Een periwat stekker?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
de wasmachine zal werken met een perilex stekker ipv een normale stekker, dat zal de reden zijn.
Door er meerdere keren tegen aan te koppen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Hoe sloop je een wasmachine?
Door aan de deur te gaan trekken terwijl de beveiliging er nog op zit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:56 schreef tonks het volgende:
Hoe sloop je een wasmachine?
Slim hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:58 schreef Poncho het volgende:
[..]
Door aan de deur te gaan trekken terwijl de beveiliging er nog op zit.
Voor die dag heb ik even een onderduikadres gezocht ja.quote:
Ik mag zulke dingen nooit doen omdat ik gewoonweg lomp ben, maar vandaag was ze niet thuis dus kon ik mijn gang gaan. Ik zit nu op het niveau dat ik net een muur mag vervenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb je ooit eerder een stekker aan een snoer gezet?
Bedoel je groen en blauw omwisselen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
Heb je de aarde kabel niet perongeluk verwisselt met de + of - ???
ja dat zou wel kunnen verklaren waarom je een opsodemieter krijgt van de hele machine... maar kan ook gewoon zijn dat ie niet goed is...quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
Perilex wordt toch alleen gebruikt voor zaken als electrische kooktoestellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
de wasmachine zal werken met een perilex stekker ipv een normale stekker, dat zal de reden zijn.
Wat ik poncho ook al gemailed had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef boegschroef het volgende:
zo klinkt het wel, als hij namelijk bruin aan de aarde heeft zitten, staat je wasmiachine onder stroom ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Bigs het volgende:
Heb je zomaar wat kleurtjes aan willekeurige pinnen gezet soms?
Hey ik heb mail.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat ik poncho ook al gemailed had.
Een wasmachine op krachtstroom/een kookgroep?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:54 schreef Gurb het volgende:
En ik maar denken dat de meest stomme kleur (bruin) gewoon buitengesloten moest worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
zo klinkt het wel, als hij namelijk bruin aan de aarde heeft zitten, staat je wasmiachine onder stroom ja..
Die groen/gele draad is de aarde en die moet dus op de aardaansluiting van de stekker worden gezet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Poncho het volgende:
Wacht even.... Is de groene de aarding en moet die in het midden?
JAAAAquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Poncho het volgende:
Wacht even.... Is de groene de aarding en moet die in het midden?
Ja sorry dat mijn reply pas na 7 minuten was gestuurd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:05 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey ik heb mail.
Wel eerder reageren he. Je hebt een responsetijd van 30 seconden.
Holy fuck. En ik maar denken dat die in het midden moest. Ik weet niet meer wie me dat verteld heeft, maar anders had ik niet zo zeker van mijn zaak eraan begonnen. Momentje, dan ga ik eventjes weer naar mijn wasmachine. I'll keep you posted.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:07 schreef minimax het volgende:
[..]
JAAAA
de bruine en de blauwe aan de buitenkanten
Volgens mij bestaan er ook wasmachines (zullen misschien meer de wat grotere machines die bij wasserettes staan enzo) met perilex.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:03 schreef Lucille het volgende:
Perilex wordt toch alleen gebruikt voor zaken als electrische kooktoestellen?
Ik denk dat het wel mee valtquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
Nu maar hopen dat je niet iets gesloopt hebt in je nieuwe tweedehandse wasmachine
ik had de vraag verwacht: hoe schrijf je elektriciteit? iig niet zoals jij het schrijftquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef Poncho het volgende:
Okay, aangezien ik de oude wasmachine gesloopt heb, werd mij verplicht voor een nieuwe te zorgen thuis. Terecht natuurlijk. Enfin, ik heb een nieuwe wasmachine gehaald (tweedehands) en daar zat geen stekker aan. Even strippen, stekker erop zetten en klaar zou je denken. Ik doe de stekker erin en ik zet de wasmachine aan. No reply. Ik zag wel een vuiltje in de trommel liggen dus ik dacht 'nouja, dan halen we die er maar even uit'. Ik stond meteen onder stroom en ben nog net niet verkoold. Ik sms vervolgens een vriend die er verstand van heeft. Die geeft mij aan dat ik even de stekker om moet draaien. Ik doe dat en heel het ligt knalt uit. Knopje weer omgezet in de meterkast, maar nu heb ik echt geen idee meer wat er fout is. Heb ik een fout in de stekker gemaakt? Of is de wasmachine misschien niet goed en moet ik een FOK! knokploeg op poten zetten?
Merci.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik had de vraag verwacht: hoe schrijf je elektriciteit? iig niet zoals jij het schrijft![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Poncho het volgende:
Hij doet het
Ik ben jullie zoveel dank verschuldigd.
Zo hey barbie, kom jij even mooi terug met een mooie reply. Zo, daar heb ik toch echt niets van terug zeg. Een C in plaats van een K. Wat ben jij toch echt gewoon de koning der spelling.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
ik had de vraag verwacht: hoe schrijf je elektriciteit? iig niet zoals jij het schrijft![]()
Ik kreeg hier al op mijn flikker dat ik de wasmachine niet rechtop vervoerd heb.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
Nu maar hopen dat je niet iets gesloopt hebt in je nieuwe tweedehandse wasmachine
Een lek?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef minimax het volgende:
graag gedaan!, maareh heb jij geen aardlek in je huis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |