abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46104353
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Lees je wel? Het vloog boven een drukbevolkt gebied waarbij getuigen het object boven hun hoofd zagen vliegen. Welk traject het heeft afgelegd is te lezen en te zien in de documentaire. Flares vallen af, dat moge duideijk zijn. Misschien weet je wat beters te bedenken ...
Nee, de flares waren ver weg. De andere sighting was misschien boven hun hoofd. En ik geloof niet in een coverup, alleen 2 verschillende sightings.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:41:14 #52
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46106334
Tvp
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46109330
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef proteus het volgende:

[..]

Nee, de flares waren ver weg. De andere sighting was misschien boven hun hoofd. En ik geloof niet in een coverup, alleen 2 verschillende sightings.
Flares kunnen het niet geweest zijn, maar nog sterker zeg je misschien wel dat het allebei flares zijn geweest ..
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:53:18 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46110960
Ik heb net de korte docu gezien en nee, dat kunnen echt geen flares zijn inderdaad . Het is in ieder geval erg onwaarschijnlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46111824
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]

Flares kunnen het niet geweest zijn, maar nog sterker zeg je misschien wel dat het allebei flares zijn geweest ..
Ik geef je nota bene een link van een believer site, die zelf zeggen dat de latere sighting hoogstwaarschijnlijk flares zijn geweest. De eerdere sighting zullen geen flares geweest zijn nee. En hou eens op met die kinderachtige smilies.
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:19:52 #56
81237 releaze
best of both worlds
pi_46112002
heb er 30 minuten opzitten nu, interessante docu. straks meer kijken
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:27:08 #57
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46112288
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik geef je nota bene een link van een believer site, die zelf zeggen dat de latere sighting hoogstwaarschijnlijk flares zijn geweest. De eerdere sighting zullen geen flares geweest zijn nee. En hou eens op met die kinderachtige smilies.
mocht er een latere sighting zijn geweest van flares dan heeft de luchtmacht gewoon geprobeerd de | echte" sighting te verdoezelen.

ik blijf erbij dat de getuigen een ufo craft hebben waargenomen. ze zagen de lichten aankomen en dachten eerst dat het vliegtuigen of helicopters waren. pas toen de ufo zeer dichtbij was zagen ze dat de lichten allemaal aan 1 voertuig vastzaten.
pi_46112582
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef huupia het volgende:

[..]
ik blijf erbij dat de getuigen een ufo craft hebben waargenomen. ze zagen de lichten aankomen en dachten eerst dat het vliegtuigen of helicopters waren. pas toen de ufo zeer dichtbij was zagen ze dat de lichten allemaal aan 1 voertuig vastzaten.
Dat wil ik best geloven, maar ik denk dat de Phoenix Lights video dus niet van dit object is.
pi_46119343
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef proteus het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, maar ik denk dat de Phoenix Lights video dus niet van dit object is.
Als je er dan bij vertelt waarom je dat denkt? Ik denk namelijk dat het wel degelijk van "dit object" is. Flares blijven niet 2 minuten lang op dezelfde plek in de lucht hangen en al helemaal niet zo mooi symmetrisch en evenwijdig van elkaar.

Het is aan te raden om wat meer informatie door te nemen die geplaatst wordt door anderen, zoals deze korte docu geplaatst door huupia want dat kan alleen maar leerzaam zijn: http://www.youtube.com/watch?v=QiEPbTBm60I

Cover-up voor de volle 100% bewezen.
pi_46128680
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef proteus het volgende:

[..]

Wat is dit filmpje volgens jou dan wel als het geen UFO / Alien is, en ook geen flares ?

Wat is het volgens jou dan wel, of wat denk je dat het kan zijn
pi_46129781
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 02:06 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Wat is dit filmpje volgens jou dan wel als het geen UFO / Alien is, en ook geen flares ?

Wat is het volgens jou dan wel, of wat denk je dat het kan zijn
Het filmpje is van flares, en van de eerdere sighting zijn dus geen beelden.
pi_46129798
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Als je er dan bij vertelt waarom je dat denkt? Ik denk namelijk dat het wel degelijk van "dit object" is. Flares blijven niet 2 minuten lang op dezelfde plek in de lucht hangen en al helemaal niet zo mooi symmetrisch en evenwijdig van elkaar.

Het is aan te raden om wat meer informatie door te nemen die geplaatst wordt door anderen, zoals deze korte docu geplaatst door huupia want dat kan alleen maar leerzaam zijn: http://www.youtube.com/watch?v=QiEPbTBm60I

Cover-up voor de volle 100% bewezen.
Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien.

[edit: op de persoon spelen]

[ Bericht 11% gewijzigd door NorthernStar op 10-02-2007 08:27:51 ]
pi_46134040
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:39 schreef proteus het volgende:

[..]

Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien.
Ik denk eerder dat de beste skeptics hier een universitaire opleiding hebben genoten, niet de meeste.

[ Bericht 18% gewijzigd door NorthernStar op 10-02-2007 08:28:06 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_46152509
7/2/07 Strange Sightings In Triad Skies

Are the makings of a Sci-Fi movie happening in the Piedmont-Triad?

There have been strange reports about flying objects in the skies -- and some people think they're UFOs.

WXII 12's Nicole Ducouer spoke to a Kernersville man who said he captured an object on his cell phone.

Jamarus Crews said he was sitting in his Farmwood Garden Apartment when he saw something in the sky. It had lots of lights and made no noise, he said.

Charles Miller of Charlotte said he also caught an image of an object.

"From the first time I saw it until it was gone, it was 45 seconds and it crossed the entire sky," he told CNN.

Strange sightings have been reported in a number of locations in recent days.

The National Weather Service said it has seen nothing out of the ordinary on its radar, and the Appalachian State University Observatory said it was probably a bolide -- a fireball-like meteor that frequently enters the earth's atmosphere but is rarely seen.

http://www.wxii12.com/news/10955774/detail.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46152948
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Bregalad het volgende:
Jeff Willes legt op zijn DVD onder andere uit dat het geen flares van de luchtmacht zijn: 'Er ligt daar een burgerluchthaven en er staan huizen.' De onderstaande foto laat ook duidelijk zien hoe flares eruit zien.

[afbeelding]

De luchtmacht heeft overigens ook een verantwoording, als er flares tussen zitten die niet goed werken en naar beneden storten en in vredestijd het bezit van burgers in de fik zetten, dan is dat gewoon een vreselijk grove fout die te voorzien was geweest. Dat beseft elke luchtmachtstaf maar al te goed en dus zullen zij nooit boven een stad als Phoenix dergelijke 'brandbommen' afgooien. Ze hebben daar in de buurt vele en vele honderden vierkante kilometers woestenij en dus zullen ze beslist daar hun oefeningen houden.

Bron: Ufowijzer.nl - 7 Feb 2007
En hun zeggen weer dat het wel flares zijn (phoenix lights zijn terug):

http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:48:32 #66
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46155815
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

En hun zeggen weer dat het wel flares zijn (phoenix lights zijn terug):

http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
nou wat toevallig. precies 10 jaar later worden er wat flares gedropt om de originele sighting te debunken.

en het wordt gebracht door fox news

hoe doorzichtig
pi_46158391
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef huupia het volgende:

[..]

nou wat toevallig. precies 10 jaar later worden er wat flares gedropt om de originele sighting te debunken.

en het wordt gebracht door fox news

hoe doorzichtig
Nogal ja. Eigenlijk best wel komisch, juist doordat het zo doorzichtig is.
pi_46159283
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:34 schreef proteus het volgende:

[..]

Het filmpje is van flares, en van de eerdere sighting zijn dus geen beelden.
Maar deze flares zien er dus echt niet standaar uit !

Hoe verklaar je dat dan ?
pi_46160251
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Maar deze flares zien er dus echt niet standaar uit !

Hoe verklaar je dat dan ?
Niet standaard? AIRmichael's link: http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
Precies hetzelfde toch?
pi_46161343
quote:
Nee hoor, en flares die vallen toch naar beneden en gaan echt niet horizontaal hoor.

Dus jij vertrouwd iedereen.
pi_46164889
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:36 schreef DizzyDizzer het volgende:

Het begint allemaal met een formule van ene Dr. Amir Aczel die verder gaat dan de formule van Drake en een uitgbereider en gedetaileerdere formule is dan de Drake-formule van 1961. Deze man heeft een boek geschreven; 'Why there muste be intelligent life in the Universe'. Het gaat, zoals de naam al zegt, over waarom er wel intelligent leven moet bestaan in het universum. De Drake-formule gaat alleen over ons melkwegstelsel. De berekening van Azmir geldt voor het (voor ons tot nu toe) zichtbare universum, waarbij het gaat om biljoenen melkwegstelsels en biljoenen sterren. Door middel van deze wetenschappelijke formule voor kansberekening kom je uit op een 100 % kans op geavanceerde beschavingen elders in het universum.

P (life on at least one planet outside the earth) =
1 - (0.99999999999995)
^30,000000000000000000000000
= a number indistinguishable from
1
Het grappige met die Drake formule is dat die allerlei aannames doet die op geen enkele manier te onderbouwen zijn. Ook grappig is dat creationisten juist beweren dat de kans dat er leven ontstaat juist zó klein is dat het onaannemelijk is dat het uit zichzelf ontstaan is.
Nu zijn creationisten niet de meest betrouwbare bron (imo), maar die formule van Drake neemt zaken aan over het ontstaan van leven en het onstaan van intelligentie, waar we helemaal niets over kunnen zeggen, omdat we onvoldoende gegevens hebben om statistische uitspraken te doen. We hebben namelijk een steekproef van één, en elke statisticus kan je vertellen dat dat hetzelfde is als geen steekproef. Het is een beetje een poging om de uitslag van de verkiezingen te voorspellen op basis van de eerste voorbijganger die je tegenkomt. Dat gaat ook niet lukken.
pi_46164959
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee hoor, en flares die vallen toch naar beneden en gaan echt niet horizontaal hoor.

Dus jij vertrouwd iedereen.
Jij wil beweren dat de nieuwe flares video (link AIRmichael) niet precies hetzelfde is als het Phoenix Ligths origineel? Dan zou ik een nieuwe bril aanschaffen. En waar haal jij vandaan dat ik iedereen vertrouw? Jouw oordeel, intelligentie en gezichtsvermogen vertrouw ik in ieder geval niet.
pi_46164996
quote:
Ziet er hetzelfde uit.
In het donker is het trouwens erg moeilijk om de afstand in te schatten van die lichten, dus ze hoeven niet boven de stad te hangen.
pi_46165146
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ziet er hetzelfde uit.
In het donker is het trouwens erg moeilijk om de afstand in te schatten van die lichten, dus ze hoeven niet boven de stad te hangen.
Ja, Phoenix Lights zal wel wat minder populair worden in de UFO wereld. En dat was het beste wat 'Out of the Blue' te bieden had. Rendlesham (het Engelse Roswell) is wat mij betreft ook verklaard: http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:50:13 #75
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165506
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef proteus het volgende:

[..]

Ja, Phoenix Lights zal wel wat minder populair worden in de UFO wereld. En dat was het beste wat 'Out of the Blue' te bieden had. Rendlesham (het Engelse Roswell) is wat mij betreft ook verklaard: http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
ik lach me suf met jou .

wat je vergeet is de ufo een compleet flightpad heeft afgelegd volgens de getuigen . dat kunnen onmogelijk flares zijn geweest . ook vergeet je dat die getuigen hebben gezien dat de lichten aan een voertuig vast zaten.

over rendlesham: skeppies kwamen meteen al met die vuurtoren aanzetten, en dat is gewoon complete bullshit, een belediging ook voor de intelligentie van een complete legereenheid. zij hebben de ufo's gewoon gezien, dus niet alleen een lichtje ofzo.

heb je de transcripties wel gehoord en gelezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door huupia op 10-02-2007 10:15:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')