nou, ik had wel last van lag,m maar crashes.. nee dat nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef BMH het volgende:
9 keer gecrasht in coop.. Nu ben ik het wel zat.
Ten eerste: crashende bakken wekken haat gevoelens op. Ten tweede: Ik haat de 360 niet. Ik vind het apparaat enkel niet af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]je haat voor de 360 laat het ding crashen
Hier heb ik dus een hekel aan..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:28 schreef MMaRsu het volgende:
Probeer het maar niet te verbergen BMH
[afbeelding]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die andere skins krijg je als je sterker wordt met die char.
Volgens mij werd dat niet bedoeld; als je een skin selecteerd, zoals jij beschrijft, zie je de skin van een agent die nog nul sterren in alles heeft, en achter hem zie je het pertret van de agent als ie alle sterren heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:36 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Uhm wat dacht je gewoon van bij het beginscherm omlaag drukken tot de portretten en daar dan naar rechts drukken tot de door jou gewenste skin komt?
Vet spel trouwens, kan er niet van af blijven
Aan het einde van de Lente kun je hem downloaden. Dus wacht gerust nog wat maandjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef rihago het volgende:
Al iemand die de Halo 3 beta kon downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |