whaha, ik zet net mn stream weer aan en had al het gevoel dat er iets niet kloptequote:
+1quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef Sug4r het volgende:
Nou zeg, dit is wat Klein Zusje en ik vanmiddag dus al niet begrepen. Wat Nena dus ook niet begrijpt van haar 'hartsvriendin'. Dat zij het huis in gaat, terwijl Nena er uit wordt geschopt
Nee mijn streams waren zwart en ineens flop nena aan tafelquote:pullup - vrijdag 2 februari 2007 @ 19:05
Heeft iemand gezien waar ze ineens vandaan kwam
Ze was in de buurt (lees: ze had een gesprek met de redactie).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef pullup het volgende:
Heeft iemand gezien waar ze ineens vandaan kwam![]()
![]()
Op visite dus... JAMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ze op visite, of mag ze blijven?
Wel een zeer zwaar bommetje hoorquote:
Wij kunnen ons voorstellen dat ze dit lang genoeg vondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bom, jammer dat ze weer weg is.![]()
Dat zou een giller zijn. Een video-boodschap... "Hallo Amanda (Nena), Hallo Amanda (vriendje). Hier zitten we dan. We gaan samenwonen. Jij woont al samen, ofzo, ik weet niet, maar jij zit in het huis ofzo. Ik weet niet goed ofzo, dat ik zeggen moet dat ik met ******* ben. Is niet leuk ofzo, weet ik veel, wat ik nu moet zeggen..."quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef Brici het volgende:
ze gaat met amandels ex
Goed bijgehouden Scanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:12 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zeikt Nena nu goed af. Ze weet niet meer dat Amanda vanmiddag heeft zitten meelullen met Natasia toen die Nena aan het afzeiken was.
Natasia: "Ze had mogen blijven. Ik had haar opgegeten. Elke fucking dag had ze problemen gehad"
Ja Nena, we weten hoe hij je aan je dreigementen houdt.
Hoor die volwassenen nu stoer praten zeg. Om te kotsen zo walgelijk. Wat een smeerlappen zeg.
Natasia: "Nena is niet meer dan m'n voetzool waarmee ik in hondepoep ga staan"
Ongelooflijk. Wat een wezens...![]()
Wat een kut wijf is die vriendin.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef rooie3 het volgende:
ik dacht het al.
die vriendin wil alles hebben wat Nena heeft.
daarom is nena kwaad.
daarom gaat ze natuurlijk om met de vijanden van Nena.
Maar dat was het toch amandel had het over nena en amandels exquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zou een giller zijn. Een video-boodschap... "Hallo Amanda (Nena), Hallo Amanda (vriendje). Hier zitten we dan. We gaan samenwonen. Jij woont al samen, ofzo, ik weet niet, maar jij zit in het huis ofzo. Ik weet niet goed ofzo, dat ik zeggen moet dat ik met ******* ben. Is niet leuk ofzo, weet ik veel, wat ik nu moet zeggen..."
Nee, wij waren net zo verrast als jullie dat ze opeens in het huis wasquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaaaaaaaaaaaa zegt/bevestigt nu ook dat er dingen gescript zijn.....![]()
![]()
DGK-REDAKTIE..... Daar gaan je theoriën.....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij waren net zo verrast als jullie dat ze opeens in het huis was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |