Nee want de game ligt nog niet in de winkel, en als die er wel ligt zou ik svp willen weten waar je het gekocht hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:04 schreef GoodNews het volgende:
2 dagen uitgespeeld alles 4 sterren behalve rijden, maar daar vind ik geen ruk aan, want springen is veel leuker. Verder leuk spel maar beetje dood nu, alles gekilled is. Ook geen ambities om al die orbs te gaan zoeken verder heb er al 400/500 van de agility ofzo en zie het nut er niet van in om de overige 100 te zoeken
Zijn er overigens mensen die last hadden van het niet laden van textures?? Met name het chinezen eiland?
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee want de game ligt nog niet in de winkel, en als die er wel ligt zou ik svp willen weten waar je het gekocht hebt.
Wat is kort ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel jammer dat het zo kort is.
Dan zou ik Crackdown dus niet halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij Saints Row had ik het na de missies ook wel snel gezien eigenlijk.
mag ook wel, ik had het na 6 uur uitgespeelt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef MMaRsu het volgende:
En er komt veel nieuwe DLC. Waarschijnlijk nieuw eiland ook, nieuwe achievements, nieuwe characters e.d. Misschien zelfs wapens.
Kan je live met een gemodde xbox dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor, in 6 uur uitspelen.
Alle achievements gehaald? Co-op gespeeld? Lekker lopen kloten of alleen puur de bazen wezen killen?
Gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan je live met een gemodde xbox dan?
En roy, auto rijden wordt pas echt tof als je 4 sterren hebt.
In de Demo ook al gedaan, te vet
Is ook wel zo, maar dat sandbox heb je ook wel binnen 3 dagen gezien. Vind jij het soms leuk om in totaal 800 orbs te zoeken verspreid over de stad? Oh echt een adrenaline kick krijg ik daarvan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is kort ?
Ik denk dat die missies puur bijzaak zijn, het gaat om het sandbox-gebeuren, dat je uren rond kan lopen/springen/rijden etc.
Mensen die dit spel kopen voor de verhaal-lijn, de missies etc. zullen snel uitgekeken zijn.
Begin aub niet over dat soort onzinquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Gefrustreerd ofzo?
Je kan prima op live met je geflashte xbox. Je praat over modden, maar er komt niet eens echt modden aan te pas. Alleen andere firmware op je dvd-drive flashen en gaan met de banaan. Sterker nog... Die gemodificeerde firmware werkt nog eens beter als de originele firmware. Je kan zelf bepalen op welke snelheid je schijfjes rijden (slow,fast) waardoor die kutbox minder herrie maakten je kan ook nog eens op xbox live in alle veiligheid, want alles is stealth. Dat wil zeggen dat microsoft niet kan zien of je een backup afspeeld of een origineel (mits de backup niet gepatched is).
Speel nu al meer dan een jaar op live en speel al de games onmiddellijk als ze al weken van tevoren uit komen. Lost Planet, crack down etc. Want zeg nou zelf op tweede kerstdag lost planet downloaden is toch het mooiste wat er is. Welke idioot wil nou wachten tot januari???
En zeg nou zelf developpers verdienen het dat je de game koopt? Wat rukt mij dat nou er zijn zat sukkels die ervoor betalen haha! Ik heb dat kut crackdown in twee dagen uitgespeeld het was leuk etc maar niet meer dan dat, zou er geen 60 euro aan besteden. En ja ik heb 60% van de achievements reeds behaald. De rest bestaat uit racen, maar als ik wil racen speel ik wel need for speed.
Groeten en koopse en veel plezier verder met het spelen van de demo![]()
2 uur lopen kloten, voor de rest meteen uitgespeelt. ik ben geen achievment hoer die alles wil, de meeste krijg je tijdens het spelen toch wel. Daarbij vind ik niet dat achievments het spel verlengen. hetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Leuk hoor, in 6 uur uitspelen.
Alle achievements gehaald? Co-op gespeeld? Lekker lopen kloten of alleen puur de bazen wezen killen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm dit is eigenlijk geen GTA concept.
Ja okquote:Op maandag 19 februari 2007 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm dit is eigenlijk geen GTA concept.
100 per ster dacht ik, want je kunt 4 sterren en 99 halen en als je dat bij alles hebt ben je maxed out en krijg je een achievementquote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je skill progression in het volledige spel?
Bij de demo van Crackdown heb je accelerated skills progression. Als je bijvoorbeeld 1 agility orb pakt dan krijg je daar ongeveer 20 ''punten'' voor. Hoe zit dat met de volledige versie, krijg je dan 1 punt voor zo'n agility orb? Er zijn namelijk 500 agility orbs in het hele spel![]()
Deze vraag het ik ook al eerder gesteld in dit topic, maar niemand wist er antwoord op. Aangezien meer mensen crackdown nu al hebben misschien kan iemand mijn vraag beantwoorden.
Je kan idd 100 punten per ster halen maar dat was mijn vraag nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
100 per ster dacht ik, want je kunt 4 sterren en 99 halen en als je dat bij alles hebt ben je maxed out en krijg je een achievement.
jawelquote:
en nee, per ' nivo' heb je meer orbs nodig om te levellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
100 per ster dacht ik, want je kunt 4 sterren en 99 halen en als je dat bij alles hebt ben je maxed out en krijg je een achievement.
Nee idd, voor bijvoorbeeld firearms doe je er veel langer over om 1 ster te halen dan bij je strengh. Maar dat was mijn vraag ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en nee, per ' nivo' heb je meer orbs nodig om te levellen.
zullen we ff co op spelenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:29 schreef devv05 het volgende:
Leuke game, maar na een uurtje of 6/8 gespeeld te hebben begint het inmiddels toch wel wat saai te worden. De stad is afwisselend, maar er is helaas niet echt veel te beleven. De (side)missies zijn veel van hetzelfde. Niettemin verder wel een redelijk goede game, alleen ze hadden er wat mij betreft iets meer variatie in mogen stoppen.
Moet je wel online komen..quote:Op maandag 19 februari 2007 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zullen we ff co op spelen
of iemand anders
voeg toe
Mars NL
Volgens mij is er gezegd dat er 500 orbs zijn. Dat je 4 sterren kunt halen (4 niveau's) + 99. Kortom 499 (500) om een maxed out te krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
[..]
Nee idd, voor bijvoorbeeld firearms doe je er veel langer over om 1 ster te halen dan bij je strengh. Maar dat was mijn vraag ook niet![]()
Ben ik nou zo onduidelijk? Mijn vraag was: hoeveel 'punten' krijg je voor een agility orb?
dat hangt per ster afquote:Op maandag 19 februari 2007 20:17 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Ben ik nou zo onduidelijk? Mijn vraag was: hoeveel 'punten' krijg je voor een agility orb?
Nope. Bij de 250~300 orbs zit je al op vier sterren. Vaag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is er gezegd dat er 500 orbs zijn. Dat je 4 sterren kunt halen (4 niveau's) + 99. Kortom 499 (500) om een maxed out te krijgen.
500 punten/500 orbs = 1 punt per orb
Althans dat is de conclusie die ik trek hoor...
Sure, deze game is ANTI-GTA, als je een simpele saaie en lineare storyline wil spelen in een game die zich voordoet als Free roaming, moet je nog ff w8en op GTA4. Dit is totaal andersquote:
wacht ff, je zegt dat dat er in crackdown een verhaal zitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure, deze game is ANTI-GTA, als je een simpele saaie en lineare storyline wil spelen in een game die zich voordoet als Free roaming, moet je nog ff w8en op GTA4. Dit is totaal anders.
het is ook een GTA kloonquote:oh sure, nog een game waar je auto's kan jatten an baddies kapot kan knallen, GTA KLOON
in de filmpjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wacht ff, je zegt dat dat er in crackdown een verhaal zit![]()
waar dan?
[..]
het is ook een GTA kloonCrackdown wijkt ook niet af van GTA, je kan nu alleen wat hoger op gebouwen springen
![]()
Ehm nee ik zei juist dat er geen verhaal inzit, precies het tegenovergestelde van GTA dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wacht ff, je zegt dat dat er in crackdown een verhaal zit![]()
waar dan?
[..]
het is ook een GTA kloonCrackdown wijkt ook niet af van GTA, je kan nu alleen wat hoger op gebouwen springen
![]()
sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar waar wijkt het dan van afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehm nee ik zei juist dat er geen verhaal inzit, precies het tegenovergestelde van GTA dus.
En het wijkt imo juist ongelofelijk af van GTA.
het laatse filmpje had me ongelovelijk op het verkeerde been gezetquote:
Dat er geen verhaal inzit, dat je lekker je eigen gang kan gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de politie, dat je gelijk overal kan gaan & staan waar je wil, dat je samen met een vriend lekker chaos kan trappen in co-op, superpowers, transformerende autos e.dquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen, maar waar wijkt het dan van af
Soms komt de politie achter mij aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat er geen verhaal inzit, dat je lekker je eigen gang kan gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de politie, dat je gelijk overal kan gaan & staan waar je wil, dat je samen met een vriend lekker chaos kan trappen in co-op, superpowers, transformerende autos e.d
Maar ik zie al dat we hier uit gaan komen![]()
quote:Crackdown: Four new Agents (free)
If you got your hands on Crackdown already, download these four free agents. The set includes a character with Sam Fisher style head gear. Hey why no female characters ?
Name: Four-Play Pack
Price: Free
Availability: Gold Members in all Xbox Live regions except Germany
Dash Details: Before getting busy, download and get into the action with these four new Agents
Heb de onderste nu als gozer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
Patch is up samen met de 4 nieuwe skins
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ligt ie nu al in de schappen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:45 schreef DynamicMaster het volgende:
Heb hem net bij de Mediamarkt in heerlen gehaaldHij kost daar 49,-
ow? hebben wij hetzelfde spel dan wel gespeeltquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat er geen verhaal inzit, dat je lekker je eigen gang kan gaan zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de politie,
hee GTA kon dat ook alquote:dat je gelijk overal kan gaan & staan waar je wil,
zat ook al in GTA 4quote:dat je samen met een vriend lekker chaos kan trappen in co-op,
upgraden van je shizzkle dus, gek, dat kon in GTA ook alquote:superpowers, transformerende autos e.d
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow? hebben wij hetzelfde spel dan wel gespeeltin GTA zijn het ook gangs en de politie
[..]
hee GTA kon dat ook al
[..]
zat ook al in GTA 4
[..]
upgraden van je shizzkle dus, gek, dat kon in GTA ook al
ik zie niks nieuws![]()
quote:
GTA 4 moet nog uitkomenquote:dat je samen met een vriend lekker chaos kan trappen in co-op.
zat ook al in GTA 4
En Forza is een Pitstop kloon…quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is een leuk spel, maar pretendeer niet dat het geen GTA kloon is
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:19 schreef zatoichi het volgende:
Als je het spel speelt, speelt het zo anders dan GTA.
behalve dan dat de bedenker van GTA ook iets met Crackdown te maken heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:28 schreef devv05 het volgende:
Behalve dat het allebei free-roaming games zijn hebben GTA en Crackdown echt niets met elkaar te maken. Als je denkt van wel dan heb je er gewoon weinig verstand van
Ah het blijkt inderdaad, heb hem net bij de mediamarkt gekocht voor 49 euroquote:
en jij bent het kind van je moeder...quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Forza is een Pitstop kloon…
in totaal 7 uur gespeeld, 0 keer gecrasht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:20 schreef BMH het volgende:
1.5 uur gespeeld.. 2 keer gecrasht. Geeeweldig :S
ik speel enkel coop.. misschien crasht het spel in single player niet (zo vaak).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
in totaal 7 uur gespeeld, 0 keer gecrasht.
Die andere skins krijg je als je sterker wordt met die char.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:05 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik bij het character select scherm sta zie ik achter een aantal mannetjes een andere skin staan.
Iemand enig idee hoe ik de 2de versie kan selecteren?
erm ik heb overal 4 sterren al behalve bij het schieten daar zit ik op 3 en halfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die andere skins krijg je als je sterker wordt met die char.
Tsja dan weet ik het ook niet ^^quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm ik heb overal 4 sterren al behalve bij het schieten daar zit ik op 3 en half
als je op elke orb kijkt zie je dat er bolletjes bovenop draaien. soms 1... soms wel 4quote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is er gezegd dat er 500 orbs zijn. Dat je 4 sterren kunt halen (4 niveau's) + 99. Kortom 499 (500) om een maxed out te krijgen.
500 punten/500 orbs = 1 punt per orb
Althans dat is de conclusie die ik trek hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |