Een periwat stekker?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
de wasmachine zal werken met een perilex stekker ipv een normale stekker, dat zal de reden zijn.
Door er meerdere keren tegen aan te koppen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Hoe sloop je een wasmachine?
Door aan de deur te gaan trekken terwijl de beveiliging er nog op zit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Hoe sloop je een wasmachine?
Slim hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Door aan de deur te gaan trekken terwijl de beveiliging er nog op zit.
Voor die dag heb ik even een onderduikadres gezocht ja.quote:
Ik mag zulke dingen nooit doen omdat ik gewoonweg lomp ben, maar vandaag was ze niet thuis dus kon ik mijn gang gaan. Ik zit nu op het niveau dat ik net een muur mag vervenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je ooit eerder een stekker aan een snoer gezet?
Bedoel je groen en blauw omwisselen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
Heb je de aarde kabel niet perongeluk verwisselt met de + of - ???
ja dat zou wel kunnen verklaren waarom je een opsodemieter krijgt van de hele machine... maar kan ook gewoon zijn dat ie niet goed is...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
Perilex wordt toch alleen gebruikt voor zaken als electrische kooktoestellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
de wasmachine zal werken met een perilex stekker ipv een normale stekker, dat zal de reden zijn.
Wat ik poncho ook al gemailed had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
zo klinkt het wel, als hij namelijk bruin aan de aarde heeft zitten, staat je wasmiachine onder stroom ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Bigs het volgende:
Heb je zomaar wat kleurtjes aan willekeurige pinnen gezet soms?
Hey ik heb mail.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat ik poncho ook al gemailed had.
Een wasmachine op krachtstroom/een kookgroep?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |