Mocht ook wel, tegen 10 man.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Luca Toni, net voor tijd.
Mexes een jonge verdediger zie ik wel zitten, maar ik zie hem ook weer niet meteen een basisplek af dwingen/.quote:
Cocaīne was het toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Francesco Flachi betrapt op dopinggebruik las ik. Krijgt een schorsing. Dat zou dan zijn tweede zijn dit seizoen, na die eerdere gokschorsing.
Yep. Straf van 2 jaar dreigt. En z'n 1e verklaring was nou niet dusdanig dat je zegt "die is misschien onschuldig".quote:
quote:Milan too soft for cold Scots shower!
Milan have blamed Celtic for causing the illness of four of their star players – because of the cold showers at Parkhead!
Vice-President Adriano Galliani spoke to ‘Milan Channel’ this evening and revealed that Andrea Pirlo, Gennaro Gattuso, Yoann Gourcuff and Massimo Ambrosini are all in bed with flu symptoms.
The club doctor maintains the illness was caused by the cold showers in the Parkhead locker room after Tuesday’s 0-0 Champions League draw in Glasgow.
While the players were still in the post-match shower, a fire alarm went off that automatically cut the supply of hot water.
Galliani assures it is no laughing matter, as the four midfielders all risk missing out on Sunday’s Serie A clash with Sampdoria.
Denk dat die kans best redelijk is ja.quote:
Ik denk dat Inter daar met 0-1 of 1-2 wintquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
Precies, in de Serie A zullen ze denk ik weinig punten verspelen, ondanks die blessures. Misschien uit bij Valencia kan het wat minder zijn.
Waarom zou dat het geval zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat dit een leuk weekend voor LAZIO kan gaan worden. Met een beetje geluk verspelen alle concurrenten punten.
Ik zeg geen neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:19 schreef DIGGER het volgende:
Wat los nieuws:
- Dida vertrekt zeer waarschijnlijk einde seizoen transfervrij bij Mila (Weigert contract te verlengen). Wordt momenteel aan Barcelona gelinkt.
Omdat de naaste concurrenten van LAZIO allemaal tegen elkaar spelen terwijl LAZIO tegen Cagliari moet.quote:
Oftewel: Cagliari 0-2 achter.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:43 schreef borisz het volgende:
Lazio 0-2
Walter Samuel inderdaad.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |