das engels bier, jeweetwel van o.a. the carling cupquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef jovink het volgende:
IK HEB ECHT NOG NOOIT VAN MDAT MERK GEHOORD
WAAR IS DAT TE KOOP?
SORRY VOOR CAPS :p
niet eens guiness?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
das engels bier, jeweetwel van o.a. the carling cup
lekker bier btw. Is mn favoriete biertje hier in engeland![]()
Als je 35 euro teveel vind moet je gewoon geen auto rijden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef dRobje het volgende:
[..]
ooohw.. ik dacht engels..
trouwens laatste wat ik gekocht heb: 35,67 eurie aan benzine
zeg ik dat dan? euh nee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:01 schreef saban het volgende:
[..]
Als je 35 euro teveel vind moet je gewoon geen auto rijden.
Zo kom je wel overquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:09 schreef dRobje het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? euh nee!
tis alleen zonde van het geld!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
schoentjes![]()
Let maar even niet op de sokjes![]()
leuke sokkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
schoentjes![]()
Let maar even niet op de sokjes![]()
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vindenquote:
ik heb niet eens een horloge.. kijk en gewoon op mn telefoon als ik de tijd wil weten..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vinden![]()
Tis gewoon mooi! Wat voor horloge heb jij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vinden![]()
een mooiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:34 schreef Quara het volgende:
[..]
Tis gewoon mooi! Wat voor horloge heb jij dan?
Smaken verschillen dusquote:
haha heb ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 00:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
PS2 spelletje van Hello Kitty....zo leuk...![]()
Tis beter dan al die fossil troep idd, ik vind die zo vreselijk... Helaas is de klantenservice e.d. van Tissot echt BAGGGGGGEEER... Ik heb t eerste jaar van mn horloge zoveel problemen gehad... Batterijen, Titanium sluitiing gebroken... Nieuw rubberenbandje. En dat alles duurde minimaal 2x zo lang als vooraf aangegeven...quote:Op zondag 4 maart 2007 10:41 schreef Adsum het volgende:
Goed merk Tissot, tenminste wat anders dan allemaal die meuk die je onder veel jongeren ziet...
Tissot = Swatchgroup = idd bagger ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:29 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tis beter dan al die fossil troep idd, ik vind die zo vreselijk... Helaas is de klantenservice e.d. van Tissot echt BAGGGGGGEEER... Ik heb t eerste jaar van mn horloge zoveel problemen gehad... Batterijen, Titanium sluitiing gebroken... Nieuw rubberenbandje. En dat alles duurde minimaal 2x zo lang als vooraf aangegeven...
O gawdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Stommie het volgende:
ik heb de diensten van ene vrouwe gekocht
heb ik ook ziten vet lekker kuj zo drie week achter elkaar dragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef Renesite het volgende:
stuk of wat van deze dingen
[afbeelding]
[afbeelding]
Niets meerOh ja, een flesje AA-Drink
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef jovink het volgende:
[..]
heb ik ook ziten vet lekker kuj zo drie week achter elkaar dragen
mee eens stommie en het lijkt me ook nie zo hygienisch etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |