Zou ik echt ontopic nog in kunnen haken??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal stoppen met kijken, dan ben je tenminste nog een beetje ontopic bezig![]()
Voorlopig gaat het niet stoppen geloof ik, heb je nog zo een anderhalf jaar de tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou ik echt ontopic nog in kunnen haken??
Psssssst als je op het blauwe gedeelte van een quote klikt kom je er vanzelfquote:Die quote van jou van 00.56 staat niet in de COS.![]()
Ja, daar kwam ik voor!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
Oh ja en lekkersimpel heeft een ban![]()
Krijg je daar nou geen nostalgisch gevoel bij![]()
Nou ben je weer helemaal bij![]()
Had je dat 7 jaar geleden niet kunnen zeggen!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Psssssst als je op het blauwe gedeelte van een quote klikt kom je er vanzelf![]()
Nou, ik weet niet precies wat er allemaal ge-edit is....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik voor!!!![]()
Ik werd aangetrokken door rellucht.![]()
Heb even teruggelezen en vond het wel meevallen.
LS had gewoon weer vergeten zijn pillen in te nemen.![]()
Niks nieuws.![]()
Jij hebt toch "connecties" met Gert!!quote:
Ik ken Gert helegaar niet, itt jou..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt toch "connecties" met Gert!!
Dus doe 's effe uithoren en een kopietje naar mij.![]()
Reden genoeg om dit heerlijke programma te blijven volgenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef Kremers het volgende:
Ik volg het programma al dagen niet meer, en ga het ook niet meer doen. Irriteer mij aan al die dwazen en dat geschreeuw van ze
Idd, programma is verneukt nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Geweldige topic.
Ik kijk 100% niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoeveel nog meer niet
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ben er in de eerste plaats maar niet mee begonnen.
Hier nummertje 5!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef Copycat het volgende:
De doodsteek voor DGK. Vier kijkers minder.
Anders loop je even bij ze langs op de afdeling, je werkt toch ook in de media.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef d.o.o.d. het volgende:
bovendien staat ook alles op teletekst pag. 151. Zo vreselijk dom die gasten van Tien, vreselijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |