graag gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:55 schreef McGilles het volgende:
Ik heb trouwens met mijn mage gerespecced naar Arcane, echt leuk is datDank degene die dat ook heeft
![]()
Meer damage voor alle spells, veel hogere crit chance en meer damage met diezelfde crits is wel waar het om draaitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:30 schreef tonks het volgende:
wat is het voordeel van Arcane boven frost?
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:35 schreef tonks het volgende:
mag ik je build eens zien morthill ?
900quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:41 schreef tonks het volgende:
Wat crit je nu met een frostbolt?
199 per secondequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef tonks het volgende:
En hoeveel dmg met een gemiddelde arcane missiles?
Agh, elke build heeft zo zijn voor- en nadelen. Mijn mage heeft ook nog eens dik 6500 manaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef tonks het volgende:
Wel netjes dus. Ik zal er eens over na denken, maar ga mijn ice barrier dan zo missen
Mijn lvl34 mage heeft nu 3500 manaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, elke build heeft zo zijn voor- en nadelen. Mijn mage heeft ook nog eens dik 6500 manaDus sowieso speelt dat wel lekker.
Yup dat magquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef Knoflook het volgende:
Kan ik genoeg goud doorsturen naar mn alt voor een Epic mount ? Mag dat...
Exodar is dat en die is niet oud die is mooi, hoewel er een hoop dingen 'gecrasht '' zijn al die pods enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Net asociaal coole item sets gezien in die oude dreanei stad waar van ik de naam weer eens kwijt ben!
Tsk tsk tsk, wel van Arthas wezen wie zijn kont vast vriest in Northrend Maar niet weten dat Shattrath (ja heb het ff opgezocht wat de naam was) een Dreanei hoofdstad is geweest, foeiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:45 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Exodar is dat en die is niet oud die is mooi, hoewel er een hoop dingen 'gecrasht '' zijn al die pods enzo.
En je ziet ook echt waar ze hadden moeten zitten.
ja arthas zit in Northrend, op zijn bevroren troon.
ah je hebt de Tier 4 en 5 sets gezienquote:Op zondag 4 februari 2007 00:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, wel van Arthas wezen wie zijn kont vast vriest in Northrend Maar niet weten dat Shattrath (ja heb het ff opgezocht wat de naam was) een Dreanei hoofdstad is geweest, foei. Nah just kidding bedoelde Shattrath, je kunt daar door iets in te ruilen kick ass lvl 70 items halen
. Voor wat meer info over de stad
http://www.wowwiki.com/Shattrath
Had een shammy in onze guild ook vandaag, in Azshara.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef _VoiD_ het volgende:
ik had vanmiddag met mijn warlock opeens oneindige mana. Als ik een DOT op een vijand deed dan schoot mijn mana binnen een halve seconde weer naar max. Zelfde met meerdere dots/shadowbolts etc.
Na elk gevecht (waar ik zo'n 2000 mana zou moeten verliezen) had ik dus steeds volledige mana.
Maarja, toen kreeg ik een DC en toen was het effect weg. Waren toch een paar fijne minuten
grzquote:
het reset alle instancesquote:Op zondag 4 februari 2007 05:06 schreef KumA het volgende:
Wat doet 'Reset all instances"??
We hebben eindelijk een 2de Karazhan run aan de gang gekregen (onze eerste heeft Curator neer, dus de eerste T4 binnen). Zijn we trash aan het clearen, zijn de priests 5 minuten bezig met een shackle te casten ><quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef Mauro het volgende:
Heb ik net een minilan geinstalleerd hier bij mij thuis (vriend zonder internet heeft zijn pc hier neergezet om te wow-en).
Gaat Twisting Nether neer :/
Sommige instances zijn zo groot dat je er meerdere dagen als groep over mag doen om m te voltooien. Om de zoveel tijd wordt de instance dan weer gereset zodat je als groep weer overnieuw moet beginnen. Meestal een week geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 05:06 schreef KumA het volgende:
Wat doet 'Reset all instances"??
Is dat een instance in the Outland?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |