Het valt eigenlijk wel mee... tuurlijk het is zoet, maar niet zo 'de tanden vallen al uit je mond als je er naar kijkt'-zoet als bebogeen...quote:
Het smaakt minder zoet dan bijvoorbeeld stroop.quote:
keukenstroop bedoel je dan? ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het smaakt minder zoet dan bijvoorbeeld stroop.
* Sjeen krijgt ineens een ideequote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Lucille het volgende:
Ik heb het dus al sinds 2001 niet meer gegeten.
Kheb weer een nieuw potje staanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Lucille het volgende:
Ik heb het dus al sinds 2001 niet meer gegeten.
Yep, ik bedoelde gewoon stroop die je op bijvoorbeeld pannenkoeken doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef milagro het volgende:
[..]
keukenstroop bedoel je dan? ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
appelstroop
nu ja, ik ga het toch niet eten, ben niet zo van de zoete
Wij hebben elkaar volgens mij al in geen drie jaar gezien of zo. Te lang in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kheb weer een nieuw potje staan
We gaan wel een LD-DdL-meet houden ofzo![]()
Maar, maar, maar, daar vroeg ik het dus niet om.quote:
Dan moet je maar nadenken voor je iets post... doe ik ook nooitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, daar vroeg ik het dus niet om.
Ja ik weet manquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar volgens mij al in geen drie jaar gezien of zo. Te lang in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |