We zitten al aan 5 filmpjes momenteel. Elke verkleedpartij en douch scene (3 al weer) leverd een filmpje op.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef Ringeling het volgende:
en bij amanda duurt het nog geen 24 uur![]()
Iedereen heeft een grens, jij vast ook. Ik heb jou hier ook wel eens zien reageren en gedacht: nou, zo erg was dat toch niet? Maar laat je daarbij wel in je waarde. En als het over de scheef gaat, grijp ik als mod in (ook al als ik het zelf niet eens zo erg vind).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt aan je bui, ken je ook anders ( lees overgevoelig op sommige opmerkingen)
Dit schreeuwt om een permban!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Helemaal bloot zelfs. Ik heb de capture alleen nooit geplaatst
Dat werkt niet hè, ze moet "Brand!" roepen, anders komt er niemand...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb het gevoel bij Amanda dat zij naar je toe komt om op te geilen en als je haar dan kust ze heel hard 'RAPE!!!!!!' roept...
Maar ja, is dat fysiek geweld?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef Sonique het volgende:
Ik heb het gevoel bij Amanda dat zij naar je toe komt om op te geilen en als je haar dan kust ze heel hard 'RAPE!!!!!!' roept...
Surequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel snel. ALLES = ALLES.
Die van Nena zijn echt en die van Amanda zijn heel duidelijk niet echtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zulke tieten denk ik eerder dat nena in haar schaduw liep
Krijgt geen aandacht van Amandaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Natasia verveeld zich...
Ze mag ook gaan slapen, hoor.
Is fox er ook? want die is niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn ook heel snel. ALLES = ALLES.
NL is in trance (zoals het een ECHTE DJ betaamt)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
.NL staat echt compleet te trippen he![]()
(Deed ie eerder op de avond ook al, daarom was hij ook zo pissed dat Huub hem voor zo iets onbenulligs naar boven riep)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Vanaf dr 15 al niet meer toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die van Nena zijn echt en die van Amanda zijn heel duidelijk niet echt
Zat er ook net over na te denkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
dartpijltje in Natasia's koppie
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik tikte gisteren nog dat ik Amanda wel een lief meisje vond. Vanmiddag heb ik mijn hele toetsenbord schoongeschrobd.
Dat vind ik wel erg, maar dat heeft niks met jou te makenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En als je het niet erg vindt, ga ik nu weer rustig luisteren naar NL.
het is een natuurtalent, dat zie je zoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NL is in trance (zoals het een ECHTE DJ betaamt)
Toen hij op de bank bleef zitten dacht ik dat ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:58 schreef anno-i-mus het volgende:
Hoe Bart naar bed ging doet mij denken dat ie snel weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |