeelding]
Oeh tof, gefeliciteerd! Voelt goed he?
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Nerd met benen woensdag 7 februari 2007 @ 13:52:45 #79
18073 miss_bleu
pi_46073137
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik had net weer een les, het lukt me maar niet om vooruit in te parkeren... Terwijl achteruit juist prima gaat
En bij het cbr moet je vooruit inparkeren..
dat probleem heb ik ook nog steeds. Achteruit gaat een stuk beter dan vooruit.
  Nerd met benen woensdag 7 februari 2007 @ 13:53:02 #80
18073 miss_bleu
pi_46073144
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:42 schreef Skaai het volgende:

[..]

Oeh tof, gefeliciteerd! Voelt goed he?
voelt erg lekker ja
pi_46074082
ik heb de laatste tijd dat ik vaak een discussie heb met mijn instructeur over wel of niet gekeken hebben
ik vind dat ik gekeken heb maar hij zegt van niet en dat ik soms te kort naar de binnenspiegel kijken terwijl ik allang gezien had dat de weg achter me leeg was
no reason to live but i like it that way
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 14:46:28 #82
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46074721
Sja, dat blijft altijd jouw woord tegen het zijne. Tegen de tijd dat je je rijbewijs eenmaal hebt kan je lekker op jouw manier autorijden en kan je ook kijken zoals jij dat het prettigste vind. Op dit moment zou ik lekker overdreven kijken zoals je instructeur dat graag wilt zien, hij leert iedere leerling nou eenmaal hetzelfde en als je daarvan afwijkt in je lessen gaat ie in discussie .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_46074882
maar ja als ik hem kan vertellen wat het kenteken was van de auto die achter ons reed of de kleur jas van de fiester die ik afsneed dan heb ik toch gekeken
pi_46075098
Morgen ochtend 5de les...Zosk rijdt heel misschien mee hahah
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_46076429
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Morgen ochtend 5de les...Zosk rijdt heel misschien mee hahah
hij durft
pi_46081054
Vrijdag 18e en 19e les. Keizer-karel plein in Nijmegen met z'n "denkbeeldige" ringen vind ik niet zo relaxt trouwens
  Moderator woensdag 7 februari 2007 @ 18:22:34 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46081525
Zaterdag pas mijn 3e les van 1.5 uur Maar dan in 1week 2 van 1.5 uur
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_46082751
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:51 schreef paulus1709 het volgende:
maar ja als ik hem kan vertellen wat het kenteken was van de auto die achter ons reed of de kleur jas van de fiester die ik afsneed dan heb ik toch gekeken
Jep, maar tegen je exa kun je dat soort dingen niet laten weten, want je krijgt je beoordeling pas achteraf. Dus ook al kijk je, als je instructeur/exa het niet ziet geldt het gewoon als niet gekeken. En dat kan lullig zijn op je examen, dus kijk gewoon extra duidelijk en lang.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46083847
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Jep, maar tegen je exa kun je dat soort dingen niet laten weten, want je krijgt je beoordeling pas achteraf. Dus ook al kijk je, als je instructeur/exa het niet ziet geldt het gewoon als niet gekeken. En dat kan lullig zijn op je examen, dus kijk gewoon extra duidelijk en lang.
Maar ook weer niet te lang, want dan kijk je weer niet genoeg de andere kant op...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 7 februari 2007 @ 20:12:48 #90
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46085176
Morgen lekker in de sneeuw rijden!

http://www.ad.nl/binnenland/article1068729.ece
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_46086476
Morgen lekker in de sneeuw afrijden
pi_46086791
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef bakayarou het volgende:
Morgen lekker in de sneeuw afrijden
Ik meen te hebben vernomen dat het cbr niet rijdt/geen praktijkexamens afneemt als het sneeuwt...
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:24:04 #93
117895 matthendriks
pi_46088580
Misschien wel als het maar een beetje sneeuwt... Maar er komt nu 5 tot 10 centimeter aan! Wellicht kun je het CBR bellen? Weet niet hoelaat je moet afrijden Bakayarou?
pi_46088887
Groooote kans dat morgen alle examens worden afgelast vrees ik bakayarou!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46090026
GESLAAGD
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46090066
voor me rijbewijs
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46090988
Feli.
Welkom op FOK!
pi_46091545
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Groooote kans dat morgen alle examens worden afgelast vrees ik bakayarou!
Als er echt 5-10 cm sneeuw komt dan kun je daar idd wel vanuit gaan ja

Feli Meki
pi_46096364
Ik moet om 11:40 in NIjmegen. Ik vertrek zo want ik heb eerst nog een les.
We zullen zien.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:28:02 #100
117895 matthendriks
pi_46096502
Good luck!
pi_46096553
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef bakayarou het volgende:
Ik moet om 11:40 in NIjmegen. Ik vertrek zo want ik heb eerst nog een les.
We zullen zien.
succes, nog geen meldingen van uitval van examens op www.cbr.nl

ik mag straks om 11 uur gaan rijden in rotterdam, (gewoon rijles) en verwacht dan toch wel een beetje sneeuw. vind het wel mooi om dat een keer te oefenen met een instructeur.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46096582
Ik moet morgen (vrijdag ochtend) om 09.50 voor de eerste keer afrijden, spannend man
Stel dat er morgen nog een boel sneeuw ligt
pi_46099201
nouja, die 5-10 cm sneeuw lijkt me erg overdreven, hier ligt nog geen vlokje nl

veel succes degenen die op moeten
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:15:47 #104
117895 matthendriks
pi_46101373
Net gereden: heel veel sneeuw... Niet normaal meer. We hebben er maar meteen een slipcursus van gemaakt.

Alle examens hier (regio Leiden), waren in ieder geval al afgelast.
  Redactie Frontpage donderdag 8 februari 2007 @ 13:00:29 #105
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_46102745
Over anderhalf uur lessen en 't sneeuwt hier als een gek...
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:06:38 #106
167654 Luxicous
toch vind ik van niet.
pi_46102931
hoera, gezakt voor de 3de keer.

Het ging allemaal goed, overal goed opgelet en geen fouten gemaakt.
Maar structureel was mijn kijkgedrag volgens de beste man niet goed.
Dus iets waarop ik volgens mijn instructeur op uitblink (kijkgedrag) is ineens mijn zwakte, niet te geloven.

maar goed 28e van februarie weer maar s afrijden kijken hoe het dan uitpakt.

(ps: Het zijn ook mierenneukers)
pi_46102971
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef Luxicous het volgende:

Dus iets waarop ik volgens mijn instructeur op uitblink (kijkgedrag) is ineens mijn zwakte, niet te geloven.

das wel behoorlijk balen dan zeg

wel fijn dat je zo snel al weer op kunt
pi_46103423
Voor het examen had ik nog een les en daarin ging alles eigenlijk wel goed. Ook even een stukje gegleden
Mijn examen was de eerste reeks die afgelast werd. De groep voor mij hebben ze voor ongeveer de helft door laten rijden en de andere helft kwam voortijdig (5min) terug. Best zielig dat je dan wel gewoon 25min moet rijden en alles perfect doet en toch stoppen ze met het examen.
pi_46103460
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef bakayarou het volgende:
Voor het examen had ik nog een les en daarin ging alles eigenlijk wel goed. Ook even een stukje gegleden
Mijn examen was de eerste reeks die afgelast werd. De groep voor mij hebben ze voor ongeveer de helft door laten rijden en de andere helft kwam voortijdig (5min) terug. Best zielig dat je dan wel gewoon 25min moet rijden en alles perfect doet en toch stoppen ze met het examen.
das dan wel balen ja, als je voor niks gereden hebt

weet je al wanneer je weer op mag nu dan?
pi_46104542
Instuctrice zei dat ze proberen binnen 1 week weer een datum te hebben als het weer het toelaat.
pi_46106078
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef Luxicous het volgende:

Was je instructeur mee? Zo ja, wat vond hij van je kijkgedrag tijdens het examen?
pi_46109143
quote:
Satelliet volgt jonge automobilisten

Uitgegeven: 8 februari 2007 07:47

AMSTERDAM - Een proef onder driehonderd jongere autobezitters met een zwarte doos in de auto van wie het rijgedrag wordt gevolgd via een satellietverbinding begint over enkele weken. Als de proef slaagt, wordt de zwarte doos mogelijk verplicht voor alle automobilisten en kunnen de premies flink omlaag. Dat stellen zes verzekeraars donderdag in De Telegraaf.

De proef met het 'kilometerverzekeren' moet de jongeren tot veiliger rijgedrag dwingen. Wie voorzichtiger of minder rijdt of in een rustige streek woont, gaat als de proef slaagt een lagere premie betalen.

"Jongeren rijden weinig, maar met veel meer risico. We denken dat het psychologisch effect van het meekijken via de zwarte doos tot veiliger rijgedrag leidt", zegt een woordvoerder van Proteq, dat met RVS, Unigarant, Nationale-Nederlanden, London Verzekeringen en Interpolis samenwerkt.

Jaarpremie

De verzekeraars hebben de proef jarenlang voorbereid. Zij voorspellen kortingen tot 'enkele honderden euro's'. De gemiddelde jaarpremie is momenteel zeshonderd euro, schrijft de krant, hoewel jongeren gemiddeld tweehonderd euro meer betalen.

Randstadbewoners moeten vanwege de extra risico's op de weg meer premie opbrengen, zegt Daan van Egeraat van de Stichting ter Ontwikkeling van Kilometerverzekeringen in het ochtendblad. "Als de politiek rekeningrijden verplicht stelt, is deze vorm snel uitvoerbaar."

Het nieuwe kabinet heeft aangekondigd deze regeerperiode een kilometerheffing te willen invoeren.

nu.nl
Denken jullie dat dat echt helpt
pi_46110727
Voor je jaarpremie is het natuurlijk ideaal. En als je toch niets te verbergen hebt, tja, waarom niet?
pi_46111202
kreeg net een belletje van mijn instructeur alle examens die vandaag afgelast zijn, zijn verplaatst naar zaterdag, en zaterdag is mijn les nu heb ik later in de middag les
pi_46112016
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:59 schreef paulus1709 het volgende:
kreeg net een belletje van mijn instructeur alle examens die vandaag afgelast zijn, zijn verplaatst naar zaterdag, en zaterdag is mijn les nu heb ik later in de middag les
Ehm...zo'n ramp is dat toch niet?
Als je examen nou verplaatst zou zijn ofzo..
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 17:31:52 #116
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46112431
CBR:

Groningen tot 200 eerste examens in Januari. 41 - 45 slaagt in de eerste keer 51 - 55 in de her.

Och. Maakt me ook niets uit.
pi_46112587
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef bakayarou het volgende:
liever dat dan dat je wel moet rijden maar dat het gewoonweg kut gaat omdat het glad is.
pi_46113078
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm...zo'n ramp is dat toch niet?
Als je examen nou verplaatst zou zijn ofzo..
wel als je het heel druk hebt met een praal wagen bouwen voor carnaval volgende week
pi_46115267
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef paulus1709 het volgende:
wel als je het heel druk hebt met een praal wagen bouwen voor carnaval volgende week
Ah, ja, dan is het een beetje onhandig
pi_46116931
Begin maart wil ik ook gaan beginnen met lessen, alleen heb je hier (R'dam) tig rijscholen. Ik heb ff rondgezocht op sites en toen viel mn oog op http://www.derijscholenconcurrent.nl/ .
30 lessen + praktijkexamen voor ¤870,00 is tot nu toe het goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Alleen vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze rijschool.
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 19:59:33 #121
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46117394
goedkoop =duurkoop. Op iets als een rijbewijs wil ik niet besparen
De RIJSCHOLEN CONCURRENT
Rotterdam tot 200 eerste examens 36 - 40 procent slagen er in de eerste keer 41 - 45 procent in de Her
pi_46117426
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:45 schreef Crazykill het volgende:
Begin maart wil ik ook gaan beginnen met lessen, alleen heb je hier (R'dam) tig rijscholen. Ik heb ff rondgezocht op sites en toen viel mn oog op http://www.derijscholenconcurrent.nl/ .
30 lessen + praktijkexamen voor ¤870,00 is tot nu toe het goedkoopste wat ik ben tegengekomen. Alleen vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met deze rijschool.
Ok, allereerst: ik heb geen ervaring met deze rijschool.

Maar ik vind ze nou niet echt geweldig overkomen moet ik eerlijk zeggen..een team van administratieve medewerkers? Dus je mag altijd door een kantoor heen bellen voordat je je instructeur te spreken krijgt. Handig.. Sowieso komen ze nogal massaal over op mij. Is wel een voordeel met examendata trouwens.

En ja, het is wel goedkoop...
Alleen denk ik niet dat je op prijs alleen moet afgaan. Het beste is echt mensen in je omgeving vragen of zij nog een goede instructeur weten. Slagingspercentages, prijzen en sites zeggen gewoon niet genoeg.
En altijd een proefles!

Edit: ik lees net op hun site dat ze lessen van 50 minuten hebben, 'welke gehanteerd worden in blokuren van 100 minuten'. Oftewel, je rijdt 1,5 uur voor de prijs van 2 lessen.
pi_46117637
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef Renesite het volgende:
De RIJSCHOLEN CONCURRENT
Rotterdam tot 200 eerste examens 36 - 40 procent slagen er in de eerste keer 41 - 45 procent in de Her
quote:
Op www.derijscholenconcurrent.nl schreef de rijscholen concurrent het volgende:
Hoog slagingspercentage.

Nu ben ik in de war
  Moderator donderdag 8 februari 2007 @ 20:22:12 #124
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46118192
Mijne is ook een grotere, maar meer een overkoepelend orgaan. Naar dat kantoor bel je alleen als er echt iets is wat je instructeur niet kan oplossen enzo. En natuurlijk de theorielessen. Maar verder regel je alles met de instructeur zelf die als klein ondernemende werkt.
pi_46118252
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:22 schreef Renesite het volgende:
Mijne is ook een grotere, maar meer een overkoepelend orgaan. Naar dat kantoor bel je alleen als er echt iets is wat je instructeur niet kan oplossen enzo. En natuurlijk de theorielessen. Maar verder regel je alles met de instructeur zelf die als klein ondernemende werkt.
Zoiets heb ik inderdaad ook, maar op de site van de rijscholen concurrent staat dat je dat kantoor moet bellen als je een praktijkexamen wilt regelen...
Dat doet mijn instructeur gewoon zelluf
pi_46118574
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

[..]

Nu ben ik in de war
voor rotterdam is dat een gemiddeld slagingspercentage. want rotterdam noord geeft een overall percentage van 36 tot 40 % en rotterdam ijsselmonde ook

ik kan die persoon zelf de lier (www.delierverkeersopleidingen.nl) aanraden, ook een grotere in rotterdam (dus inkoop vantevoren) maar wel vaste rij instructeur en persoonlijk contact met de rij instructeur. en ook niet een van de duurdere. les er nu zelf en ben er tevreden over. maar dat kan ook komen door de instructeur zelf. want de slagingspercentages zijn niet de hoogste van de groep, maar het is bij het cbr meestal ook moeilijk te vergelijken. want ja mijn rijschool heeft een laag percentage maar doet meer dan 200 examens per keer. en een ander heeft een hoog percentage en die doet maar 15 examens per keer.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46118991
Thanks allemaal
Even alles vergelijken en rondbellen.
pi_46130105
Over een kwartier word ik opgehaald voor nog het laatste oefenrondje, en om 9:50 is het dan zo ver
pi_46130451
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:26 schreef woeeiiii het volgende:
Over een kwartier word ik opgehaald voor nog het laatste oefenrondje, en om 9:50 is het dan zo ver
Woeeiiii!!!! Je naam past er perfect bij Succes!
pi_46133079
Gezakt

Mooie rit, goed gekeken, mooie bochten, goed richting enzo. Toch wat kleine dingen zoals iets te weinig ruimte tussen een geparkeerde auto, en te weinig afstand op snelweg, maar dat kwam omdat ik net wou inhalen maar weer niet kon
pi_46133383
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef woeeiiii het volgende:
Gezakt

Mooie rit, goed gekeken, mooie bochten, goed richting enzo. Toch wat kleine dingen zoals iets te weinig ruimte tussen een geparkeerde auto, en te weinig afstand op snelweg, maar dat kwam omdat ik net wou inhalen maar weer niet kon

Te weinig ruimte tussen een geparkeerde auto? Bij het parkeren of..?

Nou ja, als het kleine dingen zijn kun je die makkelijk verbeteren en dan lekker wel slagen!
pi_46135189
vandaag geslaagd voor theorie, 1e keer 3 foutjes
pi_46136513
netjes gefeliciteerd
pi_46136670
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 11:03 schreef woeeiiii het volgende:
Gezakt

balen zeg

weet je al wanneer je weer op kunt?
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 13:18:54 #135
43556 miss_dynastie
pi_46136998
Feli hardcorebass!

woeiii

Ik heb vandaag mijn eerste les gehad. Ging best goed, ben ook zelf naar huis gereden
pi_46141093
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Feli hardcorebass!

woeiii

Ik heb vandaag mijn eerste les gehad. Ging best goed, ben ook zelf naar huis gereden
hoezo? Heb je onderweg de instructeur uit de wagen geflikkerd?
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_46144151
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 15:13 schreef Bigfoot414 het volgende:

[..]

pi_46144531
Mag volgende week pas weer. en ik was dit topic zoek
pi_46144809
quote:

[..]

mijn opa had ooit eens een college die ook rijexamen had. het was in Groningen en de examinator begon er over dat hij wel harder kon rijden dan 50 km/u. dit mocht niet, dus deed de collega het ook niet, waarna de examinator met zijn voeten bij de pedalen van die collega ging en het gas indrukte.

hierna zette de man de examinator uit de auto en is hij alleen teruggereden naar het CBR

uiteindelijk is er nog een klacht ingediend tegen de examinator, maar hier gebeurt natuurlijk niks mee.
you and I ain't done Zeke!
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 17:37:45 #140
43556 miss_dynastie
pi_46145919
quote:

[..]

... maar ik vond het wel leuk, had niet verwacht al gelijk de eerste les over een drukke weg naar huis te kunnen rijden.
pi_46146806
quote:

[..]

Net weer les gehad, de 11e. Ging echt super lekker, door Rotterdam centrum een uur gereden, veel verschillende situaties gehad en vooral onverwachte dingen mee gepikt. I like it. En voor een keer ook in een Seat Altea gereden, dat ding rijdt lekker.
pi_46146831
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 18:07 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Net weer les gehad, de 11e. Ging echt super lekker, door Rotterdam centrum een uur gereden, veel verschillende situaties gehad en vooral onverwachte dingen mee gepikt. I like it. En voor een keer ook in een Seat Altea gereden, dat ding rijdt lekker.
daar heb ik ook 1 keer in gereden, erg fijne auto idd
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 18:26:37 #143
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46147462
Morgen om 8 uur mag ik weer
pi_46148215
ik heb toenstraks weer 1,5 uur gelest ging weer superlekker lekker vlot overal
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 07:35:23 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46164809
Moge.
Over 25 lesje doen
pi_46165076
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 07:35 schreef Renesite het volgende:
Moge.
Over 25 lesje doen
Zaterdag om 8 uur 's ochtends
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 09:43:16 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46165445
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jep

We zijn weer terug Helling proef ging langzaam wel goed, maar wil ik wat sneller dan licht ik te snel mijn linkerpoot. En de auto startte niet Ik deed alles goed volgens hem, maar vergat tóch iets. Hem in zijn versnelling zetten. Het zelfde als de hellingproef in zijn 2.
pi_46165465
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En ja, het is wel goedkoop...
Alleen denk ik niet dat je op prijs alleen moet afgaan. Het beste is echt mensen in je omgeving vragen of zij nog een goede instructeur weten. Slagingspercentages, prijzen en sites zeggen gewoon niet genoeg.
En altijd een proefles!

Edit: ik lees net op hun site dat ze lessen van 50 minuten hebben, 'welke gehanteerd worden in blokuren van 100 minuten'. Oftewel, je rijdt 1,5 uur voor de prijs van 2 lessen.
Ja ik heb ff nagevraagd ed. en een collega van mn moeder heeft ook hier gelest. Ze was er wel tevreden over en was ook in 1x geslaagd. Maar goed dat zegt eigenlijk ook niet echt veel.

Dat van 2 lessen van 50 min achter elkaar is hier bij de meeste rijscholen, vraag me niet waarom. Maar ik heb daar geen problemen mee.

Proeflesje aangevraagd en 7 maart om 16.20 uur kan ik rijden. Alleen baal ik nu wel een beetje want volgens mij is dit tijdens de spits? (Ik kon niet eerder ivm school)
pi_46165505
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

ik had ook altijd zaterdag om 8 uur les
  Moderator zaterdag 10 februari 2007 @ 09:52:40 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46165525
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende: