Voor het veilige morgen pas openen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:42 schreef styliste het volgende:
oehh spannend! Mijn blikje staat nu op! 2 uur laten koken toch?
Hoe lang moet het afkoelen straks?
Uhuhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Oksel het volgende:
Je laat het blik dus DICHT? Die zet je in een pan met water.. en kook je 1,5 uur..?!
Maar dan wel tot bovenaan het blikje, anders verwarm je het niet gelijkmatig. Dus dan moet je er anderhalf uur bij blijven staan om te kijken of er geen water in het blikje bubbelt, of dat het waterpeil niet daalt. Wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Oksel het volgende:
Je kan ook een BEETJE water in de pan doen, spuit 11.
Waarom is het dan een spaanse naam ipv fransquote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef diamant het volgende:
Feitjes:
Dulce de leche komt niet uit Argentinie maar uit Frankrijk. (Het is echter wel zo dat het in Argentinie ontzettend populair is omdat het ontzettend goedkoop en makkelijk te vervaardigen is.)
Ik hoop dat het aanslaat en dat Campina het begint te vervaardigen aangezien we in Nederland Melk zat hebben. Het is natuurlijk van de zotte dat een melkproducent als nederland dit goedje moet gaan importeren.
Pedro Ximénez sherry.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:50 schreef Mirjam het volgende:
Kick.
Net een blikje in de pan gezet geïnspireerd door Renren. Heb het gek genoeg nooit eerder gemaakt.
Waar eten jullie het graag bij?
ja, Robinquote:Op zondag 7 juli 2013 22:08 schreef reem het volgende:
Smeer een dikke laag dulce de leche op een bastognekoek en doe er wat banenschijfjes bovenop. BINGO!
Heeft vast wel iemand al eerder gepost denk ik.
Dat doe ik ook als ik de helft in een recept heb gebruiktquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanmorgen ook een blikje gekookt. Ik ben meestal van plan om er van alles mee te doen en toffe dingen te gaan bakken enzo, maar meestal lepel ik uiteindelijk gewoon in twee dagen zo'n blik leeg, zonder iets erop of erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |