hehehequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef snetje het volgende:
[..]
ben bang van nietanders hadden ze tamara er wel ingegooid
![]()
Brian heeft gewoon geluk gehad dat er nu pas is besloten dat wijn gooien niet mag, anders was Brian al thuis geweest en had Nena nooit kunnen trappen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Het superzuigmodus was bij beide aanwezig. De ene keer zoog Brian, de andere keer Nena. Zoals ik al zei, de nacht ervoor heeft Nena Brian uit bed gehaald en zeker een uur lang lopen zuigen in Natasia-style.
En net zoals Brian een klootzak was tegen haar, kon zij een uberbitch zijn tegen hem. En vervolgend draaide het hele verhaaltje weer om en was het een en al love and understanding. Tot de volgende brief, zij heeft gezegd/gedaan, hij heeft gezegd/gedaan weer begon. Een never ending story was het.
Persoonlijk ben ik blij dat dat over is. Al vind ik het nog zo jammer dat Nena eruit is.
Huh die is toch gek op hem. Dat zou dan nog een cadeautje voor hem geweest zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
Mss heeft dit een beter effect (Amanda) dan Tamara programmatechnisch gezien, Tamara is inmiddels alweer een tijd geleden en zal ws. te weinig effect op Brian hebben (maar ik ben geen redactie dus mss zit ik er helemaal naast)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
Terwijl ze in meerdere berichten op hun eigen site suggereerden dan Brian zeker net zoveel schuld had.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dat is het dit keer duidelijk niet, en dus vraag ik me af wat er met het niveau gebeurt als op het walgelijke stalker/psycho-gedrag van Brainless geen sancties staan.
Precies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl ze in meerdere berichten op hun eigen site suggereerden dan Brian zeker net zoveel schuld had.
Flokkie? De Flokkies?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alle Flokkies zijn ingeslapen klinkt nog véél liever![]()
Amanda's effect is dat ik de streams niet meer kan aanhoren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss heeft dit een beter effect (Amanda) dan Tamara programmatechnisch gezien, Tamara is inmiddels alweer een tijd geleden en zal ws. te weinig effect op Brian hebben (maar ik ben geen redactie dus mss zit ik er helemaal naast)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Flokkie? De Flokkies?
Ik zie in gedachten Huub over 'The internets' surfen en de term 'Flokkies' tegenkomen. 's Avonds aan tafel:
"Hey Nathanael, zit niet zo boers met je mond vol te eten, man! Je lijkt wel een Flokkie!"
Natasia: "Wat is dat nou weer Joep! Wat is dat dan! Wat is dat dan!"
Huub: "Nou, eigenlijk net zoiets als jij, Natas. Een kruising tussen een Flodder en een Tokkie. Eet smakelijk"
Nathanael gelijk bellen met DGK_Red: Ik word kwetsend gestigmatiseerd, boehoe"
Ze heeft nogal een rauwe en doorrookte stem maar ook dat gaat op een gegeven moment wennenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda's effect is dat ik de streams niet meer kan aanhoren.
Natuurlijk valt wijngooien onder fysiek geweld, dat heeft er altijd al onder gevallen. Hoe komt het dan, dat wanneer Brian en Natasia zich vergrijpen aan dergelijk fysiek geweld (nog afgezien van al het geestelijk en verbale geweld waar juist deze twee mensen zich met grote regelmaat van bedienen), nog altijd in het huis zijn. Terwijl Nena meteen het huis uitgeflikkert is na 1 overtreding in deze regel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Tamara is net als al die andere Mojo meiden aandachtsgeil voor hun "5 minutes of fame". Dan kan je net zo goed Amanda erin zetten, dan is er in ieder geval nog een kans dat ze domme dingen gaat doen terwijl ze dronken is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef snetje het volgende:
![]()
en waarom denk je van niet !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Er is er maar 1 gestraft omdat er maar 1 over de scheef ging. Ruzie maken mag, fysiek geweld mag niet. Dat waren de regels en, helaas, heeft Nena die overtreden. Zo simpel is het.
En jullie zijn nu kwaad omdat het Brian is die er mee 'wegkomt', maar wat als het een andere situatie was? Wat als NL degene was die Huub tijdens een ruzie hoekt? Gaan jullie dan ook roepen dat Huub ook gestraft moet worden als NL eruit moet? Ik denk het niet!
Omdat er wel een verschil is tussen een ferme trap en een wijntje gooien (+dat toen de grens nog moeilijk te bepalen was en pas sinds beide wijngooi incidenten het nu wel verboden is)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Natuurlijk valt wijngooien onder fysiek geweld, dat heeft er altijd al onder gevallen. Hoe komt het dan, dat wanneer Brian en Natasia zich vergrijpen aan dergelijk fysiek geweld (nog afgezien van al het geestelijk geweld waar juist deze twee mensen zich met grote regelmaat van bedienen), nog altijd in het huis zijn. Terwijl Nena meteen het huis uitgeflikkert is na 1 overtreding in deze regel?
Of allebei niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als het 50-50 was, dan had Brainless Loverboy er ook uit gemoeten.
Een vergissing???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:07 schreef CARLAK het volgende:
Wie is Danny Hoekzema buiten het feit dat hij homosexueel is F01?
Neeeeee, Bong, ik ook hoor.....zei het gisteren al; ik ben altijd nieuwsgierig of brian of natasia nog dommer uit de hoek kunnen komen. Nou ze stellen me nooit teleur!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Goh ben ik zowat de enige die gewoon nog de streams aan laat staan ongeacht wie er in beeld is?
gmta dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Neeeeee, Bong, ik ook hoor.....zei het gisteren al; ik ben altijd nieuwsgierig of brian of natasia nog dommer uit de hoek kunnen komen. Nou ze stellen me nooit teleur!![]()
De eerdere afvallers hadden wel een beetje niveau, in ieder geval meer niveau dan de flokkies, maar die kwamen er niet ver mee..........we blijven denk ik zitten met de flokkies NL, Nataas, braindead en Amonda. Het zij zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ikzelf had graag een volwassen dominante vrouw van in de 30 met hersens in het huis gezien, maar ik krijg de indruk dat dgk redaktie het niveau van het programma doelbewust zo laag mogelijk probeert te houden, want dan past het beter bij het SBS-publiek, voor wanneer JdM SBS opkoopt[/conspiracy-mode off]
Brian is ermee begonnen omdat hij maar niet kon begrijpen dat Nena hem eigenlijk niet echt moest. Beetje vrijen ok maar daar moest het dan ook wel bij blijven maar Brian wilde meer. Toen hij dat niet kreeg raakte meneer gefrustreerd en begon met het sygologische spelletje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef Day het volgende:
[..]
Het superzuigmodus was bij beide aanwezig. De ene keer zoog Brian, de andere keer Nena. Zoals ik al zei, de nacht ervoor heeft Nena Brian uit bed gehaald en zeker een uur lang lopen zuigen in Natasia-style.
En net zoals Brian een klootzak was tegen haar, kon zij een uberbitch zijn tegen hem. En vervolgend draaide het hele verhaaltje weer om en was het een en al love and understanding. Tot de volgende brief, zij heeft gezegd/gedaan, hij heeft gezegd/gedaan weer begon. Een never ending story was het.
Persoonlijk ben ik blij dat dat over is. Al vind ik het nog zo jammer dat Nena eruit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |