En ik wou jullie nog wel complimenteren voor deze meesterlijke zet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij waren net zo verrast als jullie dat ze opeens in het huis was![]()
Zij heeft een man en 2 kinderenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
haha hoor die natasia, wat heeft nena bereikt. WAT HEB JIJ BEREIKT HOER!
Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd dat mensen dit een goede actie vonden. Elke vorm van geloofwaardigheid aan dit programma is nu weg. Dit is geen spelprogramma meer, het is gewoon 100% soap met acteurs. Eigenlijk wist elke streamer dat allang (al sinds BB3) maar het was voornamelijk speculatie over in welke mate er gescript was, nu is die illusie volledig weggevallen...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt. Ik heb er altijd een geintje van gemaakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dat vind ik een goed idquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:22 schreef Scrupules het volgende:
ik vind dat ze vaker allemaal op de bank moeten gaan zitten om eens wat filmpjes van elkaar terug te zien, lekker wat relmateriaal er tegenaan gooien
Ze heeft 2 kinderen ja, die ze in de steek laat!quote:
Natasia zegt wel meer, net nog dat ze een man heeftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt. Ik heb er altijd een geintje van gemaakt.
Maar Natasia ( Ja ik zeg Natasia, geen Natasiaaaaaa) die zegt overduidelijk tegen Amanda...
"Dit is gescript... het kan niet anders, want dit is gescript..."
Waarom zegt Natasiaaaa dat dan???????
Het maakt in principe ook niet uit, ik kijk immers al sinds BB1, maar ga dan niet doen alsof DGK anders is dan BB en presenteer het dan niet als een spelprogramma. DGK, BB... het zijn allemaal soaps met acteurs, ook al zijn de acteurs amateurs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit.
Het is een combinatie van BigBrother, en Dallas-Dynasty, zegt John de Mol zelf.
Zolang er vermaak is, is er vermaak.
Is er al iets ontdekt dat ze goed kan naast een vriendin laten vallen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kan niet zo goed acteren
Kruimeldiefquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dusty...dat klinkt beetje als een goedkoop stofzuiger merk
Volgens mij de serie die Nena op zondag mocht zien.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:25 schreef uitgeslapen het volgende:
maar wat gaf nena nou aan huub daar buiten?
Whehe... Bartje!! die gelooft het ECHT niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, terug naar leuke mensen graag. Dan kunnen sommigen van ons tenminste het geluid aan laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |