Tsjek!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:41 schreef PMI84 het volgende:
Blackburn Rovers
Derby County
Everton
Burnley
Wolverhampton Wanderers
Aston Villa ook inderdaad, West ham volgens mij niet maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef Homdeck het volgende:
hmm dan ik iig 3 goed. hoe zit het met aston villa en west ham?
West Ham is niet goed. Aston Villa was zelfs de initiator van het geheel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef Homdeck het volgende:
hmm dan ik iig 3 goed. hoe zit het met aston villa en west ham?
Voetbalmuseum in Londen paar jaar terugquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:45 schreef Mark het volgende:
Hoe kom je in godsnaam op Burnley?
had ik jouw geheugen maar...zucht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Voetbalmuseum in Londen paar jaar terug![]()
Ligt er natuurlijk ook aan of je iets boeiend vindt of niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:47 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
had ik jouw geheugen maar...zucht.![]()
Ik onthoud alleen de zinloze dingen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of je iets boeiend vindt of niet.![]()
Fout en foutquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:50 schreef Neleos het volgende:
Wimbledon: 5 x
Roland Garros: 1 x
Melbourne: 5 x
US Open:3 x
Dat is Federlinequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Federer, was die niet getrouwd met Spears?
Ja klopt!! Of je weet hem of je gokt gewoonquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:51 schreef David Letterman het volgende:
Federer, tien in totaal, nooit Roland Garros gewonnen, hoeveel elk van de ander drie: ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |