Dat klinkt te lief... Flokkie, ons dwergpoedeltje, is ingeslapen...quote:
Precies. Laat haar maar bij Natasia blijven, want die zet ik toch al iedere keer uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Mika25 het volgende:
Nu ik er aan denk...ik ben eigenlijk blij dat Amanda geen aansluiting vindt bij Huub/Sylvia, want als dat zo zou zijn dan moeten we elke keer Amanda's stem aanhoren wanneer we naar een Huub-Sylvia actie willen kijken...
sterker nog, dan moet bart meteen vertrekken (als ie het ook echt aangeeft)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen![]()
Denk trouwens dat als ze allemaal Bart er unaniem uit willen stemmen het niet gaat werken omdat Bart zelf al min of meer aangeeft eruit te willen gaan dus krijg je hetzelfde als met Ilona toen dat de stemming niet wordt goedgekeurd
Ik had begrepen dat je aan gaf er uit te willen worden gestemd, je dan meteen mocht gaan, zonder de 10.000 euro terug te krijgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen![]()
Denk trouwens dat als ze allemaal Bart er unaniem uit willen stemmen het niet gaat werken omdat Bart zelf al min of meer aangeeft eruit te willen gaan dus krijg je hetzelfde als met Ilona toen dat de stemming niet wordt goedgekeurd
vlak even Brian fysieke geweld richting Nena, het wijngooien, niet uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Nena werg moest Day maar dat Brian vrijuit gaat.
Dat is waar iedereen zich terecht zo kwaad over maakt.
Precies het was een wisselwerking, hij zoog, zij zoog, maar nu is er maar 1 gestraft en de andere eikel heeft zijn zin en is nu het slachtoffer?![]()
![]()
Klopt iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je aan gaf er uit te willen worden gestemd, je dan meteen mocht gaan, zonder de 10.000 euro terug te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:43 schreef itsme het volgende:
AMSTERDAM — 19-year-old Nena from Landsmeer had to quit reality show De Gouden Kooi (“The Golden Cage”) after she violently attacked another participant sharing the villa, ANP reports.
On Thursday evening Nena, who had been living in the “golden cage” for months, hit her competitor Brian on his leg during a fight. Nena was then asked to leave the show immediately.
http://www.expatica.com/
![]()
En daar raak je de kern. Daar begint het. Nena kon niet verkroppen dat Brian daadwerkelijk een klootzak was. Iedere keer werd ze er weer mee geconfronteerd en wist hij haar weer zo te masseren dat ze weer voor de bijl ging. Dat Nena de laatste weken in de gaten had hoe om te gaan met deze klootzak maakte het voor haar achteraf nog gevaarlijker. Brian ging in superzuigmodus en heeft er alles aangedaan om Nena over de zeik te krijgen. Het is een beetj de kip of het ei verhaal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Day het volgende:
[..]
De nacht daarvoor was de confrontatie andersom en werd Brian uitgescholden voor vies en goor kutkind. Hij liep weg, dat had Nena ook kunnen doen......
Het is jammer dat de haat naar Brian zo sterk is, anders werd er mischien ingezien dat de manier waarop deze 2 mensen met elkaar omgingen aan BEIDE lag. Ze waren of erop uit om elkaar onder uit te halen/pijn te doen of ze konden niet van elkaar afblijven. Het was een wisselwerking van 2 mensen die eigenlijk beter uit elkaars buurt moesten blijven, maar op de 1 of andere (bizarre) manier dat toch niet konden.
En ja Brian is een klootzak, maar vlak a.u.b. Nena's rol niet uit! Ze schold dan niet, maar zij heeft ook hele gemene, denigrerende en harde dingen over en tegen Brian gezegd.
een hoop hersens, maar zonder ambities, jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goede zaak dat Nena eruit is, maar dit heeft ze niet verdient. Ze gaat het al moeilijk genoeg krijgen als bekende nederlander zonder talenten/hersens...
En jij niet helemaal gelezen (PI)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. als jij dat uit die opmerking haalt, dan heb je iets niet helemaal begrepen.
Er is er maar 1 gestraft omdat er maar 1 over de scheef ging. Ruzie maken mag, fysiek geweld mag niet. Dat waren de regels en, helaas, heeft Nena die overtreden. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat Nena werg moest Day maar dat Brian vrijuit gaat.
Dat is waar iedereen zich terecht zo kwaad over maakt.
Precies het was een wisselwerking, hij zoog, zij zoog, maar nu is er maar 1 gestraft en de andere eikel heeft zijn zin en is nu het slachtoffer?![]()
![]()
Alle Flokkies zijn ingeslapen klinkt nog véél lieverquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat klinkt te lief... Flokkie, ons dwergpoedeltje, is ingeslapen...
Bart is slim...hij heeft niet aangegeven dat hij eruit gestemd wil worden, tenminste niet direct, maar wel in-direct.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef blomst het volgende:
Ik had begrepen dat je aan gaf er uit te willen worden gestemd, je dan meteen mocht gaan, zonder de 10.000 euro terug te krijgen.
Het superzuigmodus was bij beide aanwezig. De ene keer zoog Brian, de andere keer Nena. Zoals ik al zei, de nacht ervoor heeft Nena Brian uit bed gehaald en zeker een uur lang lopen zuigen in Natasia-style.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
En daar raak je de kern. Daar begint het. Nena kon niet verkroppen dat Brian daadwerkelijk een klootzak was. Iedere keer werd ze er weer mee geconfronteerd en wist hij haar weer zo te masseren dat ze weer voor de bijl ging. Dat Nena de laatste weken in de gaten had hoe om te gaan met deze klootzak maakte het voor haar achteraf nog gevaarlijker. Brian ging in superzuigmodus en heeft er alles aangedaan om Nena over de zeik te krijgen. Het is een beetj de kip of het ei verhaal.
Als het 50-50 was, dan had Brainless Loverboy er ook uit gemoeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ben het weer eens met Day eens, hoewel Brain een sukkel & een Tokkie is waren hij en Nena 50%/50% debet aan die kicksituatie.
Maar weten doe je het ook niet! En je schat "ons" niet erg hoog in...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Er is er maar 1 gestraft omdat er maar 1 over de scheef ging. Ruzie maken mag, fysiek geweld mag niet. Dat waren de regels en, helaas, heeft Nena die overtreden. Zo simpel is het.
En jullie zijn nu kwaad omdat het Brian is die er mee 'wegkomt', maar wat als het een andere situatie was? Wat als NL degene was die Huub tijdens een ruzie hoekt? Gaan jullie dan ook roepen dat Huub ook gestraft moet worden als NL eruit moet? Ik denk het niet!
ben bang van nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:53 schreef BONG4002 het volgende:
Iedereen denkt wel dat Brian geen 'sanctie' krijgt of er ongeschonden uit lijkt te komen maar wie weet heeft de redactie nog wat in petto speltechnisch gezien![]()
Wat Nena betreft heb je gelijk, al vind ik het jammer dat Neentje eruit is, vond haar vooral samen met Huubje erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Day het volgende:
[..]
Er is er maar 1 gestraft omdat er maar 1 over de scheef ging. Ruzie maken mag, fysiek geweld mag niet. Dat waren de regels en, helaas, heeft Nena die overtreden. Zo simpel is het.
En jullie zijn nu kwaad omdat het Brian is die er mee 'wegkomt', maar wat als het een andere situatie was? Wat als NL degene was die Huub tijdens een ruzie hoekt? Gaan jullie dan ook roepen dat Huub ook gestraft moet worden als NL eruit moet? Ik denk het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |