abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:38:04 #51
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46076243
Ik heb mss wel een valentijn..
Thinking about thinking of you.
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:19:16 #52
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_46077551
waarom moet je alleen op valentijn laten merken hoeveel je van die gene houd ik doe dat liever een andere keer en meerdere keren! ik zeg elke dag dak van hem hou
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_46077670
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Chulaa het volgende:
waarom moet je alleen op valentijn laten merken hoeveel je van die gene houd ik doe dat liever een andere keer en meerdere keren! ik zeg elke dag dak van hem hou
Waarom zeg je alleen met je verjaardag gefeliciteerd? Je word toch elke dag ouder?
Niemand zegt dat je dat alleen dan moet zeggen dat je van iemand houdt, je doet er die dag gewoon iets extra's voor
Whatever you're about to discover we off that.
pi_46078940

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46079808
Niet voor mij.... nooit voor mij geweest, en ik ben benieuwd of daar ooit nog verandering in gaat komen
pi_46079848
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Waarom zeg je alleen met je verjaardag gefeliciteerd? Je word toch elke dag ouder?
Niemand zegt dat je dat alleen dan moet zeggen dat je van iemand houdt, je doet er die dag gewoon iets extra's voor
Hopelijk kan ook jij onderstrepen dat verjaardagen niet collectief (lees: tegelijk) gevierd worden. Verjaardagen zijn daardoor iets persoonlijks, valentijnsdag is dat met alle commerciële hetze natuurlijk niet. Veel mensen vinden dat het ze wordt opgedrongen, terwijl dat niet zou hoeven.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_46080680
Valentijn is overrated en is bedacht door zielig huisvrouwen die niet genoeg aandacht krijgen van hun vent, door Hallmark en de Vereniging van (kansloze)Bloemisten ....
пусть всегда будет солнце
pi_46080713
alles wat in de winkels ligt, waar reclame voor gemaakt wordt, word je opgedrongen, muziek , mode, lekker eten, snoep, chips, drank, sigaretten, sex
het leuke is , het mag, het moet niet, en zodra iets niet moet, word je dus niets opgedrongen

ja, en die pissige vriendin op 14 feb , omdat je haar niets gegeven of gestuurd hebt, die was anders ook wel pissig geweest, om iets anders, pikstraf op gezette tijden krijg je toch wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46080735
pfoe , ze was laatst jarig. Moet ik zeker weer iets leuks of origineels bedenken
nee dat gaat mooi niet door, kdoe wel iets kleins ofzo.
Valentijn commercieel.. tja alles is commercieel. Kbedoel kerst, sinterklaas, pasen, vaderdag, moederdag, weet ik veel. Ja er zit een verhaal achter, maar kgeloof niet dat kerst ooit bedoelt is als, geef elkaar cadeaus en koop veel vreten.
edit: om het topic ff te beantwoorden.. ik vind op zich zeker geen slecht idee, zon kaart voor een goede vriend(in). Ligt natuurlijk ook beetje aan de personen. En ja t kan ook op andere dagen, maar dan komt het ook weer anders over.
..
pi_46080800
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
ja, en die pissige vriendin op 14 feb , omdat je haar niets gegeven of gestuurd hebt, die was anders ook wel pissig geweest, om iets anders, pikstraf op gezette tijden krijg je toch wel
Amen
пусть всегда будет солнце
pi_46082837
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef Jajong het volgende:

( Ja, ik heb een vriendin, en ja ze is lekker )
Lambo of Rekt
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:17:07 #62
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46096258
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef MoChe het volgende:
Valentijn is overrated en is bedacht door zielig huisvrouwen die niet genoeg aandacht krijgen van hun vent, door Hallmark en de Vereniging van (kansloze)Bloemisten ....

ben het nog met je eens ook...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')