En kewl betekent in het Nederlands ????quote:Op maandag 2 april 2007 00:51 schreef Normalneo het volgende:
wel kewl idd morgen ff checken
Die taal snap ik niet helemaal.quote:
Van jouw geloofwaardigheid blijft weinig over, dring je mening niet op als feiten want het is verre van dat. Neem de moeite om de post boven je goed door te lezen, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:59 schreef proteus het volgende:
[..]
Neem de moeite eens om eerst het topic door te lezen, of dit nieuwere topic: op CNN: "Lights in sky were alien UFO, governor says"
Van die hele Phoenix Lights blijft weinig over.
Nooit, want die heeft een permanente ban. Maar Anti-NWO is waarschijnlijk wederom een clone.quote:Op maandag 2 april 2007 00:45 schreef Sander170 het volgende:
Toch vraag ik me af wanneer user DizzyDizzer weer back on track is![]()
Dat hij ontkent dat het flares zijn. Iedereen (zelfs jouw UFO vriendjes) nemen aan dat de 2e sighting flares waren.quote:Op maandag 2 april 2007 12:14 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Van jouw geloofwaardigheid blijft weinig over, dring je mening niet op als feiten want het is verre van dat. Neem de moeite om de post boven je goed door te lezen, wat begrijp je daar niet aan?
Hoezo permanente, wat moet je daarvoor doen om zoiets voor elkaar te krijgen ????quote:Op maandag 2 april 2007 14:19 schreef proteus het volgende:
[..]
Nooit, want die heeft een permanente ban. Maar Anti-NWO is waarschijnlijk wederom een clone.
Ja zo dacht ik nou ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef Normalneo het volgende:
speculaties op de late avond over een user(1 van de miljoenen die op fok rondzwerven) geweldig: ik voel me ineens weer heel erg klein..idd sander170 heb helemaal gelijk er valt absoluut niks op te maken uit een nicknaampje of iemand moet het zeggen..(uit zijn eigen mond)of via ip pinpoint tracing tot die tijd zijn het speculaties over een user die hier misschien heel erg welkom is
Dat Dizzydizer een permanente ban heeft gekregen stond in het banmeldtopic.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik nou ook.
Of hij moet het via een moderator uit een betrouwbare bron hebben gekregen !
Maar dan wil ik toch weten welke mod ????
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:36 schreef DizzyDizzer het volgende:
Vanaf 15 minuut 03:
Het bekende Rosswell incident wordt besproken. Met aan het woord luitenant-kolonel Philip J. Corso (Chief of foreign technology, Pentagon, gepensioneerd). Deze direct betrokkene onthult dat de weerballon-verklaring een cover-up betreft, ter vervanging voor het crashen van een buitenaards voertuig. Hij legt uit waarom er een cover-up werd verzonnen. Verder zal ik hier niet al te veel over uitweiden omdat dit een van de meest besproken en meest bekende incidenten is in de UFO-logie (zie link naar vertaald artikel uit het Disclosure Project). Dat doet deze documentaire overigens ook niet, het gaat hierbij meer om het doofpotbeleid nog maar eens te onderstrepen, zoals het volgende zal aantonen.
Vanaf 16 minuut 01:
Er wordt een officieel document (vrijgekomen via de FOIA – Freedom Of Information Act) getoond van generaal Twining en bewijst de cover-up. Citaat uit het (voormalig) geheim memorandum –
a. "The phenomenon reported is something real and not visionary or fictitious".
b. "There are objects probably approximating the shape of a disc, of such appreciable size as to appear to be a large as man-made aircraft."
Vanaf 16 minuut 30:
"In dit chaotische klimaat en in een poging om de Amerikaanse krijgsmacht te reorganiseren, drukt president Harry Truman de 'National Security Act' erdoorheen. Deze wet bouwde de structuur voor de ‘nationale veiligheid’. Onder andere om de National Security Council en de Central Intelligence Agency op te richten."
Vanaf 16 minuut 50:
Richard M. Dolan aan het woord (auteur/historicus): Hij verteld over de creatie van een structuur die het mogelijk maakt om bepaalde zaken geheim te houden. De National Security Act van 1947 verklaart hoe hierdoor een ‘staat binnen een staat’ ontstaat.
Vanaf 17 minuut 17:
Besproken wordt een (voormalig) topgeheim memorandum , geschreven in 1950 door Wilbert Smith (ook weer vrijgekomen via de FOIA): deze bewijst de mate van geheimhouding opgelegd door de Amerikaanse overheid betreffende het UFO fenomeen en wordt duidelijk aan de hand van dit memorandum.
Een citaat hieruit:
a. The matter is the most highly classified subject in the US Government, rating even higher then the H-bomb.
b. Flying saucers exist.
c. Their modu operendi is unknown but concentrated efforts is being made by a small group headed by Doctor Vannevar Bush.
d. The entire matter is considered by the United States authorities to be of tremendous significance.
Goh, in 1950 beweerde iemand, dat iemand anders iets beweerde. Nou kunnen de skeptics wel naar huis.quote:
Ik snap niet helemaal wat DizzyDizzer misdaan heeft dan ????quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Dizzydizer een permanente ban heeft gekregen stond in het banmeldtopic.
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
(in de prullenbak met account kun je imo interpreteren als niet meer terug mogen komen).
Waar heb jij het over? "Iemand"???quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:25 schreef proteus het volgende:
[..]
Goh, in 1950 beweerde iemand, dat iemand anders iets beweerde. Nou kunnen de skeptics wel naar huis.
dat zijn toch niet de miste dacht ikquote:
Totale nobodies toch?quote:
Die hoax mj12 documenten bedoel je? Overigens geloof ik best dat er een groepje was onder leiding van Bush. Wat Sarbacher daar mee te maken heeft is mij onduidelijk.quote:, trouwens zijn bewering dat er een groep van vooraanstaande wetenschappers was opgericht olv dr vannevar busf wordt ook van andere kanten gestaafd. oa de majestic documents ( mj 12)
Prima vent, maar iets te goedgelovig.quote:en het onderzoek van stanton friedman
als er iemand niet over een nacht ijs gaat, is het stanton friedman wel. kernfysicus en al een jaar of veertig een van de beste ufo onderzoeersquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef proteus het volgende:
[..]
Totale nobodies toch?
[..]
Die hoax mj12 documenten bedoel je? Overigens geloof ik best dat er een groepje was onder leiding van Bush. Wat Sarbacher daar mee te maken heeft is mij onduidelijk.
[..]
Prima vent, maar iets te goedgelovig.
Daarom geef ik hem ook wat krediet. Helaas is zijn bestaan zo'n beetje gebaseerd op de waarheid van MJ12, roswell etc.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:46 schreef huupia het volgende:
[..]
en die noem jij goedgelovig. sorry, ik denk dat jij de beste man niet echt goed kent. hij schroomt er namelijk niet voor om andere ufo gelovigen te debunken als hij daar reden toe ziet.
lachen man met jou, philip klass , de rasdebunkerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:16 schreef proteus het volgende:
[..]
Daarom geef ik hem ook wat krediet. Helaas is zijn bestaan zo'n beetje gebaseerd op de waarheid van MJ12, roswell etc.
Ik hecht meer waarde aan Phillip Klass et al. Die komen gewoon met bewijs dat de zaak gefalcificeerd is.
http://www.csicop.org/articles/20000420-mj12/
Je miste de et al, zo'n beetje iedereen weet dat het een hoax is:quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef huupia het volgende:
[..]
lachen man met jou, philip klass , de rasdebunker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |