En nee, ik ga niet kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Do not remind me..Vannachtvanavond superbowl!
Om nog even op de TT terug te komen: Wat ben ik toch blij met mijn Macs als ik zoiets leesquote:Op zondag 4 februari 2007 16:29 schreef mschol het volgende:
na veel zwoegen lijkt me systeem het voor het grootste deel weer te doen, alleen me audio kaart knalde er net uit
vervolgens had ik nog wel windows pling geluiden e.d. maar zodra media player classic starte had die geen geluid...
als ik een mac zou gaan draaien zal waarschijnlijk 99% van mijn sofware het niet doen..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Om nog even op de TT terug te komen: Wat ben ik toch blij met mijn Macs als ik zoiets lees![]()
Ja precies, en ik heb sowieso geen zin om al die nieuwe dingen te leren. Ik blijf lekker bij wat ik kenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik denk dat ik een vastgeroeste OS X gebruiker blijf, Vista biedt voor mij iig niks nieuws...
in vista kun je de rechtermuisknop niet eens gebruikenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies, en ik heb sowieso geen zin om al die nieuwe dingen te leren. Ik blijf lekker bij wat ik ken
Bovendien, m'n Mac applicaties werken niet eens in Vista
Is er een rechtermuisknop?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
in vista kun je de rechtermuisknop niet eens gebruiken
mijn *kuch* zwabbertocht wat besturingssystemen betreft:quote:Op zondag 4 februari 2007 23:56 schreef TwyLight het volgende:
Ik ook hoor, Once you go Mac, you never go back
Kunnen we eigenlijk de nieuwste Logic draaien op Vista... en Aperture?quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:55 schreef Beathoven het volgende:
in vista kun je de rechtermuisknop niet eens gebruiken
Ach je hebt photoshop voor Windows, nog niet Vista maar goed het is er...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
mijn *kuch* zwabbertocht wat besturingssystemen betreft:
DOS, Mac OS 7, Windows 95, 98, 2000, XP, Linux, OS X...
Ik sla eens een beurt over
[..]
Kunnen we eigenlijk de nieuwste Logic draaien op Vista... en Aperture?
Oud...quote:Op maandag 5 februari 2007 00:20 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Rjpn3L3bSJQ&NR
![]()
Je snapt dat die spotjes een grap zijn?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:25 schreef TwyLight het volgende:Dat er niet veel games voor mac zijn is echt het #1 domme argument wat mensen altijd geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |