Hoezo, het is toch zo? Zo veel boeiende games zijn er niet voor...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:25 schreef TwyLight het volgende:Dat er niet veel games voor mac zijn is echt het #1 domme argument wat mensen altijd geven
Is ook zo, maar als je mensen vraagt waarom windows beter is zeggen ze áltijd "Mac heeft weinig gamesquote:Op maandag 5 februari 2007 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch zo? Zo veel boeiende games zijn er niet voor...
in 1995 ja!quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Argument van veel die-hard Windows-gebruikers tegen OS X
http://www.youtube.com/watch?v=lzRrgZUnbFYquote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Rjpn3L3bSJQ&NR
![]()
Ja, ik voel een beetje hetzelfde. Ik heb tussen alle OS'en van Microsoft op m'n PC's uit het verleden door, me ook nog wel gewaagd aan OS/2 Warp en Linux. Maar sinds ik in 2003 m'n eerste Mac heb gekocht, heb ik nooit meer de behoefte gehad om m'n dagelijkse computerwerk in Windows te doen. Als ik de features van Vista bekijk, zit er niets tusssen wat me overhaalt om m'n Mac te verlaten.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
mijn *kuch* zwabbertocht wat besturingssystemen betreft:
DOS, Mac OS 7, Windows 95, 98, 2000, XP, Linux, OS X...
Ik sla eens een beurt over
hehequote:Op maandag 5 februari 2007 00:29 schreef whoops het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=lzRrgZUnbFY
Deze is ook nice...
Whehe, ik heb de link net vervangen voor eentje die ik zelf leuker vind. De Vista versies comic staat hier.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:38 schreef TwyLight het volgende:
Altijd leukdie van de vista versies is ook erg goed vind ik
quote:Op maandag 5 februari 2007 00:36 schreef Tijn het volgende:
Er is natuurlijk oneindig veel van dit soort materiaal te vinden op internet. Qua pro Mac vind ik Joy Of Tech wel leuk. Maar om een anti Mac comic van bijvoorbeeld ctrl+alt+del kan ik ook wel gniffelen hoor
ja, als je de groottste bent, dan heb je ook afentoe last van domme usersquote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Misschien is de vlag bedoeld om het zoveelste kritieke lek in Office aan te duiden...
Kom af en toe nog wel eens een flash postcard.exe in mijn mailbox binnen, sommige users openen die flashkaart ook gewoon, terwijl het adres hun helemaal niet bekend is..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, als je de groottste bent, dan heb je ook afentoe last van domme users
Hardware gebonden? Ik draai het anders gewoon op een paar P4's welke ik qua hardware naar mijn eigen smaak aan kan passenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:53 schreef mschol het volgende:
allemaal kennelijk tegen vista..
maar vraag me dan toch af he..
OSX is volgens jullie zo goed maar ondertussen doen je windows applicatie's het er niet onder, is het hardware gebonden dus ook nog duurder dan vista..
dont really see good points?
Ik blijf het proberen, tot je een keer kliktquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Sjowhan het volgende:
Kom af en toe nog wel eens een flash postcard.exe in mijn mailbox binnen,
Geile_jonge_knulletjes.exe werkt dan misschien beter.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf het proberen, tot je een keer klikt![]()
Ben jij het, wel verdulleme!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf het proberen, tot je een keer klikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |