quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef DeVinger het volgende:
En weer 70cent rijker zeker
quote:38' [1 - 1] A. Capone
Met Juve, Napoli, Bologna en Genoa zitten er toch 4 grote clubs in de Serie B.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:54 schreef De_Ananas het volgende:
Klopt het dat er veel kleine clubs in de Serie A zitten als je vergelijkt met 10 jaar geleden ?
http://www.fcupdate.nl/competities/italie/serie_a/1997-1998/quote:Op zondag 11 februari 2007 17:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met Juve, Napoli, Bologna en Genoa zitten er toch 4 grote clubs in de Serie B.
Gigantische hoosbui, dus later begonnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:22 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het nu met Messina - Catania, op AD.nl staat dat ze niet begonnen zijn?
Wat is jouw defintie van een grote club? Aanhang? Historie?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/competities/italie/serie_a/1997-1998/
Empoli
Brescia(?)
Bari
Piacenza
Vicenza
Lecce
Zijn kleine clubs.
Tegen:
Palermo (?)
Empoli
Catania
Siena
Cagliari
Livorno
Torino
Reggina
Chievo
Messina
Ascoli
Als het allemaal klopt tenminsteBeetje rare beweging.
Iedereen in Turijn is toch voor Torino?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Torino is qua fans ook een redelijk grote club.
Het leeuwendeel wel ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iedereen in Turijn is toch voor Torino?
quote:Kaká verkrijgt Italiaanse nationaliteit
Ricardo Izecson dos Santos Leite, beter bekend als Kaká, heeft maandag de Italiaanse nationaliteit verkregen. Hierdoor ziet AC Milan, waar zich een Braziliaanse enclave huisvest, een plaats voor een speler van buiten de EU vrijkomen.
“Het is een ware eer. Ik ben nu zowel een Italiaan als een Braziliaan. Ik ben zeer gelukkig. Hierdoor zijn zowel ik als mijn club gebaat bij”, vertelde de 25-jarige middenvelder tegenover de roze sportbijbel La Gazzetta dello Sport.
De Braziliaanse international is al jaren één van de steunpilaren in het team van Carlo Ancelotti. Voor de Selecao kwam hij 46 maal (16 doelpunten) in actie en veroverde hij in 2002 nog de wereldtitel in Zuid-Korea en Japan. Afgelopen zomer kwam de titelverdediger niet verder dan de kwartfinales van het eindtoernooi.
Als er een nieuwe keeper komt, komt die in de plek van Dida. Dus dat levert geen problemen op qua aantal niet EU spelers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:17 schreef dndiek het volgende:
of Gomes als keeper.... of hebben ze geen interesse in een nieuwe keeper?
Mjah was een twijfel gevalquote:Op maandag 12 februari 2007 11:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is jouw defintie van een grote club? Aanhang? Historie?
Torino vind ik bijvoorbeeld een aardig grote club, zeker als je Parma er wel toe rekent.
Hoe zit die regel nou precies?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als er een nieuwe keeper komt, komt die in de plek van Dida. Dus dat levert geen problemen op qua aantal niet EU spelers.
Ranieri is als coach niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef pfaf het volgende:
Rainieri wordt de nieuwe coach bij Parma. Wel een grote naam, verder ben ik gematigd positief.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als er een nieuwe keeper komt, komt die in de plek van Dida. Dus dat levert geen problemen op qua aantal niet EU spelers.
Onzin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ranieri is als coach niet serieus te nemen
Idd zeg, slaat helemaal nergens op.quote:
Ronaldo kan op zijn Spaanse paspoort aan de slag of wat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
quote:Inter bereidt bod op Roma-spelers voor
16 februari 2007, 16:07
Door: Reon Boeringa
Internazionale wil zich deze zomer gaan versterken met drie steunpilaren van directe concurrent AS Roma. Philippe Mexes (foto), Mancini en Daniele De Rossi staan hoog op het verlanglijstje van de koploper.
Met name in De Rossi heeft Inter serieuze interesse. Volgens Tuttosport wil de Milanese club Fabio Grosso, Walter Samuel en vijftig procent eigendomsrechten van David Pizarro aanbieden bij Roma.
Voor Mexes moet de contractueel vastgelegde transfersom van elf miljoen euro worden betaald. Hoeveel Roma vraagt voor Mancini is niet bekend.
Roma won dit seizoen al eens met 7-0 van Catania.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
een record 7 doelpunten in een Italiaanse pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |