en dat als lvl 25quote:Op maandag 5 februari 2007 15:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Leuke screenies. Nnee is het niet alleen niet zo netjes tegen over de modem userss (als die er nog zijn dan tenminste), aan de anderekant de OP zelf is ook best zwaar kwa grote van de plaatjes
.
rogue power.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef McGilles het volgende:
Ik zit natuurlijk ook op een PVP server maar ik vind PVP gewoon heel leukKomt misschien mede omdat ik een rogue ben er zelf dus zelden problemen heb dat ik ge-ganked wordt!
Gisteren had ik trouwens wel iets leuks, ik zat te grinden in een mijntje en er liep ook een 70 shaman rond. Ik killde een paar Ogres en ik zag ineens een rich adamantine vein dus ik lekker mijnen. Komt 20 seconden later die shaman naast me staan en die probeert ook te gaan mijnen, wat natuurlijk niet lukt want ik was net klaar
Ik groet hem en ga verder vechten, krijg ik ineens als ik een 2e mob aggro een shock van achteren en hij schiet mij dus dood. Ik helemaal erheen lopen (was zeker 3-4 minuten lopen) en ik stealth meteen en revenge time has begun.
Ik heb hem zeker 5x geganked en toen had ik er genoeg van, moet ie maar afleren zo'n mietje te zijn!
En hoevaak ben je dood gegaan voordat je daar was of hebben ze je daar heen gesummond? Probeer maar eens in Netherstorm te komenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
en dat als lvl 25![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owja net als lvl 25 twee horde lvl 22 en 23 die op weg waren naar blackfartom deeps gegankt (3 keer gedood elk) toen waren ze het zat en zijn 5 min gaan wachten, dan pas![]()
![]()
Wees een man en ga met je bloote vuistenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:04 schreef mini-lellan het volgende:
Oke ik ben dus een lvl 19 Hunter alleen ben ik dagger een beetje zat...heeft iemand nog een suggestie voor een ander wapen? Het gaat hier op melee en geen range.![]()
Zeker!quote:
Het word nog leuker. Als je in een neutral stad word aangevallen door iets met guards die iedereen afmaken die vecht. 1 tikje terug vanish sprint gratis HK en honorquote:Op maandag 5 februari 2007 17:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeker!
Als ik al mijn abilities klaar heb en vanish/blind is van de CD af dan is rogue toch wel verdomde sterk! Echt de fijnste char om mee te spelen, ook als bijvoorbeeld een warlock mij probeert te ganken, cloak of shadows --> vanish --> /laugh
Ik was laatste in Southshore aan het questen met mijn 34 mage en toen werd ik ook constant lastig gevallen door horde, die echt achter me aan blijven lopen totdat ik weer helemaal terug was in southshore.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:15 schreef Tain het volgende:
Ik had ook standaard mijn level 60 mage in de inn staan waar mijn alts aan het questen waren, als ik dan geganked werd dan kon ik meteen reloggen
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En hoevaak ben je dood gegaan voordat je daar was of hebben ze je daar heen gesummond? Probeer maar eens in Netherstorm te komen.
[..]
Wees een man en ga met je bloote vuisten. Nah denk dat sword een betere is
.
Wel een keer gedaan een boks duel gehouden tegen een shammy.
[noobantwoordopnoobvraag]quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef mini-lellan het volgende:
[noobmodus]
Wat best te dragen als Gnome Rogue?
[/noobmodus]
?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef tonks het volgende:
Zou gewoon de defias set dragen tot je lvl 25 bent oid
http://thottbot.com/?set=161quote:
Waar haal je die!?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef WyriHaximus het volgende:
lijkt op een spatiebalkduim als je het mij vraagt
[..]
http://thottbot.com/?set=161
Ah cool dat zijn idee de 2 sets die ik in Shattrah (of what ever) gezien heb die 2e is vooral erg gaafquote:Op maandag 5 februari 2007 20:58 schreef Tain het volgende:
http://www.thottbot.com/?set=621
http://www.thottbot.com/?set=622
Dat ligt niet aan de server. Dat ligt er gewoon aan dat de servers voor een relatief groot door kleuters bevolkt word. Die verwachten dat alles goed gaat. Dus als er iets fout gaat dan kappen ze er allemaal maar. Daarnaast heeft iedereen een hekel aan STquote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef Morthill het volgende:
Wat heb ik toch een kut server, werkelijk elke keer als ik naar Sunken Temple ga verkloot wel 1 iemand het en dan valt de party weer uiteen. Ik wil daar verdomme mijn Q's doen
mijn guild zuigt, allemaal low lvls met een paar hoge, die allemaal geen zin hebben in STquote:Op maandag 5 februari 2007 21:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de server. Dat ligt er gewoon aan dat de servers voor een relatief groot door kleuters bevolkt word. Die verwachten dat alles goed gaat. Dus als er iets fout gaat dan kappen ze er allemaal maar. Daarnaast heeft iedereen een hekel aan ST. Dit geld eingelijk alleen voor pugs met een guild run is het over het algemeen wat minder erg gesteld
.
Hehe heb je geen lvl maatjes ofzo, hoor je ook vaak. Had ik zelf niet anyway. Of ja ander guild zoeken?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
mijn guild zuigt, allemaal low lvls met een paar hoge, die allemaal geen zin hebben in ST
Neu, nooit echt gehad, niemand in mijn kennissenkring heeft echt veel met games en al helemaal niet met WoWquote:Op maandag 5 februari 2007 22:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe heb je geen lvl maatjes ofzo, hoor je ook vaak. Had ik zelf niet anyway. Of ja ander guild zoeken?
Mail duurt een uur. Het versturen van items dan. Alleen geld gaat wel meteen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:54 schreef mini-lellan het volgende:
Vraag: Een half uur geleden heeft een vriend van mij al z'n spullen naar mij gestuurd omdat hij wou stoppen met een character maar de sommige items wou bewaren. Nadat hij alles heeft verzonden heeft hij direct z'n character verwijderd. Ondertusse zijn de mailtjes met zijn spulletjes nog niet aangekomen. Komen die ook niet meer aan i.v.m. verwijderde chararcter terwijl ze onderweg zijn? of moet ik gewoon meer geduld hebben? Het gebied waar ik de mail moet ontvangen is onder aanval van de Horde.
![]()
Edit: Geduld is een schone zaak.![]()
Gangsterbaas? Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef RickoKun het volgende:
Oh ja, dat vind ik trouwens wel minder...... Ik ben zoen casual player, en ik vind het maar kut dat die uitbreiding dr is gekomen, nou moet ik nog langer doorlevelen voordat ik de gangsterbaas ben!
Hoe doen jullie die baas dan? En welk lvl ben je natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef McGilles het volgende:
Net na 5x een whipe op de 1e baas in Sethekk Halls maar weer eens gestopt!
Waar een biatch is die eerste baas zeg, maar proberen als ik 70 ben (of een betere/hogere groep tref)
Imba gok ik, beste van het beste wat dus eingelijk niet echt te halen valt als casualquote:
Zucht begint het gezeik met de bagger druids nou alweer. Ow wacht nvm is nooit weg geweest ik ben gewoon een heletijd gaan PvPen, geen last van druids die zonodig je agi - sta gear moeten jatten omdat ze het misschien 1 keer perdag aan gaan trekkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe doen jullie die baas dan? En welk lvl ben je natuurlijk.
Ondertussen ben ik 68 nu, maar op 66 samen met een vriendengroepje stuk of 8x Sethekk Halls gedaan. Af en toe es een whipe omdat er niet genoeg dps is, maar daarna luktie altijd.
Wij nuken gewoon.
Nuken totdat de eerste adds komen, tank pakt de adds mbv aoe shit, nuken tot volgende wave, tank feared, nuken nuken, en blijven nuken bij de laatste wave, misschien de priest laten fearen.
Trouwens wat haat ik druids...niet alleen ninja'en ze mijn loot (gvd de rogue set, haal lekker de wastewalker set ofzo ...), ook nog de ring van de 2e baas in Sethekk, healerloot en caster loot.
Want ja, ze willen toch allround zijn, of niet?![]()
Echt he... Grappig trouwens dat zelfs in een spel sommigen niet zonder simpele generalisaties kunnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:22 schreef muhahaha het volgende:
Dan run je die instance toch nog een keer, het is inmiddels geen dagtaak meer hoor tenzij je slecht bent. Mensen die huilen om loot.
Agh, ik zat ZF en toen dropte die handschoenen van 10 stam, 10 int en 10 spit en toen ik hem won over ik geloof een warlock was die boos en vond hij dat ik hem niet mocht pakken want ik was een mage en het was duidelijk een lock itemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Echt he... Grappig trouwens dat zelfs in een spel sommigen niet zonder simpele generalisaties kunnen.
Overigens ben ik benieuwd wat betreffende user met 'ninja' bedoelt... Het eerlijk winnen van een roll of iets anders?
'Mijn loot'![]()
Dat is voor mij eingelijk ook een reden dat ik alleen nog instance runs met me eigen guild doe. Veel te veel gejank om items alsof er iemand dood gaat als hij/zij het item niet krijgt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik zat ZF en toen dropte die handschoenen van 10 stam, 10 int en 10 spit en toen ik hem won over ik geloof een warlock was die boos en vond hij dat ik hem niet mocht pakken want ik was een mage en het was duidelijk een lock item
Jumanzis Grips heten ze geloof ik
lol?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef McGilles het volgende:
Net na 5x een whipe op de 1e baas in Sethekk Halls maar weer eens gestopt!
Waar een biatch is die eerste baas zeg, maar proberen als ik 70 ben (of een betere/hogere groep tref)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |