Pardon? Een groot gedeelte van de tv's tegenwoordig heeft echt wel een geaarde stekker.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:46 schreef Marsepein het volgende:
Nee, want ws heeft je TV ook geen geaarde stekker. .
nog niet gezien........quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Pardon? Een groot gedeelte van de tv's tegenwoordig heeft echt wel een geaarde stekker.
Nooit gezien..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Pardon? Een groot gedeelte van de tv's tegenwoordig heeft echt wel een geaarde stekker.
Ik heb aan een standaard TV (Dus geen LCD of Plasma) nog nooit een randaarde stekker gezien. Alleen met een 2 polige euro stekker. Hoe het met LCD en Plasma is weet ik niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ah, maar dat schreef je eerst niet. Maar ook spelcomputers en DVD spelers hebben vaak geen randaarde stekker.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:49 schreef ijspegel het volgende:
Waarom kan ik beter geen stekkerdoos gebruiken? Dit wil ik juist doen zodat ik ook mijn dvd speler en eventueel mijn spelcomputer erop kan aansluiten.
Een opbouw wcd mag je niet met meeraderig draad aansluiten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
ijspegel > Je kunt net zo goed naar de Gamma/Praxis gaan, ruime keuze
Je kunt best een stekkerdoos gebruiken, maar een opbouw wcd (wantcontactdoos) is netterPlus je kabel komt niet zo gauw onder spanning te staan
geen id, stekkerdoos is makkelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:59 schreef ijspegel het volgende:
@gateway: Dat kan natuurlijk ook. Maar ik ga gewoon even naar de mediamarkt hier in de buurt en daar hebben ze denk alleen stekkerdozen. Ik koop daar dan sowieso een vrije lange stekkerdoos zodat ik deze ook nog op maat kan maken.
Kan iemand mij misschien nog vertellen waarom ik beter geen stekkerdoos kan gebruiken?
nee mij ook nietm heb het zelf ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef ijspegel het volgende:
Oh ja haha, daar heb je een punt. Die stekker kan ik natuurlijk niet meer gebruiken.Dan toch maar even naar de gamma.
Maar ik vroeg mij dus af waarom een aantal mensen zeggen dat ik beter geen stekkerdoos kan gebruiken. Ik weet dat je bepaalde apparaten (bijv. wasmachine) beter niet op een stekkerdoos kunt aansluiten, maar dit lijkt mij verder toch geen probleem voor een lcd tv, een dvd speler en eventueel een spelcomputer?
Het nadeel van stekkerblokken is dat er vaak wordt doorgelust om meerdere apparaten aan te sluiten. Daarom adviseer ik altijd om zoveel aansluitingen te maken als apparaten die je wilt gaan aansluiten. En omdat je het eerst alleen over een TV had was ik van mening dat een verlengkabel meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef ijspegel het volgende:
Oh ja haha, daar heb je een punt. Die stekker kan ik natuurlijk niet meer gebruiken.Dan toch maar even naar de gamma.
Maar ik vroeg mij dus af waarom een aantal mensen zeggen dat ik beter geen stekkerdoos kan gebruiken. Ik weet dat je bepaalde apparaten (bijv. wasmachine) beter niet op een stekkerdoos kunt aansluiten, maar dit lijkt mij verder toch geen probleem voor een lcd tv, een dvd speler en eventueel een spelcomputer?
Een aantal krachtige PC's voor spelletjes en multimedia, wasmachine, stijkbout, oventje, straal kacheltje, broodrooster, koffiezetapparaat, enzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:59 schreef ijspegel het volgende:
Bedankt voor de uitleg! Ik heb nog wel 2 vraagjes dan...
1. Wat noem jij zware lasten?
Ja dat bedoel ik. Ook het niet (volledig) afrollen van kabelhaspels valt daaronderquote:2.Wat bedoel jij precies met het bijelkaar nemen van de snoren? Bedoel je daar bijvoorbeeld mee het 'samenvouwen' van de kabels en bijvoorbeeld vastbinden met een tie rip? Dit was ik in ieder geval sowieso niet van plan
wrom niet? Geaard past wel in ongeaard, maar die oude ongeaarde niet in een geaarde.... (zoals die niet geaarde stekker uit de handleiding hierboven, die past dus niet in een geaard stopcontactquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan zou die dus ook niet passen in het ongeaarde stopcontact wat TS nu heeft.............
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |