Pedro Ximénez sherry.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:50 schreef Mirjam het volgende:
Kick.
Net een blikje in de pan gezet geïnspireerd door Renren. Heb het gek genoeg nooit eerder gemaakt.
Waar eten jullie het graag bij?
ja, Robinquote:Op zondag 7 juli 2013 22:08 schreef reem het volgende:
Smeer een dikke laag dulce de leche op een bastognekoek en doe er wat banenschijfjes bovenop. BINGO!
Heeft vast wel iemand al eerder gepost denk ik.
Dat doe ik ook als ik de helft in een recept heb gebruiktquote:Op zondag 7 juli 2013 23:02 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanmorgen ook een blikje gekookt. Ik ben meestal van plan om er van alles mee te doen en toffe dingen te gaan bakken enzo, maar meestal lepel ik uiteindelijk gewoon in twee dagen zo'n blik leeg, zonder iets erop of erbij.
O, kijk aan. In dat geval kook ik morgen tien blikkies tegelijk!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef RobinOok het volgende:
Je kunt het blikje ook gecarameliseerd, maar ongeopend terug in de kast zetten. Dan is het zelfs nog langer houdbaar dan het al was.
Maar dan moet je volgende maand al weer een nieuwe batch makenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef minilot het volgende:
[..]
O, kijk aan. In dat geval kook ik morgen tien blikkies tegelijk!
Schrijf dan wel op de blikjes wat er in zit, of haal te etiketten er van te voren af en plak ze er later weer op. Deze laten namelijk los bij het koken.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:54 schreef minilot het volgende:
[..]
O, kijk aan. In dat geval kook ik morgen tien blikkies tegelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |