Geen weekend voor jou?quote:
En in het Engels? De originele bijnaam dus?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef Mark_V het volgende:
langpoot
Mark_V +1quote:
Uit Braveheartquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef Mark_V het volgende:
longshanks
maar de bijnaam van mao zedong vraag je toch beantwoord je toch ook niet in het chinees?
Maar als het Indo-Europees is moet het wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:47 schreef Mark_V het volgende:
maar de bijnaam van mao zedong beantwoord je toch ook niet in het chinees?
Arme Sas. De volgende ga je ook weten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
ik ga toch maar werken met de compu aan, blijk hem nodig te hebben.
Mis ik wel even een vraag die ik wist
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar als het Indo-Europees is moet het wel kunnen toch?
Maar de meeste mensen hier kennen geen grieks/latijns(self included) dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......![]()
Offtopic: Tenenkrommend.... mensen die uitspraken van allerlei Griekse wijsgeren quoten.... IN HET FUCKING ENGELS! Doe het of in het oudgrieks of in je moerstaal.... Plato sprak volgens mij niet zo denderend Engels....
ja dat geldt ook voor jou Yuri![]()
Die snap ik zelfs als niet Latinistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen hier kennen geen grieks/latijns(self included) dus![]()
Kijk eens boven mij plaatje
Ja dat ben ik met je eens. Hou het in de originele taal of doe het in het Nederlands.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mwah, Nederlands is pas echt mooi ......![]()
Offtopic: Tenenkrommend.... mensen die uitspraken van allerlei Griekse wijsgeren quoten.... IN HET FUCKING ENGELS! Doe het of in het oudgrieks of in je moerstaal.... Plato sprak volgens mij niet zo denderend Engels....
ja dat geldt ook voor jou Yuri![]()
Als 1977 je geboortejaar is, was het ook een schande als je het NIET had gewetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:58 schreef Mister1977 het volgende:
Anita Doth
Ray Slijngaard
2Unlimited
Dat is ook de normale manier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Bij mijn studie leren we dat je quotes uit het Grieks/Latijn moeten quoten of in de originele taal of in de taal waarin je je artikel schrijft. Dus geen engelse quotes in een nederlands artikel.
Ik vind Engels een erg lelijke, weinig verfraaide taal. Ik mijd hem daarom het liefst. Helaas is het de wereldtaal.... (en zit ik nu die 2$###$#%$^%$^%$ scriptie in het engels te schreiben)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Bij mijn studie leren we dat je quotes uit het Grieks/Latijn moeten quoten of in de originele taal of in de taal waarin je je artikel schrijft. Dus geen engelse quotes in een nederlands artikel.
Maar ik vind engels vaak mooier, dus als sig kan het wel.
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:02 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind Engels een erg lelijke, weinig verfraaide taal. Ik mijd hem daarom het liefst. Helaas is het de wereldtaal.... (en zit ik nu die 2$###$#%$^%$^%$ scriptie in het engels te schreiben)
quote:Duits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week weer naar Oostenrijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
copy-pastequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels was
[..]![]()
![]()
Dat maakt het niet fraaier. Tuurlijk is het handig en nuttig, dus daarom doe ik het ook. Alleen is alle taalschoonheid daardoor wel uit mijn scriptie verdwenen....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig, m'n scriptie in het Engels. Met name omdat vrijwel alle vakliteratuur in het Engels was
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als 1977 je geboortejaar is, was het ook een schande als je het NIET had geweten
Ik heb niet voor niets Falco als icoonquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef Mark_V het volgende:
@ChrisJX, ook Oostenrijk/Duitsliefhebbergevaldinges?
Neh iets laterquote:
Achterlopert, mijn ouders hadden al een CDspelertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:07 schreef ChrisJX het volgende:
Ik was fan van 2Unlimitedheb het eerste album nog liggen op cassette
Over 2 weekjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Mark_V het volgende:
Ga je binnnenkort nog richting Oesterreich Chris?
Voor in mijn eigen superdeluxe walkman natuurlijkquote:Achterlopert, mijn ouders hadden al een CDspelert
Dan ben ik alweer terugquote:
Persoonlijk was ik als puber meer hiervan gecharmeerd dan van 2Unlimited.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Mark het volgende:
Susanna Hoffs
Salzburg ist die Bombe, jawohlquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Mark_V het volgende:
Skien? Waaro?
Ik ga een weekje schifahren in Vorarlberg
Die waren toch van 1986 ofzo? Beetje voor mijn tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Persoonlijk was ik als puper meer hiervan gecharmeerd dan 2Unlimited.
Amadee? Tof gebied, helaas heb ik dit jaar geen geld om erheen te gaan, dus zal het maar een keertje pauper-frankrijk worden eind maart....quote:
Ik vind Engels ook beter staanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:00 schreef SaskiaR het volgende:
Maar ik vind engels vaak mooier, dus als sig kan het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |