Ja inderdaad. Maar ik hoor ze nu nog regelmatig op de radio. Manic Monday heb ik de afgelopen week zeker 3 keer voorbij horen komen terwijl ik helemaal niet zoveel radio luister.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die waren toch van 1986 ofzo? Beetje voor mijn tijd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Neleos het volgende:
La Haine
ik was er het eerst!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Mark_V het volgende:
@ Chris, zie nu ook pas dat er nog een aap is die Mark heet
Neuh, dat ben ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:19 schreef Mark_V het volgende:
En ik heb hier het meeste tijd van mijn leven vergooid
Maar jij schrijft Griekse Quotes in het Engels dus jij doet buiten mededinging meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij ben ik hier het vaakst aanwezig van allemaal dus![]()
Ik bedoel het FOK!-breedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij ben ik hier het vaakst aanwezig van allemaal dus![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:22 schreef Mark_V het volgende:
Kiepwagen on Elm Street......
Ik dacht het ook maar was te laatquote:
Dat Elm street zet iedereen toch maar even op het verkeerde been.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Mark het volgende:
Dogville?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef Mark_V het volgende:
WTF, ik zie net dat ChrisJX een meisje is![]()
Het ligt aan je usericon denk ik... wie stelt dat eigenlijk voor?quote:
Lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het ligt aan je usericon denk ik... wie stelt dat eigenlijk voor?
Dogville is een geweldige film. Als je hem nog niet gezien hebt zou ik hem zeker vandaag nog kijken. Je krijgt er geen spijt van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef Mark_V het volgende:
Ach Chris, je bent niet de enige, de helft van de AKQ heb ik beschuldigd van ander geslacht zijn. Bij die Its-jojo-4you heb ik tot een week geleden zelfs niet eens getwijfeld dat het misschien weleens een vent kon zijn
Is dat Dogville een goede film? Ik heb vanavond nog niks staan, dus misschien maar ff kijken ofzoOf is La Haine beter? Ben een beetje een film noob, kom niet verder dan pulp fiction en coming to america
Falco!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ach, ook met oudere usericons maakt het niet uitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef SaskiaR het volgende:
Zeker!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:30 schreef Mark_V het volgende:
barteljorisstraat
Terwijl me vanmorgen door een fokker verweten werd dat ik me vrouwelijk opstel...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja met jouw nick/avatar/ondertitel laat je weinig te raden over
Ongezien (Dogville) zeg ik La Hainequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Mark_V het volgende:
Dus dogville vs la haine.... dogville beter?
Jij moet dan ook Dogville gaan kijkenquote:
CORRECT! Well done naangenootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:40 schreef Mark het volgende:
van Buren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |