maar ze wil wel stoppen.... volgende weekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef Sonique het volgende:
Ze rookt wel als een ketter die Amanda...
En dat voor een 19 jarige...
hij wordt eruit gestemdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoe Bart naar bed ging doet mij denken dat ie snel weg is.
Opzekerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef Ringeling het volgende:
[..]
het is een natuurtalent, dat zie je zo![]()
Dat zal wel in het script staan.quote:
Je bent toch geen mod meerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En als het over de scheef gaat, grijp ik als mod in (ook al als ik het zelf niet eens zo erg vind).
19quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef Sonique het volgende:
Ze rookt wel als een ketter die Amanda...
En dat voor een 19 jarige...
Mwah...het heeft oa Katja & Pamela anders geen windeieren gelegdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die van Nena zijn echt en die van Amanda zijn heel duidelijk niet echt
Kan ze mooi samen met Bart doen dan.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef Ringeling het volgende:
[..]
maar ze wil wel stoppen.... volgende week![]()
Ze heeft veel ervaring, daar word je snel oud van.quote:
En dat zal nauweljks opvallen...quote:
Kansloos, tenzij ze overgaat op een eetverslaving!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:59 schreef Ringeling het volgende:
[..]
maar ze wil wel stoppen.... volgende week![]()
Bart maakt op valetijn een ijzersterke comebackquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat zal nauweljks opvallen...
p.s. tanden poetsen voordat je naar bed gaat, scheelt écht wel in je hygiène hoor!![]()
die van Katja zijn wel echt volgens mijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwah...het heeft oa Katja & Pamela anders geen windeieren gelegd
Ik vindt het wel een leuke strategie van Bart...hij zet de bewoners voor het blok...of iemand er unaniem uit, of hij stapt op. Dat noem ik creatief omgaan met de spelregels.quote:
Ja,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het de trap van nena ook vallen onder 'aanraken' ?
Dat id heb ik ook jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Gescript.
'T was tijd voor een echte snol, Nena was niet geil genoeg![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die van Katja zijn wel echt volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |