Goed verwoord.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een heidens feest waarbij ook Christenen verstrikt raken in het commerciele web dat Valentijnsdag heet.
Als jij dat wilt, waarom niet?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:52 schreef Ehric het volgende:
is het raar om op valentijn die eene beste vriend of vriendin een cadeautje te geven of een kaartje te sturen? gewoon om te laten zien dat diegene veel voor je betekend en dat je van hem of haar houdt ook al heb en wil je geen liefdes relatie met diegene?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goed verwoord.
Valentijnsdag is kansloos.
( Ja, ik heb een vriendin, en ja ze is lekker )
Denk dat ik m'n beste vriend ook maar zo'n kaartje ga sturen ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb wel vaker mijn beste vriend en beste vriendin een kaartje gestuurd met valentijn. Je hebt ook van die 'It's nice to have you as a friend' kaartjes.
En er dan gewoon nog wat liefs in schrijven, dat je laat merken dat je die vriendschap waardeert.
Van die wanhopige personen die helemaal opgewonden raken zo gauw ze zien dat zij op 14 feb. een kaartje krijgen en dan zien dat het van je beste vriend(in) isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:15 schreef soylent het volgende:
[..]
Denk dat ik m'n beste vriend ook maar zo'n kaartje ga sturen ja.![]()
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef kurk-king het volgende:
[knip] je moet maar gewoon het hele jaar laten merken dat je elkaar lief vind.
Heb je een vriendin BrauN???? Picsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef BrauN het volgende:
Valentijnsdag is echt zo'n fopfeest voor het plebs.
Misschien dat ik m'n vriendin op de 14e februari een extra veeg geef, maar ik ga echt niet aankomen met rozen, kado's en zoetsappige teksten.
Weekendje erna trouwens wel 'n weekendje weg, lekker neuken, luieren en zwemmen in 't hotel. Maar... dat heeft NIETS met Valentijnsdag te maken. Heus waar niet.
Het is mij een keer overkomenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Van die wanhopige personen die helemaal opgewonden raken zo gauw ze zien dat zij op 14 feb. een kaartje krijgen en dan zien dat het van je beste vriend(in) is![]()
![]()
![]()
ik heb het ook niet over alle vrienden, gewoon die eene bijzondere vriend of vriendinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:13 schreef AgLarrr het volgende:
Tegenwoordig is Valentijndsdag een kassadag voor Hallmark. Hallmark maakt hierbij gebruik van één van de zwaktste punten des vrouws. Helaas trappen zo'n beetje alle vrouwen erin en ben je als vriend verplicht één of ander dom kaartje te kopen omdat je anders een maandlang gezeik hebt, geen seks en bovendien elke valentijnsdag die erna komt moet horen: 'jah, jij bent toen de ene keer.." Dit weet hallmark, en daarom is het elk jaar weer zo'n issue.
En ja het is raar om je vrienden op valentijnsdag een kaartje te sturen. Als ik iemand een kaartje wil sturen dan doe ik dat niet persé op valentijnsdag omdat hallmark vindt dat dat moet. En inderdaad, dat geldt ook voor kaartjes, bloemetjes en beertjes naar je vriend(in). Je gaat toch zeker niet op valtentijnsdag zitten wachten om zoiets te mogen doen..
Ja heel stiekem wel maar niemand geeft/stuurt mij ooit iets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef MadMarco het volgende:
Stiekem hoopt elke vrijgezel op een roos of gedicht,
Zolang je hem/haar niet neukt of wil neuken zou ik er iig niet aan beginnen. Geeft alleen maar een verkeerd signaal af of wordt verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Ehric het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over alle vrienden, gewoon die eene bijzondere vriend of vriendin
ja je moet natuurlijk ook geen kaart met hartjes ofzo gaan sturen hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zolang je hem/haar niet neukt of wil neuken zou ik er iig niet aan beginnen. Geeft alleen maar een verkeerd signaal af of wordt verkeerd begrepen.
wat is er mis mee je beste vriend(in) te laten weten dat hij/zij erg belangrijk voor je is, veel voor je betekend etc. ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Van die wanhopige personen die helemaal opgewonden raken zo gauw ze zien dat zij op 14 feb. een kaartje krijgen en dan zien dat het van je beste vriend(in) is![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, doe er al jaren niet meer aan en de komende jaren ook niet . . .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:52 schreef Ehric het volgende:
Vroeger was valentijn echt voor geliefden (of eigenlijk stille/anonieme liefdes)
maar is dat tegenwoordig nog wel zo?
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
Doe niet meer mee aan die commerciële ongein..
Degenen die ik lief / aardig vind of waar ik van hou, stuur ik door het jaar heen een kaartje...
Ik heb jaren geleden eens een doos bonbons (anoniem) met Valentijnsdag door de brievenbus gekregen.
Mocht ik van mijn ma niet opeten ("misschien zitten er wel drugs in kindje, eet maar niet op") Ze gooide ze ook meteen in de vuilnisbak![]()
Net als in Harry Potter met de vergiftigde Chocoketels!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
Ik heb jaren geleden eens een doos bonbons (anoniem) met Valentijnsdag door de brievenbus gekregen.
Mocht ik van mijn ma niet opeten ("misschien zitten er wel drugs in kindje, eet maar niet op") Ze gooide ze ook meteen in de vuilnisbak![]()
Is echt waar gebeurd (Moedersquote:
Maar daar zat dan weer een liefdesdrankje in.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Is echt waar gebeurd (Moeders) en idd, net Harry Potter en die chocoketels..
Klopt! Maar goed, ik had het wel leuk gevonden als er echt drugs in hadden gezeten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar daar zat dan weer een liefdesdrankje in.
En misschien te veel Harry Potter?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
Klopt! Maar goed, ik had het wel leuk gevonden als er echt drugs in hadden gezeten..![]()
Mijn moeder is lief maar leest te veel detectives en kijkt te veel tv...
Die bestond toen nog niet, ik heb het echt over een jaar of 15 geleden...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En misschien te veel Harry Potter?![]()
pesjiesj, dat principiele geouwehoer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Valentijnsdag is voor iedereen die iets voor je betekent vind ik, ik doe er vrijwel nooit iets aan, maar stel ik zou iets leuks tegenkomen voor een gewoon vriendinnetje, dan is het een leuke gelegenheid
En mensen moeten is ophouden met dat gezeik dat het zo commercieel is, ga in een of ander gothic-topic zitten huilen ofzo
komt zo overdreven zoetsappig en ongemeend over als iemand dat bij mij doetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb wel vaker mijn beste vriend en beste vriendin een kaartje gestuurd met valentijn. Je hebt ook van die 'It's nice to have you as a friend' kaartjes.
En er dan gewoon nog wat liefs in schrijven, dat je laat merken dat je die vriendschap waardeert.
Dat en een hoog 'ik heb geen vriendin dus valentijnsdag is een commerciële kutboelquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
pesjiesj, dat principiele geouwehoer.
volgens mij vinden een aanzienlijk aantal vd klagers het zelf ook leuk als ze stapelverliefd zijn op die ene, het nog niet echt "aan" is, en je krijgt op Valentijnsdag iets leuks van diegene
dat is het toch helemaal nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:34 schreef vamos1 het volgende:
[..]
komt zo overdreven zoetsappig en ongemeend over als iemand dat bij mij doet
die ene dag geef je ineens extra om me als een vriend, 'omdat het valentijnsdag is'
zo'n dom iets..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is het toch helemaal niet
waarom trekt iedere klager toch die conclusie, kun je ook wel gaan zaniken dat je iedere dag een jaar ouder bent, dan diezelfde dag een jaar geleden, dus waarom is een geboortedag dat ineens zo speciaal.
je geeft niet ineens extra om die persoon, doe niet zo moeilijk, als dat lekkere wijf waar jij al weken op loert, jou ineens een Valentijnskaartje zou sturen, zou je het dan ook minachtend in een hoek smijten?
of als je vriendin dat doet, gewoon omdat ze die kaart zo leuk vond, dat hartvormige weetikveelwatje zo grappig en dat die dingen nu toevallig enkel rond 14 feb te krijgen zijn en je ze dan ook , omdat die dag er toch is, op die dag geeft of stuurt.
het gaat toch om de intentie van die persoon, who cares dat het een vaste datum is, een ingestelde dag, zzo heb je zoveel feestdagen, carnaval bv is toch ook drie vastgelegde dagen uit je dak gaan, betekent toch ook niet dat je de rest vanhet jaar dat niet kan of wil doen.
doe je er niet aan, ook prima, maar om nu te zeggen dat het suf is, want "het is zo opgelegd, en met de massa mee, zo commercieel" vind ik een beetje zurig zeuren om het zeuren en een soort van "kijk mij eens niet meedoen met de massa, samen met nog tig en tig en tig anderen "
jammer dat je PM's niet anoniem kan sturen die dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]you just saved me a lot of typing
Ik denk dat iedereen het, al dan niet stiekem, leuk vindt om iets te krijgen met VD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |