Nena schopje,filmpje op 01:51, is ingebrand op mijn netvlies. Is er een prijs voor viespeuk van de eeuw. Die jankert verdient deze prijsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Scrupules het volgende:
brian gaat als eerste ratten
Nee, die deed net voorkomen alsof ze dat wél zou doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef StunningCunt het volgende:
en Natasia doet het nu lijken dat zij Amanda er ook niet uit zou stemmen ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe jouw beste vriendin is!
Helaas moest het nu evenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je mijn avatar aub niet met die idioot vergelijken?
Ze heeft het wel toegegeven dat ze ook haar er uit zal stemmen. Maar dat doet ze niet omdat..... weet ik niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef StunningCunt het volgende:
en Natasia doet het nu lijken dat zij Amanda er ook niet uit zou stemmen ?
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Ik kan Nena hier bijna vóelen, ooow wat zal ze pissig zijn...
Idd, en als je ziet hoe NL aan het peilen is, weet je ook dat hij weet dat Huub als enige normale uitspraken doet, en de rest als een kip zonder kop para loopt te zijn...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou wel het slimst zijn want dan blijft hij vrolijk buiten schot, wie er ook als winnaar uit de bus gaat komen.
Erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef Flyduck het volgende:
dat wijf: huub speelt met zijn leven..
Ben je gek, Nena is lekker uit!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!![]()
Ik denk zomaar dat ze dat niet durft, jammer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is Nena ook aan het streamen en zit te ze te popelen om mee te posten op FOK!![]()
omdat bart brian gaat proberen tegen te houden !! die moet er straks echt tussenspringen zodat de boel niet helemaal escaleerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef StunningCunt het volgende:
ik denk dat Brian en Bart ook nog eens ruzie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |