Ohwww, die heb je toch helemaal niet gekocht, maar gekregenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:55 schreef Adsum het volgende:
Custom made blauwe alligator band voor mijn Longines:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe schoenen:
[[url=http://i113.photobucket.com/albums/n233/vlastok/P1010024Small.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i113.photobucket.com/albums/n233/vlastok/eP1010021Small.jpg]afbeelding][/url]
quote:
vet stoerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Een kastje, consumptiemuntjes, bier, tosti's, nog meer bier, nog meer bier.. ja.. best wel veel bier gisteravond
quote:
um is carnaval niet al voorbij ?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]![]()
Uberdhippe panty + retrohaardingetjs
![]()
Staat toch proteïnen op het potjequote:
bwoah gek maak me nou niet jaloersquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das engels bier, jeweetwel van o.a. the carling cupquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef jovink het volgende:
IK HEB ECHT NOG NOOIT VAN MDAT MERK GEHOORD
WAAR IS DAT TE KOOP?
SORRY VOOR CAPS :p
niet eens guiness?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
das engels bier, jeweetwel van o.a. the carling cup
lekker bier btw. Is mn favoriete biertje hier in engeland![]()
Als je 35 euro teveel vind moet je gewoon geen auto rijden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef dRobje het volgende:
[..]
ooohw.. ik dacht engels..
trouwens laatste wat ik gekocht heb: 35,67 eurie aan benzine
zeg ik dat dan? euh nee!quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:01 schreef saban het volgende:
[..]
Als je 35 euro teveel vind moet je gewoon geen auto rijden.
Zo kom je wel overquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:09 schreef dRobje het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? euh nee!
tis alleen zonde van het geld!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
schoentjes![]()
Let maar even niet op de sokjes![]()
leuke sokkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
schoentjes![]()
Let maar even niet op de sokjes![]()
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vindenquote:
ik heb niet eens een horloge.. kijk en gewoon op mn telefoon als ik de tijd wil weten..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vinden![]()
Tis gewoon mooi! Wat voor horloge heb jij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat mannen nou aan dat soort horloges vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |