Daar heb ik nou nooit moeite mee!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Q. het volgende:
Waarom zijn draadloze netwerken en apparatuur altijd zo brak?
Ligt misschien ook aan de gebruiker...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Q. het volgende:
Waarom zijn draadloze netwerken en apparatuur altijd zo brak?
Lijkt Microsoft wel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef slakkie het volgende:
GVB vond dat mijn wrk niet zo belangrijk was. Trams die niet meer reden enzo.. Lovely. GVB die meedenkt met z'n klanten!
En daarvan is de helft gelogen, en de andere helft pure reclame!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:46 schreef HeatWave het volgende:
Windows Vista geeft dan ook een heel mooi welkomscherm met allerlei links en informatie,
Uhm ff denkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
En daarvan is de helft gelogen, en de andere helft pure reclame!
Maarre....wat voegt vista toe? Alles wat daar in zit zat al in OSX volgens mij.![]()
Correct me if i wrong.
De macmini is dan ook een instapmodel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef Qunix het volgende:
Probleem van mij is dat ik liever met een windoos pc werk dan mac, bij ons op school hebben we de mac mini;s met draadloos internet maar die dingen kunnen geen photoshop aanrete traag......
dan heb ik het idee dat je toch wat aan je ogen moet doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Heerlijk al die plaatjes en filmpjes... Ik had windows Vista beta ook even op mijn macbook draaien... Het draaide wel met aero en zo. Maar toch het was meer XP met een "ow" effect (niet wow)
Ja, directX10 zit idd prima in OSXquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
En daarvan is de helft gelogen, en de andere helft pure reclame!
Maarre....wat voegt vista toe? Alles wat daar in zit zat al in OSX volgens mij.![]()
Correct me if i wrong.
Ow okay..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik het idee dat je toch wat aan je ogen moet doen
Op OS X werkt het heerlijk maar onder Windows XP is het echt waardeloos. En als je maar iets van de standaard afwijkt gaat het mis.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ligt misschien ook aan de gebruiker...![]()
Mijn macbook werkt werkelijk waar fantastisch op alle draadloze netwerken.
Van de UT, van de buren, thuis bij mijn ouders.
toch tof van MS dat het op andere hardware kan draaien, zouden ze bij Apple ook eens moeten doen, hun OS is toch zo geweldig? verkoop het dan ook lekker los ipv te klagen over het monopolie van MS.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ow okay..Wat jij wil
Ook wel leuk, waarschijnlijk hebben veel van jullie dit al gezien maar toch..
In zweden Noorwegen demonstreren ze Vista op een iMac...
Klick!
de problemen met draadloos netwerk die ik heb gezien lagen voornamelijk aan de accesspointsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Op OS X werkt het heerlijk maar onder Windows XP is het echt waardeloos. En als je maar iets van de standaard afwijkt gaat het mis.
Zieltjequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
toch tof van MS dat het op andere hardware kan draaien, zouden ze bij Apple ook eens moeten doen, hun OS is toch zo geweldig? verkoop het dan ook lekker los ipv te klagen over het monopolie van MS.
maar een OS is imho niet goed als het niet op een grote variatie aan hardware kan draaien...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zieltje
Misschien is mac wel zo goed omdat ze op de juiste machines draaien...
Waarom zou dat moeten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een OS is imho niet goed als het niet op een grote variatie aan hardware kan draaien...
de hardware van een systeem moet je zelf kunnen samen stellen zonder dat je afhankelijk ben van wel OS je gaat kopen..
Like dhuh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zieltje
Misschien is mac wel zo goed omdat ze op de juiste machines draaien...
Dan is het een kwestie van goede appartuur kopen. Ik heb me een keer verknocht aan Sweex en Sitecom, kon wel janken met wat die dinger presteerdequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Op OS X werkt het heerlijk maar onder Windows XP is het echt waardeloos. En als je maar iets van de standaard afwijkt gaat het mis.
Bij mij is Mac OSX wel geteld 1 keer gecrashed in 6 maanden, dat lukt mij echt niet met windows hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like dhuh.
MAC OSX dankt zijn (overigens dik overtrokken, het crasht ook gewoon) stabiliteit grotendeels aan het niet te maken hebben met drivers van vage taiwanese bedrijfjes.
Windows "moet" overal op draaien in principe en heeft dus soms een buggy driver hier en daar. MS's fout? I don't think so.
Dus zo "goed" is OSX niet, eerder beperkt. Koop jij maar eens een nieuwe videokaart voor je Apple...
Voor de nieuwe Mac Pro gaat het prima...er zijn nu 2 grote spelers op de markt in losse videoplanken, ATI en NVIDIA en eigenlijk maakt het merk niet zoveel uit. Beide drivers zouden moeten werken, mits Apple ze wel levert via de software/update oid. Ik zie het probleem dan niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like dhuh.
MAC OSX dankt zijn (overigens dik overtrokken, het crasht ook gewoon) stabiliteit grotendeels aan het niet te maken hebben met drivers van vage taiwanese bedrijfjes.
Windows "moet" overal op draaien in principe en heeft dus soms een buggy driver hier en daar. MS's fout? I don't think so.
Dus zo "goed" is OSX niet, eerder beperkt. Koop jij maar eens een nieuwe videokaart voor je Apple...
Bij mij crasht XP ook gewoon nooit. En heb al genoeg apples onderuit zien gaan hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij mij is Mac OSX wel geteld 1 keer gecrashed in 6 maanden, dat lukt mij echt niet met windows hoor...
En waarom zou ik een nieuwe videokaart kopen, die heb je niet nodig want in tegenstelling tot Vista werkt OSX ook op oudere laptops en imacs
Owja en we weten allemaal dat Quake 3 Arena niet zo veel eisend is
Games gaan hier prima onder OSX en onder Bootcamp. Plus consolus vind jij waarschijnlijk kut; ik kan prima spelen op de XBox.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, directX10 zit idd prima in OSX.
En ja, dat is een valide argument, ik heb mijn PC ook om te gamen, consoles zijn kut met FPS spellen.
BootCamp is gemaakt door Apple. Ik zie Microsoft niet iets maken waardoor ik OSX kan runnen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
toch tof van MS dat het op andere hardware kan draaien, zouden ze bij Apple ook eens moeten doen, hun OS is toch zo geweldig? verkoop het dan ook lekker los ipv te klagen over het monopolie van MS.
Kan prima in een Mac Pro.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like dhuh.
I knowquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Laten we het er maar gewoon ophouden dat je zelf wel uitmaakt waar je op werkt en wat je het lekkerst vind werken... Dit gaat toch eindeloos door...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |