Waarom zeg je alleen met je verjaardag gefeliciteerd? Je word toch elke dag ouder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Chulaa het volgende:
waarom moet je alleen op valentijn laten merken hoeveel je van die gene houd ik doe dat liever een andere keer en meerdere keren! ik zeg elke dag dak van hem hou
Hopelijk kan ook jij onderstrepen dat verjaardagen niet collectief (lees: tegelijk) gevierd worden. Verjaardagen zijn daardoor iets persoonlijks, valentijnsdag is dat met alle commerciële hetze natuurlijk niet. Veel mensen vinden dat het ze wordt opgedrongen, terwijl dat niet zou hoeven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Waarom zeg je alleen met je verjaardag gefeliciteerd? Je word toch elke dag ouder?
Niemand zegt dat je dat alleen dan moet zeggen dat je van iemand houdt, je doet er die dag gewoon iets extra's voor
Amenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef milagro het volgende:
ja, en die pissige vriendin op 14 feb , omdat je haar niets gegeven of gestuurd hebt, die was anders ook wel pissig geweest, om iets anders, pikstraf op gezette tijden krijg je toch wel
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef Jajong het volgende:
( Ja, ik heb een vriendin, en ja ze is lekker )
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:52 schreef MoChe het volgende:
Valentijn is overrated en is bedacht door zielig huisvrouwen die niet genoeg aandacht krijgen van hun vent, door Hallmark en de Vereniging van (kansloze)Bloemisten ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |