Als ze echt waren geweest wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Cameraman vindt de borsten van Amanda wel ok,.......ik ook trouwens...![]()
Sterker nog, ze hebben haar pas twee keer ontmoetquote:
Ik vind Tobi Neumann wel goed en dat is mede een inspirator bij NLquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, ik kan je aanraden om eens naar een leuke set van dj dimitri te gaan, da's een van nathanael's "grote voorbeelden. nathanael is ok, mar niet meer dan dat. kwa mixen is hij erg recht toe recht aan imho. dimtri maakt je gek, nathanel maakt je err recht.
Tuurlijk ben jij weer voor Amanda.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda is echt een held.. Huub kan niet tegen domme mensen dat is haar kracht en de rest geniet ervan![]()
Ach, ze zijn nu toch al lekker aan het ballen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef agter het volgende:
En Brian? Die is stil aan het poolen...als een roofdier bekijkt hij zijn prooi...
Eerst 'bestuderen' en dan pas aanvallen...
Ach, knijp in een tennisbal en je voelt ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Cameraman vindt de borsten van Amanda wel ok,.......ik ook trouwens...![]()
Helaasquote:
ah hij, ook nogal recht, maar niet slecht imho. probeer dimi ook eens!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Tobi Neumann wel goed en dat is mede een inspirator bij NL
Nathanael niet blijkbaar, want dan draaide hij wel wat muziek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Maar de cameraman weet wel wat voor publiek er nu naar de streams kijkt
het zegt niets over mij maar over de manier hie Huub daarmee omgaat.. erg denigrerend en hij raakt alleen maar meer geirriteerd.. leuk om te zien dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als je domheid een kracht wilt noemen, dan wil ik niet weten welk niveau jij hebt
is alleen al een genot om die man bezig te zien, pipo de clown maakt je gek, en zichzelf!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah hij, ook nogal recht, maar niet slecht imho. probeer dimi ook eens!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael niet blijkbaar, want dan draaide hij wel wat muziek.
Dimi? Heeft ie ook een achternaam?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah hij, ook nogal recht, maar niet slecht imho. probeer dimi ook eens!
Heb jij even pech gehad met je vriendinnenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, knijp in een tennisbal en je voelt ongeveer hetzelfde
En bovendien is NL geen professional en kun je bij hem de lat niet zo hoog leggen als bij dimitri.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Tobi Neumann wel goed en dat is mede een inspirator bij NL
Jan Smit komt zo nog wel voorbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat van Gabyquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga Amanda een masker sturen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef scanman01 het volgende:
ik ben helemaal niet voor haar maar eerder tegen Huub en vindt het mooi hoe iemand zo easy hem boos krijgtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij weer voor Amanda.
Je kijkt eerst of iedereen tegen is en dan ben jij weer voor.
beetje voorspelbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |