heeft Zoji een nieuwe belkaart dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nathanael bij de volgende populariteitspoll niet meer laatste staat
Ja welk nummer is dit eigenlijk? Klinkt zeker goedquote:
En dat maffe dansje van 'm ga ik steeds leuker vinden!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is knettergoed gewoon. r.e.s.p.e.c.t![]()
de camera-man vindt dat ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik vindet n lekker wijf![]()
![]()
Lekker hoerig, lekker ordi, grote hese bek derop![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda is echt een held.. Huub kan niet tegen domme mensen dat is haar kracht en de rest geniet ervan![]()
Jij houd niet van Dance/Trance etc. he?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. De boel staat hier gelukkig al een tijdje op mute.
Als je domheid een kracht wilt noemen, dan wil ik niet weten welk niveau jij hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda is echt een held.. Huub kan niet tegen domme mensen dat is haar kracht en de rest geniet ervan![]()
Ouwe!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. De boel staat hier gelukkig al een tijdje op mute.
Die gozer is echt goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Damned, wat staat NL weer lekker te draaien,zeg!
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja welk nummer is dit eigenlijk? Klinkt zeker goed
Schat, poepie, hier is het vootbeeld................ik ben er 1quote:
NL is zo 'slecht' nog niet, hij kan zuigen maar dat is speltechnischquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
En dat maffe dansje van 'm ga ik steeds leuker vinden!
mwa, ik kan je aanraden om eens naar een leuke set van dj dimitri te gaan, da's een van nathanael's "grote voorbeelden. nathanael is ok, mar niet meer dan dat. kwa mixen is hij erg recht toe recht aan imho. dimtri maakt je gek, nathanel maakt je err recht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is knettergoed gewoon. r.e.s.p.e.c.t![]()
Je houdt van opgepompt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Cameraman vindt de borsten van Amanda wel ok,.......ik ook trouwens...![]()
Jammerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb het ook gehoord, maar hij zei er daar ook bij dat het in een of ander achteraf gymzaaltje was. Denk dus niet bij Neptunes.
het risico dat JdM besluit om weer 1 van de onderste 2 weg te sturen doet mij overwegen voor Nel te bellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Nathanael bij de volgende populariteitspoll niet meer laatste staat
Valt het op ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij houd niet van Dance/Trance etc. he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |