Ze geeft wel een paar punten voor een contactmomentquote:
amen, kan ik mooi de uitzending kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
Zo is er toch weer tijdelijke harmonie in de villa
Inderdaad. Waar blijft m'n geld?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef doesss het volgende:
Btw ik hoorde vanavond in de tv uitzending dat ze de naam Satanel gebruikte.![]()
Dat hebben ze gewoon van fok.![]()
Zeg redactie zit daar geen copyright beloning tegenover![]()
Klopt, maar behalve een zeker IQ is daar ook moed voor nodig, en dat vind ik mooi aan Huubke, want dat heeft ie wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar, dat je toch wel in bezit moet zijn van enig IQ, om tot zelfreflectie te kunnen komen. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we het bij de andere bewoners juist niet zien![]()
Hoop dat ze er in stiktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zuigt met een rietje aan een vlammende Sambuca
Heb het ook gehoord, maar hij zei er daar ook bij dat het in een of ander achteraf gymzaaltje was. Denk dus niet bij Neptunes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
even wat anders ... ik dacht Huub van de week te horen zeggen dat ie zondag naar Rotterdam moet vanwege dat honkbal scheids-examen? ... iemand een idee waar? ... als het bij Neptunes is wil ik er wel effe heen om wat fotootjes te maken, da's vlak bij mij
Vanochtend zei ik nog dat ik haar het voordeel van de twijfel gaf, maar het houdt een keer op....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef Sonique het volgende:
Okay, ik heb Amanda nu gezien en meegemaakt. En m'n voorgaande (voor)oordeel was correct...
Ik vindet n lekker wijfquote:
Hij is knettergoed gewoon. r.e.s.p.e.c.tquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Damned, wat staat NL weer lekker te draaien,zeg!
ontploffingsgevaar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia zuigt met een rietje aan een vlammende Sambuca
Ik haat vrouwen die zuigen ( figuurlijk dan )quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef Sebi het volgende:
[..]
Vanochtend zei ik nog dat ik haar het voordeel van de twijfel gaf, maar het houdt een keer op....![]()
ik geloof er geen drol vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind Amanda een nare kut tokkie, maar er bestaan echt hele leuke , lieve en kleine Amsterdamse zusjes die deze trol graag ontwijken
Dat heeft hij óók!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Klopt, maar behalve een zeker IQ is daar ook moed voor nodig, en dat vind ik mooi aan Huubke, want dat heeft ie wel.
Zeker. De boel staat hier gelukkig al een tijdje op mute.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:16 schreef Day het volgende:
Damned, wat staat NL weer lekker te draaien,zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |