abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45934637
Vroeger was valentijn echt voor geliefden (of eigenlijk stille/anonieme liefdes)
maar is dat tegenwoordig nog wel zo?

is het raar om op valentijn die eene beste vriend of vriendin een cadeautje te geven of een kaartje te sturen? gewoon om te laten zien dat diegene veel voor je betekend en dat je van hem of haar houdt ook al heb en wil je geen liefdes relatie met diegene?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:54:54 #2
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45934675
Een heidens feest waarbij ook Christenen verstrikt raken in het commerciele web dat Valentijnsdag heet.
pi_45934838
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een heidens feest waarbij ook Christenen verstrikt raken in het commerciele web dat Valentijnsdag heet.
Goed verwoord.

Valentijnsdag is kansloos.

( Ja, ik heb een vriendin, en ja ze is lekker )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45935050
is geen antwoord op m'n vraag

(vergeet m'n eerste "alinea" in de OP ff)
pi_45935245
Stiekem hoopt elke vrijgezel op een roos of gedicht,

Jah, natuurlijk zeggen we allemaal dat het ene kansloos feest is. En dat is het ook, als je partner percé verwacht dat je een duur geschenk geeft.
^_
pi_45935320
"alineua"
feest
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:54:38 #7
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45935350
vroeger was het al weinig, dus nu zal het ook wel niet veel zijn. Het is Amerikaanse bagger, want anonimiteit is niets meer waard.. Dus niks stille liefde meer, gewoon de koe bij de horens vatten, ofzo
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45935720
Valentijnsdag? Vieren wij dat in Nederland dan?

Niks van gemerkt.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 10:53:11 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45937364
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:52 schreef Ehric het volgende:

is het raar om op valentijn die eene beste vriend of vriendin een cadeautje te geven of een kaartje te sturen? gewoon om te laten zien dat diegene veel voor je betekend en dat je van hem of haar houdt ook al heb en wil je geen liefdes relatie met diegene?
Als jij dat wilt, waarom niet?
Alleen zorg er wel voor dat je op dat kaartje de werkwoordvervoegingen wél goed doet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45938175
Ik heb wel vaker mijn beste vriend en beste vriendin een kaartje gestuurd met valentijn. Je hebt ook van die 'It's nice to have you as a friend' kaartjes.
En er dan gewoon nog wat liefs in schrijven, dat je laat merken dat je die vriendschap waardeert.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45939476
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Goed verwoord.

Valentijnsdag is kansloos.

( Ja, ik heb een vriendin, en ja ze is lekker )

Bazenreactie.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:05:54 #12
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45941292
Valentijnsdag is lame.
Thinking about thinking of you.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:15:55 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45941486
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb wel vaker mijn beste vriend en beste vriendin een kaartje gestuurd met valentijn. Je hebt ook van die 'It's nice to have you as a friend' kaartjes.
En er dan gewoon nog wat liefs in schrijven, dat je laat merken dat je die vriendschap waardeert.
Denk dat ik m'n beste vriend ook maar zo'n kaartje ga sturen ja.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45941760
Wij vieren het eigenlijk niet. je moet maar gewoon het hele jaar laten merken dat je elkaar lief vind.
Vanavond gaan we slapen en morgen zien we wel!
pi_45942277
Ik ga goeie vriendinnen geen kaartje sturen hoor. M'n vriendin die krijgt er wel eentje voor de rest is het een leuke gelegenheid voor een etentje of beetje romantische avond, niets meer niet minder.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_45942292
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:15 schreef soylent het volgende:

[..]

Denk dat ik m'n beste vriend ook maar zo'n kaartje ga sturen ja.
Van die wanhopige personen die helemaal opgewonden raken zo gauw ze zien dat zij op 14 feb. een kaartje krijgen en dan zien dat het van je beste vriend(in) is
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:56:46 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_45942349
Valentijnsdag is echt zo'n fopfeest voor het plebs.

Misschien dat ik m'n vriendin op de 14e februari een extra veeg geef, maar ik ga echt niet aankomen met rozen, kado's en zoetsappige teksten.

Weekendje erna trouwens wel 'n weekendje weg, lekker neuken, luieren en zwemmen in 't hotel. Maar... dat heeft NIETS met Valentijnsdag te maken. Heus waar niet.
pi_45942835
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef kurk-king het volgende:
[knip] je moet maar gewoon het hele jaar laten merken dat je elkaar lief vind.
helemaal mee eens
pi_45943138
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef BrauN het volgende:
Valentijnsdag is echt zo'n fopfeest voor het plebs.

Misschien dat ik m'n vriendin op de 14e februari een extra veeg geef, maar ik ga echt niet aankomen met rozen, kado's en zoetsappige teksten.

Weekendje erna trouwens wel 'n weekendje weg, lekker neuken, luieren en zwemmen in 't hotel. Maar... dat heeft NIETS met Valentijnsdag te maken. Heus waar niet.
Heb je een vriendin BrauN???? Pics
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:13:20 #20
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_45945406
Tegenwoordig is Valentijndsdag een kassadag voor Hallmark. Hallmark maakt hierbij gebruik van één van de zwaktste punten des vrouws. Helaas trappen zo'n beetje alle vrouwen erin en ben je als vriend verplicht één of ander dom kaartje te kopen omdat je anders een maandlang gezeik hebt, geen seks en bovendien elke valentijnsdag die erna komt moet horen: 'jah, jij bent toen de ene keer.." Dit weet hallmark, en daarom is het elk jaar weer zo'n issue.

En ja het is raar om je vrienden op valentijnsdag een kaartje te sturen. Als ik iemand een kaartje wil sturen dan doe ik dat niet persé op valentijnsdag omdat hallmark vindt dat dat moet. En inderdaad, dat geldt ook voor kaartjes, bloemetjes en beertjes naar je vriend(in). Je gaat toch zeker niet op valtentijnsdag zitten wachten om zoiets te mogen doen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:15:42 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45945466
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Bolter het volgende:

[..]

Van die wanhopige personen die helemaal opgewonden raken zo gauw ze zien dat zij op 14 feb. een kaartje krijgen en dan zien dat het van je beste vriend(in) is
Het is mij een keer overkomen

Kaart met een handschrift dat ik niet kende... Bleek het van een vriendin van me te zijn. Met haar had ik 't erover gehad dat ik sinds m'n kindertijd geen valentijnskaarten meer heb gehad, dus had zij het geregeld, en een huisgenote de kaart laten schrijven zodat ik het handschrift niet herkende.. Ha ha, wat leuk

Gelukkig belde ze al vrij snel, anders was 't echt gemeen geweest (was het nu al) (m'n vriendin werd trouwens ook para ervan)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45945877
Ik stuur op willekeurige dagen kaartjes, omdat ik een leuke zie of er zin in heb. Valentijnsdag is voor mij té opgedrongen om er nog iets aan te doen. Daarnaast hebben we onlangs al een uitgebreid dagje vol cadeau's en een leuk diner gehad, dus het zou wat overdone zijn. Vrienden ga ik al helemaal geen kaart sturen, die vinden het nog lamer dan ik denk ik .
pi_45946073
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:13 schreef AgLarrr het volgende:
Tegenwoordig is Valentijndsdag een kassadag voor Hallmark. Hallmark maakt hierbij gebruik van één van de zwaktste punten des vrouws. Helaas trappen zo'n beetje alle vrouwen erin en ben je als vriend verplicht één of ander dom kaartje te kopen omdat je anders een maandlang gezeik hebt, geen seks en bovendien elke valentijnsdag die erna komt moet horen: 'jah, jij bent toen de ene keer.." Dit weet hallmark, en daarom is het elk jaar weer zo'n issue.

En ja het is raar om je vrienden op valentijnsdag een kaartje te sturen. Als ik iemand een kaartje wil sturen dan doe ik dat niet persé op valentijnsdag omdat hallmark vindt dat dat moet. En inderdaad, dat geldt ook voor kaartjes, bloemetjes en beertjes naar je vriend(in). Je gaat toch zeker niet op valtentijnsdag zitten wachten om zoiets te mogen doen..
ik heb het ook niet over alle vrienden, gewoon die eene bijzondere vriend of vriendin
pi_45946124
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 02:41 schreef MadMarco het volgende:
Stiekem hoopt elke vrijgezel op een roos of gedicht,
Ja heel stiekem wel maar niemand geeft/stuurt mij ooit iets.
pi_45946137
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Ehric het volgende:

[..]

ik heb het ook niet over alle vrienden, gewoon die eene bijzondere vriend of vriendin
Zolang je hem/haar niet neukt of wil neuken zou ik er iig niet aan beginnen. Geeft alleen maar een verkeerd signaal af of wordt verkeerd begrepen.
pi_45946219
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Bolter het volgende:

[..]

Zolang je hem/haar niet neukt of wil neuken zou ik er iig niet aan beginnen. Geeft alleen maar een verkeerd signaal af of wordt verkeerd begrepen.
ja je moet natuurlijk ook geen kaart met hartjes ofzo gaan sturen he

of bedoelde je dat niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ehric op 04-02-2007 13:31:27 ]
pi_45946419
Niks meer dan een geforceerd spontaan feest, waarbij mensen met een schrijnend gebrek aan spontaniteit in hun donder ook eens de kans krijgen om helemaal uit te pakken met een mierzoete spekhart en een Tweety-kaart.

Als het zo uitkomt (het valt in het weekend, watdanook) is een etentje dan best ok, maar dan loop je het risico dat je daar met 30 andere stellen zit, waarvan driekwart zich even opgelaten voelt als jijzelf.
Fijn.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45957432
Ik heb jarenlang mijn beste vriendinnen Valentijnskaartjes gestuurd.

Maar ja,als jouw brievenbus leeg blijft,dan hou je daar maar weer mee op.
pi_45969904
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Bolter het volgende:

[..]

wat is er mis mee je beste vriend(in) te laten weten dat hij/zij erg belangrijk voor je is, veel voor je betekend etc. ?
dan is zo'n dag als valentijn toch juist een mooie aanleiding om dat te doen?
vind het moeilijk om zonder enige aanleiding een kaartje te sturen, natuurlijk laat ik de rest van't jaar wel merken dat hij/zij veel voor me betekend, maar dan doe ik dat gewoon door het te zeggen op icq ofzo
  zondag 4 februari 2007 @ 14:05:31 #30
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_45969983
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 01:52 schreef Ehric het volgende:
Vroeger was valentijn echt voor geliefden (of eigenlijk stille/anonieme liefdes)
maar is dat tegenwoordig nog wel zo?
Ik weet het niet, doe er al jaren niet meer aan en de komende jaren ook niet . . .

Viva le single
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_45970774
Voorheen stuurde een goede vriend van me op valentijnsdag een kaart om me een hart onder de riem te steken, vond het altijd wel een aardig gebaar.

Dit jaar heb ik wel een valentijnskaart gekregen (beetje erg vroeg) en nou net van een persoon waarvan ik gehoopt had dat ze er geen zou sturen.
  zondag 4 februari 2007 @ 15:11:15 #32
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45972375
Doe niet meer mee aan die commerciële ongein..
Degenen die ik lief / aardig vind of waar ik van hou, stuur ik door het jaar heen een kaartje...
Ik heb jaren geleden eens een doos bonbons (anoniem) met Valentijnsdag door de brievenbus gekregen.
Mocht ik van mijn ma niet opeten ("misschien zitten er wel drugs in kindje, eet maar niet op") Ze gooide ze ook meteen in de vuilnisbak
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:39:00 #33
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_46058030
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:
Doe niet meer mee aan die commerciële ongein..
Degenen die ik lief / aardig vind of waar ik van hou, stuur ik door het jaar heen een kaartje...
Ik heb jaren geleden eens een doos bonbons (anoniem) met Valentijnsdag door de brievenbus gekregen.
Mocht ik van mijn ma niet opeten ("misschien zitten er wel drugs in kindje, eet maar niet op") Ze gooide ze ook meteen in de vuilnisbak

Dat meen je niet.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:51:05 #34
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_46058550
Altijd lache om voor de grap bij het kneusje van de klas een valentijnskaart in de brievenbus te gooien met als afzender "een klasgenote".
pi_46069535
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:11 schreef Elounda het volgende:

Net als in Harry Potter met de vergiftigde Chocoketels!
pi_46069568
Ik vind het wel leuk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:54:14 #37
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46069685
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef Noway666 het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Is echt waar gebeurd (Moeders ) en idd, net Harry Potter en die chocoketels..
pi_46069747
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:54 schreef Elounda het volgende:

[..]

Is echt waar gebeurd (Moeders ) en idd, net Harry Potter en die chocoketels..
Maar daar zat dan weer een liefdesdrankje in.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:59:07 #39
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46069826
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:56 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar daar zat dan weer een liefdesdrankje in.
Klopt! Maar goed, ik had het wel leuk gevonden als er echt drugs in hadden gezeten..
Mijn moeder is lief maar leest te veel detectives en kijkt te veel tv...
pi_46069893
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:59 schreef Elounda het volgende:

[..]

Klopt! Maar goed, ik had het wel leuk gevonden als er echt drugs in hadden gezeten..
Mijn moeder is lief maar leest te veel detectives en kijkt te veel tv...
En misschien te veel Harry Potter?
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:06:39 #41
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46070049
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:01 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En misschien te veel Harry Potter?
Die bestond toen nog niet, ik heb het echt over een jaar of 15 geleden...
Het ergste was: ik woonde toen al niet eens meer thuis, maar ik had dus die doos bonbons heel trots mee genomen naar mijn moeder.. Ik kan er nog in een deuk om liggen, dat ze de doos met inhoud zo de vuilnisbak inkeilde.....
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:53:43 #42
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_46071417
Heheh: Valentine Day Special

en deze vond k ook meesterlijk: Video Dating Tape
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_46073113
Valentijnsdag is voor iedereen die iets voor je betekent vind ik, ik doe er vrijwel nooit iets aan, maar stel ik zou iets leuks tegenkomen voor een gewoon vriendinnetje, dan is het een leuke gelegenheid

En mensen moeten is ophouden met dat gezeik dat het zo commercieel is, ga in een of ander gothic-topic zitten huilen ofzo
Whatever you're about to discover we off that.
pi_46073613
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Valentijnsdag is voor iedereen die iets voor je betekent vind ik, ik doe er vrijwel nooit iets aan, maar stel ik zou iets leuks tegenkomen voor een gewoon vriendinnetje, dan is het een leuke gelegenheid

En mensen moeten is ophouden met dat gezeik dat het zo commercieel is, ga in een of ander gothic-topic zitten huilen ofzo
pesjiesj, dat principiele geouwehoer.
volgens mij vinden een aanzienlijk aantal vd klagers het zelf ook leuk als ze stapelverliefd zijn op die ene, het nog niet echt "aan" is, en je krijgt op Valentijnsdag iets leuks van diegene

Ik wel iig

Alsof wanneer je VD wel leuk vindt, je het van die dag laat afhangen, en voor de rest nooit wat speciaals doet.

Maar goed, ik vind smsjes krijgen ook zo leuk als je iemand nog maar kort kent en alles nog spannend is
En die zijn ook commercieel, in hun bundels of bloxjes tenslotte
pi_46074365
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 11:42 schreef Biancavia het volgende:
komt zo overdreven zoetsappig en ongemeend over als iemand dat bij mij doet
die ene dag geef je ineens extra om me als een vriend, 'omdat het valentijnsdag is'
zo'n dom iets..
─_(º.0)_/─
pi_46074564
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef milagro het volgende:

[..]

pesjiesj, dat principiele geouwehoer.
volgens mij vinden een aanzienlijk aantal vd klagers het zelf ook leuk als ze stapelverliefd zijn op die ene, het nog niet echt "aan" is, en je krijgt op Valentijnsdag iets leuks van diegene
Dat en een hoog 'ik heb geen vriendin dus valentijnsdag is een commerciële kutboel '-gehalte natuurlijk .

Overdrijven kan ook natuurlijk, spastisch lief doen omdat heet Valentijnsdag is is ook niet de bedoeling. Gemaakte romantiek is sowieso gay, maar iets kleins en liefs is altijd leuk.
pi_46074819
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:34 schreef vamos1 het volgende:

[..]

komt zo overdreven zoetsappig en ongemeend over als iemand dat bij mij doet
die ene dag geef je ineens extra om me als een vriend, 'omdat het valentijnsdag is'
zo'n dom iets..
dat is het toch helemaal niet

waarom trekt iedere klager toch die conclusie, kun je ook wel gaan zaniken dat je iedere dag een jaar ouder bent, dan diezelfde dag een jaar geleden, dus waarom is een geboortedag dat ineens zo speciaal.

je geeft niet ineens extra om die persoon, doe niet zo moeilijk, als dat lekkere wijf waar jij al weken op loert, jou ineens een Valentijnskaartje zou sturen, zou je het dan ook minachtend in een hoek smijten?
of als je vriendin dat doet, gewoon omdat ze die kaart zo leuk vond, dat hartvormige weetikveelwatje zo grappig en dat die dingen nu toevallig enkel rond 14 feb te krijgen zijn en je ze dan ook , omdat die dag er toch is, op die dag geeft of stuurt.

het gaat toch om de intentie van die persoon, who cares dat het een vaste datum is, een ingestelde dag, zzo heb je zoveel feestdagen, carnaval bv is toch ook drie vastgelegde dagen uit je dak gaan, betekent toch ook niet dat je de rest vanhet jaar dat niet kan of wil doen.

doe je er niet aan, ook prima, maar om nu te zeggen dat het suf is, want "het is zo opgelegd, en met de massa mee, zo commercieel" vind ik een beetje zurig zeuren om het zeuren en een soort van "kijk mij eens niet meedoen met de massa, samen met nog tig en tig en tig anderen "
pi_46075039
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef milagro het volgende:

[..]

dat is het toch helemaal niet

waarom trekt iedere klager toch die conclusie, kun je ook wel gaan zaniken dat je iedere dag een jaar ouder bent, dan diezelfde dag een jaar geleden, dus waarom is een geboortedag dat ineens zo speciaal.

je geeft niet ineens extra om die persoon, doe niet zo moeilijk, als dat lekkere wijf waar jij al weken op loert, jou ineens een Valentijnskaartje zou sturen, zou je het dan ook minachtend in een hoek smijten?
of als je vriendin dat doet, gewoon omdat ze die kaart zo leuk vond, dat hartvormige weetikveelwatje zo grappig en dat die dingen nu toevallig enkel rond 14 feb te krijgen zijn en je ze dan ook , omdat die dag er toch is, op die dag geeft of stuurt.

het gaat toch om de intentie van die persoon, who cares dat het een vaste datum is, een ingestelde dag, zzo heb je zoveel feestdagen, carnaval bv is toch ook drie vastgelegde dagen uit je dak gaan, betekent toch ook niet dat je de rest vanhet jaar dat niet kan of wil doen.

doe je er niet aan, ook prima, maar om nu te zeggen dat het suf is, want "het is zo opgelegd, en met de massa mee, zo commercieel" vind ik een beetje zurig zeuren om het zeuren en een soort van "kijk mij eens niet meedoen met de massa, samen met nog tig en tig en tig anderen "
you just saved me a lot of typing

Ik denk dat iedereen het, al dan niet stiekem, leuk vindt om iets te krijgen met VD
Whatever you're about to discover we off that.
pi_46075932
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

you just saved me a lot of typing

Ik denk dat iedereen het, al dan niet stiekem, leuk vindt om iets te krijgen met VD
jammer dat je PM's niet anoniem kan sturen die dag

ach, verliefd zijn is leuk (nu ja, soms dan ) en zo'n dag geeft me dat gevoel weer even, het is spannend, ook al weet je van wie het is en nog spannender als je het niet weet en soms moet dat ook heel erg zo blijven ... ik bedoel , mijn stille aanbidder ziet er uiteraard zo

uit, omdat ik dat wil
en er dan achterkomen dat het kaartje van

komt is wel een beetje .... jammer
pi_46076041
Ik krijg nu al slaag wanneer ik Valentijnsdag oversla.. een beetje slaan is wel lekker, maar ik ben bang dat er meer aan vast zit dus kijken of we nog ergens een bosje rozen kunnen scoren.

Eh... welke datum ookalweer oh ja, de 14e

[ Bericht 15% gewijzigd door CybErvee op 07-02-2007 16:01:56 ]
Google knows....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')