quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef Copycat het volgende:
De doodsteek voor DGK. Vier kijkers minder.
ja waarschijnlijk wel. maar met tegenzinquote:
Dát zal ze leren, die schavuiten!quote:
Het probleem is dat dit subforum over DGK gaat en niet over jou.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb ook twijfels.
Zowel DGK en onze "vrienden" van FOK! beginnen hypcriet te worden.
Ik ga zeker minder kijken. Want de schijnheilige mod's en meneer DGK-REDAKTIE zijn gewoon de mensen....
-edit -
Ik ben LekkerSimpel.... Objectief. Niet relaternd op een jong meisje, gewoon op IEDEREEN in het huis...
Het script... ach.... BB7.... DGK-R zal er lol mee hebben. Zoals Huub net zegt... "Zoals in de krant heeft heeft gestaan..."
Kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit subforum over DGK gaat en niet over jou.
Doe je wel naar kontlikkers van JdMquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Wat zit je te editten, Gert?
Ah, ik zie het al, aanval op scanman.
Zoiets doe je niet.![]()
Hoe gaat het trouwens met jou, tegenwoordig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe je wel naar kontlikkers van JdM
Jij stopt dus ook met kijken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dusdanig goed dat ik dit hele circus maar laat voor wat het is.
ik ben gelukkig nooit begonnenquote:
Ik ook niet..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ben gelukkig nooit begonnen
Gert edit APK, dat ik die dag nog heb mogen meemakenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Wat zit je te editten, Gert?
Ah, ik zie het al, aanval op scanman.
Zoiets doe je niet.![]()
Je zou eens moeten kijken, anders weet je niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Ik weiger te kijken naar een "moeder" die zo met haar kinderen omgaat...
Nee, echt? Waar denk je nou dat Big Brother, de Bus en DGK op gebaseerd zijn joh?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het onterecht hoe Nena nu door de makers gebruikt word om kijkers te trekken.
-snip superlang en saai huilieverhaal-
Het gaat me erom dat Nena als hoer word neergezet in de telegraaf en dat soort dingen en als een geweldadig meisje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, echt? Waar denk je nou dat Big Brother, de Bus en DGK op gebaseerd zijn joh?
Ramptoerisme dmv van het uitbuiten van "bewoners". En nú vind je het opeens erg?
Kortzichtig en hypocriet![]()
-edit- ik bedoel, waarom keek je in eerste instantie? Juist, omdat je wist dat er "leuke" dingen plaats gingen vinden. Ruzies, ruggenstekerij etc etc.
Niet zeuren als er dan echt een keer actie in de tent komt.
Zit de telegraaf redactie daar niet achter danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat Nena als hoer word neergezet in de telegraaf en dat soort dingen en als een geweldadig meisje.
Dat is ze beiden niet, maar hier zit DGK redactie echt wel achter...verdraaiing van de werkelijkheid is. het
Doe weer 's effe een korte samenvatting.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit de telegraaf redactie daar niet achter dan
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe weer 's effe een korte samenvatting.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert edit APK, dat ik die dag nog heb mogen meemaken![]()
![]()
Jullie willen me gek maken.quote:
Je kan beter helemaal stoppen met kijken, dan ben je tenminste nog een beetje ontopic bezigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jullie willen me gek maken.
Heb net de Cossen rondom 23.30 en later gelezen.
En nu moet ik ook nog 00.56 opzoeken?![]()
Dat ga ik niet redden.
Zou ik echt ontopic nog in kunnen haken??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal stoppen met kijken, dan ben je tenminste nog een beetje ontopic bezig![]()
Voorlopig gaat het niet stoppen geloof ik, heb je nog zo een anderhalf jaar de tijdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou ik echt ontopic nog in kunnen haken??
Psssssst als je op het blauwe gedeelte van een quote klikt kom je er vanzelfquote:Die quote van jou van 00.56 staat niet in de COS.![]()
Ja, daar kwam ik voor!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
Oh ja en lekkersimpel heeft een ban![]()
Krijg je daar nou geen nostalgisch gevoel bij![]()
Nou ben je weer helemaal bij![]()
Had je dat 7 jaar geleden niet kunnen zeggen!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Psssssst als je op het blauwe gedeelte van een quote klikt kom je er vanzelf![]()
Nou, ik weet niet precies wat er allemaal ge-edit is....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik voor!!!![]()
Ik werd aangetrokken door rellucht.![]()
Heb even teruggelezen en vond het wel meevallen.
LS had gewoon weer vergeten zijn pillen in te nemen.![]()
Niks nieuws.![]()
Jij hebt toch "connecties" met Gert!!quote:
Ik ken Gert helegaar niet, itt jou..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt toch "connecties" met Gert!!
Dus doe 's effe uithoren en een kopietje naar mij.![]()
Reden genoeg om dit heerlijke programma te blijven volgenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:00 schreef Kremers het volgende:
Ik volg het programma al dagen niet meer, en ga het ook niet meer doen. Irriteer mij aan al die dwazen en dat geschreeuw van ze
Idd, programma is verneukt nu.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
Geweldige topic.
Ik kijk 100% niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoeveel nog meer niet
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ben er in de eerste plaats maar niet mee begonnen.
Hier nummertje 5!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef Copycat het volgende:
De doodsteek voor DGK. Vier kijkers minder.
Anders loop je even bij ze langs op de afdeling, je werkt toch ook in de media.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef d.o.o.d. het volgende:
bovendien staat ook alles op teletekst pag. 151. Zo vreselijk dom die gasten van Tien, vreselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |