Je argumentatie krijgt me iedere keer wel stil...quote:
Dat klopt en dat komt omdat ik van mening ben dat een theorie zoals jij in je topic formuleert zinloos is als een groot deel van de feiten die je aan haalt niet kloppen of verkeerd geformuleerd zijn. Ik heb je verschillende malen gevraagd om een verdere uit leg, verdediging, of voor mij apart een nieuwe formulatie. Zo ook op het volgende punt:quote:[b]Op maandag 5 februari 2007 13:32
Ja dat ben ik, als je refereerd naar het sumer topic, Ik vind jouw informatie erg interresant maar de aannames en speculatie die ik opwerp ga je compleet aan voorbij,
Maar ook daar heb ik geen fatsoenlijke uitleg voor gekregen.quote:ik ben geinterreseerd in de mogelijkheid dat lucifer dezelfde persoon als enki zou kunnen geweest zijn,
Als je maar ver genoeg terug gaat kom je inderdaad een end in die richting.quote:als je kijkt naar de Babylonische en latere volkeren, hebben ze allemaal hun goden van de sumerische beschaving, zo link ik dus hedendaagse goden terug, zoals jij ook wel weet dat de god waar christenen tot bidden een verzameling van goden is uit de sumerische tijd.
Omdat een aantal fundamenten voor je beredenering niet juist zijn.quote:Als je daar over in discussie wilt in het desbetreffende topic, dan verwelkom ik dat, maar wat jij doet is direct roepen dat mijn theorie onzin is, wekt niet echt een discussie of wel soms.
Nee hoor wil ik niet maar je zou de schuld ook eens bij je zelf kunnen zoeken. Dit geëtter wordt niet zo zeer veroorzaakt door je mening als door je houding.quote:En dus zegt je post in dit topic ook weinig, want ik ben juist bereid een normale discussie te voeren, tenzij je wilt ontkennen dat mensen hier lopen te schelden en tieren, op de persoon lopen te spelen alsof je het in onz plaatst.
bedankt, dat had ik nou altijd al willen wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:52 schreef Chaozo het volgende:
Volgens mij is het niet dough TS, maar dawg... Wat een verbastering van dog is, oftewel hond...
Je komt nergens binnen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef Daniel.J het volgende:
Ik ga nooit uit, je hoeft niet te raden waarom.
Met als verschilletje dat de gabberscene (op de laatste paar jaartjes na) nog iets echts had.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.
Het gaat wel over, zo denk ik er over.
Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter. En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:07 schreef Posdnous het volgende:
Al die mensen die denken iets van hip-hop te weten omdat ze wel eens tmf kijken.
.
.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
Baaj, vieze kankerdikke, jij moet echt gewoon een keer sex hebben ofzo.
Doe niet zo gefrustreerd man, met je loze klachten...
Nou en, dat heeft toch geen ruk met de muziek te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wees eerlijk: een groot deel van de achterban weet ook niet beter.
Het is kwalitatief kut ja, net zoals de meeste top 40 muziek. Of het nou 50 cent of 1 of andere eurotrance-bagger is maakt niet echt veel uit.quote:En commerciele hiphop anno 2007 heeft wel het absolute dieptepunt bereikt. Hoop ik.
QFT.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef BrauN het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het beginstukje van "Office Space" mag in dit topic zeker niet ontbreken.
http://www.youtube.com/watch?v=xsijeq0OFII&mode=related&search=
![]()
Ja, breezers en meer van dat soort smerige suikerbekjes drank.quote:
God, wat origineel zeg, deze is nog nooit eerder voor bij gekomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
Wat lul je stom...?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
Wat staat hier trouwens uberhaupt?quote:moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!
Welk woord is dan vreten?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat eerste weet ik niet... maar hij wil geld om te vreten
Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
Hip-Hop is een grap, allemaal die leren jasjes met van die gaybontkraagjes, ik kots er net als jij op. Doe mij maar gewoon 'n halflange zwarte jas van een goed merk, dan lijkt het tenminste niet of er een dooie cavia op je rug ligt te stinken. En dan die muziek, over ghetto's, allemaal lulkoek die de geestelijk gehandicapten van mijn leeftijd (15, en het is 90% van m'n bevolking, woon in Leyden) graag geloven.
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst, ik schijt erover. Jongens waarvan ik de helft van de zin niet kan verstaan (i.e. "moet ik je bomba klatsen, no?", "paas me wat doekoe dan ga ik even chappen yo!", etc.) vinden zichzelf zo stoer dat hun ego hun vorm van logisch nadenken verhinderd.
Maar marrokanen zijn best aardig. Ze komen met 'n groep van dertig en vragen wat er aan de hand is.![]()
![]()
Begint al veelbelovend!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:46 schreef Hou-m-Nat het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3767870&md5=1775425ef8b398843a794e5d3c0f271d
Veel plezier!
Hiphop fan hier? *pakt hamer*quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toch knap dat je als geheel onwetende zo'n lap tekst kunt schrijven.
Ik zou me persoonlijk kapotschamen ergens mijn mening over te geven waar ik werkelijk helemaal niets van af weet, maar je doet toch een knappe poging.
Jij kan het weten, zegt genoeg.quote:
Ken je users!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Wat lul je stom...?
Stoer achter de computer...?
Met een verrekijker schreeuwend van binnen?
Woest worden op de wereld?
Fundament voor de cultuur...?
Vanwaar trek je deze achterlijke conclusies?
Ja, dit is een leuke opmerking, "kneus".quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hiphop fan hier? *pakt hamer*
Ga je bitches pimpen in je ghetto, kneus.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Daniel.J het volgende:
hitler was okay
deze was anders ook niet voor de poes:quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even een leuke quote ter onderbouwing van mijn betoog over de TS:
[..]
En ook een permanente ban op TMF en MTV zou kunnen helpen. Ik ben niet moraliserend, ik ben juist spijkerhard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Elwood1802 het volgende:
Je moet zulke mensen gewoon heropvoeden met muziek van Jannes
Ja klopt, ik heb het nagevraagd en een vriend van me die wel met dat soort tuig omgaat zegt dat "paas me wat doekoe, dan kan ik ff chappen yo!" inderdaad "mag ik wat geld, dan kan ik wat te eten halen/wat eten, ja?" betekend.quote:
Je fotoboek laat een foto zien met 'n capuchon op. Terwijl je binnen zit. 'Nuff said.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, generaliserende nederlanders die de jeugd in een aantal steekwoorden als: "nigga´s from tha hood" proberen naar beneden te trappen hebben we wel hard nodig in de nederlandse maatschappij. Jij, ts bent een schoolvoorbeeld van hoe het wel moet, stoer achter de computer zeikend op de kapotgaande jeugd. Toekijkend met een verrekijker schreeuwend van binnen, woest worden op de wereld en je tong uitsteken naar de jeugd! Jij bent een fundament voor de cultuur, chapeau!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Hiphop fan hier? *pakt hamer*
Ga je bitches pimpen in je ghetto, kneus.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:08 schreef Syheriat het volgende:
50 cent, 2pac, eigenlijk elke vorm van rap of hiphop met inhoudsloze tekst,
Wat zegt dat over mij dan? Dat ik een 'urban'-aanhanger ben? Och ja natuurlijk, ook in mijn fotoboek staat een foto waar ik mijn capuchon op heb, en die foto is ook ook nog binnen genomen ook!! Mijn god. Ik móet wel 'urban' zijn, immers heeft elke 'urban'-aanhanger een capuchon op binnen. Jij hebt natuurlijk aan de hand van deze 2 overduidelijke symptomen van 'urban' vastgesteld dat ik dom ben, een meeloper ben, 'bitches' pimp en wsl. ook nog crimineel ben. Laat me niet lachen man.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:48 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Jij kan het weten, zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |