De wedstrijd Siena - Milan had echt een geweldig spannende slotfase. Wat een heerlijke wedstrijd om te zien. Ik schakelde in tijdens de 2e helft, toen het al 2-2 stond.
Toen Milan voorkwam met 3-2 door Ronaldo ging ik -uiteraard- stuk, dit was immers het eerste doelpunt dat ik zag voor Milan gemaakt door Ronaldo! Het was weliswaar niet de mooiste (gatusso ramt een verdediger van de bal, passt naar Kaka die naar de achterlijn loopt, de bal terugpasst en ronaldo schiet via verdediger in), het was een goal, en een voorsprong.
Brocchi kreeg niet veel later rood voor een stomme overtreding en Ancelotti grijpt in door Gourcuff en Ambrosini in te brengen voor Oliveira en Pirlo.
In de 90e minuut maakt een Siena-aanvaller een prima goal aan de andere kant... niks op aan te merken. Wel kut natuurlijk, als Milanfan
![]()
.
4 minuten extra tijd spelen door, kansen aan beide kanten, tot een héle grote voor Ambrosini. Hij kopt de bal vanuit een voorzet mooi hard, maar die wordt gehouden door de keeper. En echt in de láátste paar seconden, de laatste aanval van de wedstrijd wordt de bal voorgegeven, en wéér is het ambrosini die de bal weet aan te raken, via een verdediger gaat hij vervolgens zo het net in
![]()
.
4-3 in de 94e minuut
![]()
. Ik heb even een dansje gedaan achteraf
![]()
.
Sorry als dit verhala gaar is maar ik kom net terug van uitgaan