Snelste tijd, maar niet de winnaar. Njord was 1, 2 en 3.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:54 schreef Pikhoofd het volgende:
Gisteren de Zijlhead (een achtervolgingsrace over 4,5 ? km) gevaren. Het ging niet bijster goed. Wel de snelste tijd, maar maar 6 seconden sneller dan onze lichte 8, terwijl dat 2 weken terug nog 23 seconden wasWe hadden wel een invaller omdat een van onze beste roeiers geblesseerd afgevallen is. Maar het moet dus beter!
Wat is er precies met die zwaan en vlonder gebeurd??quote:Op maandag 19 februari 2007 17:05 schreef WanEnOonlie het volgende:
Neuh, die zwaan is niet zomaar weer wit hoor. Daar maak je dat hele ding mee kapot als je dat gaat schuren. Daarnaast ook het doorschijnende van paars versus wit enzo.
Ach, als je je echt humorloos wil tonen kan je altijd nog hun provisorische soos in de fik stekenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Paars geverfd. En niet het hele vlonder hoor, daar is het te groot voor. Een aanzienlijk deel. De vlonder zou nog een aardige grap zijn geweest, maar die zwaan is gewoon not done.
Ik heb volgens mij al hardop iets gemompeld over "nieuwbouw danig verpesten".quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ach, als je je echt humorloos wil tonen kan je altijd nog hun provisorische soos in de fik steken![]()
Let je wel ff op het deel van de Blauwe Schuit dan? M'n zus is daar e.t. bestuur namelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al hardop iets gemompeld over "nieuwbouw danig verpesten".
hoe kan je een berg zand laten affikken????quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ach, als je je echt humorloos wil tonen kan je altijd nog hun provisorische soos in de fik steken![]()
Jep! leuk filmpje toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Apoc2003 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6mJsEUBcw18
Dit ben jij toch De_Brok? Vond het toevallig toen ik aan het rondneuzen was op youtube![]()
Als ik een tip mag geven:quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Jep! leuk filmpje toch?
owja: ik zit op boeg
Er stond al een linkje op het gastenboek van Orca: http://www.ejh007.nl/index.php?page=film&id=pmsquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef cryforhelp het volgende:
Op zich is alles paars verven natuurlijk best een aardige grap, maar dan moet je het niet met superpermanente verf doen, da's toch een tikje asubtiel. Maarreh, een beetje goede prankster heeft natuurlijk foto's gemaakt, dus waar zijn ze?)
JUIST het verven van de zwaan vind ik niet zo hip. Maar goed, da's mijn persoonlijke mening en ik ben een beetje bevooroordeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:54 schreef Sjobber het volgende:
Het verven van die zwaan vind ik opzich nog wel hip, maar de rest is beetje over-done. En de reactie van de heren is te zielig voor woorden.
Nu maar hopen op een roei-by actie van njord. Geef je roeiers een paintball gun met licht blauwe verf mee en dan maar ff lekker langs AV-EJH07 roeien om het vuren te openen.
Die gasten nemen zichzelf wat te serieusquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Dat filmpje is gewoon een geintje. Net als die hele actie. En tuurlijk, die dingen van hand in hand enz. slaan nergens op. Maar nemen jullie het nu niet allemaal te serieus? En nee, ik heb er niets mee te maken...
Precies! Dat is er zo sneu aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Die gasten nemen zichzelf wat te serieus![]()
Je kan het gewoon niet hebben dat je er zelf niet tussenstaat geloof ik zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
hebben jullie op die site van hun ook onder het kopje "Babe/bitch van de week gekeken"...![]()
Auw. Vooral met hoesten en lachen. ook wel eens gehad na 11-steden. veel sterkte ermee.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:07 schreef ocf81 het volgende:
geblesseerde tussenribspier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |