abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:25:56 #226
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46268780
Rainieri wordt de nieuwe coach bij Parma. Wel een grote naam, verder ben ik gematigd positief.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 20:04:01 #227
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_46270648
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Als er een nieuwe keeper komt, komt die in de plek van Dida. Dus dat levert geen problemen op qua aantal niet EU spelers.
Hoe zit die regel nou precies?

Het was toch eerst zo, dat een club maar één non eu speler mocht kopen per seizoen, al verkocht men er 30 ?
pi_46284388
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:25 schreef pfaf het volgende:
Rainieri wordt de nieuwe coach bij Parma. Wel een grote naam, verder ben ik gematigd positief.
Ranieri is als coach niet serieus te nemen
pi_46284640
quote:

[..]

Als er een nieuwe keeper komt, komt die in de plek van Dida. Dus dat levert geen problemen op qua aantal niet EU spelers.
Tuurlijk

Ranieri bij Parma, ben benieuwd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46284724
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ranieri is als coach niet serieus te nemen
Onzin.
pi_46284756
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:01 schreef Radegast het volgende:

[..]

Onzin.
Idd zeg, slaat helemaal nergens op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46286230
Ik ben nooit fan van hem geweest.

Chelsea had een leuk team voordat Roman er was.
Maar hij bleef zijn elftal als een gek roeleren

En toen er veel geld was toen haalde hij niet het beste materiaal.
pi_46286945
Ranieri op z'n 1e persconferentie: “I will take no prisoners, leave nobody injured, you’re either with me or you die"

Lekkere binnenkomer, Ranieri, tijdje geen krant gelezen om te begrijpen dat dit nu niet zo'n gepaste vorm van beeldspraak is?

Verder is Perrotta op de training geblesseerd geraakt, zal een paar weken missen, ook de CL match tegen Lyon, welke Roma toch 's avonds mag afwerken thuis.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46291467
En toch hoop ik stiekem nog dat het naar buiten komt dat Inter het hele omkoopschandaal op heeft gezet, zelf buiten schot is gebleven, maar nu dan toch nog door de mand valt
pi_46291929
De grote Italiaanse clubs kijken veel naar Spanje: Ontevreden Robinho, ruzie tussen Ronaldinho & Eto'O. De namen verschijnen direct in de krant als transferdoelen voor Juve, Inter en Milan.

Bij Torino is het weer eens crisis na de 1-2 tegen Reggina, na een dramatische start, Zaccheroni als nieuwe coach en daarna een redelijke periode, is het de laatste weken weer zwaar knudde (4 nederlagen op rij) en de fans zijn boos.

Lazio uit zou wel eens zijn laatste match kunnen zijn volgens de geruchten, zker als ze weer een 4-0 om de oren zouden krijgen.
En Lazio is nog ongeslagen dit jaar.
pi_46291993
quote:

[..]

Ronaldo kan op zijn Spaanse paspoort aan de slag of wat?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46292234
Yup.
pi_46299214
http://www.lega-calcio.it/comun/0607/cu227.pdf

Samengevat: Het was een teringzooitje, Catania krijgt 50.000 Euro boete en speelt de rest van het seizoen zonder publiek en waarschijk in Rieti.

Roma heeft nog wel ervaring daar met wedstrijden in een leeg stadion...
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:07:11 #239
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_46299402
Gezien op het internet:

Ranieri: the team's in 19th?!?!

Survival? Tomasso, you crazy!
pi_46371297
quote:
Inter bereidt bod op Roma-spelers voor

16 februari 2007, 16:07
Door: Reon Boeringa
Internazionale wil zich deze zomer gaan versterken met drie steunpilaren van directe concurrent AS Roma. Philippe Mexes (foto), Mancini en Daniele De Rossi staan hoog op het verlanglijstje van de koploper.
Met name in De Rossi heeft Inter serieuze interesse. Volgens Tuttosport wil de Milanese club Fabio Grosso, Walter Samuel en vijftig procent eigendomsrechten van David Pizarro aanbieden bij Roma.

Voor Mexes moet de contractueel vastgelegde transfersom van elf miljoen euro worden betaald. Hoeveel Roma vraagt voor Mancini is niet bekend.
pi_46399828
goal ACMilan
Oliviera, assist Ronaldo.
Hij speelt dus..

Hij heeft zelfs de 1-0 Gescoord.
Staat er nu 2-2
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46401515
En weer een goal van Ronaldo .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46402850
Wat een wedstrijd

Milan op het nippertje met 3-4 gewonnen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 februari 2007 @ 17:36:43 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46403062
een record 7 doelpunten in een Italiaanse pot
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46403232
Ik hou van Milan

Ik speelde de toto, inleg 5euro op Zulte-W - Newcastle, Aberdeen- Celtic en Siena Milan, dus ik keek net op VI, daar stond het 2-3 voor Milan tegen het einde van de wedstrijd, kijk ik ff later op teletekst, 3-3!, Ik denk: godverdomme, jammer maar waar. Niet gewonnen.
Kijk ik net weer op VI.nl staat dat Ronaldo fenomenaal was enzo, en dat Milan heb gewonnen.
14euro winst.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:57:51 #246
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46406896
Lekker Inter
pi_46406949
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef borisz het volgende:
een record 7 doelpunten in een Italiaanse pot
Roma won dit seizoen al eens met 7-0 van Catania.
pi_46417938
De wedstrijd Siena - Milan had echt een geweldig spannende slotfase. Wat een heerlijke wedstrijd om te zien. Ik schakelde in tijdens de 2e helft, toen het al 2-2 stond.
Toen Milan voorkwam met 3-2 door Ronaldo ging ik -uiteraard- stuk, dit was immers het eerste doelpunt dat ik zag voor Milan gemaakt door Ronaldo! Het was weliswaar niet de mooiste (gatusso ramt een verdediger van de bal, passt naar Kaka die naar de achterlijn loopt, de bal terugpasst en ronaldo schiet via verdediger in), het was een goal, en een voorsprong.
Brocchi kreeg niet veel later rood voor een stomme overtreding en Ancelotti grijpt in door Gourcuff en Ambrosini in te brengen voor Oliveira en Pirlo.
In de 90e minuut maakt een Siena-aanvaller een prima goal aan de andere kant... niks op aan te merken. Wel kut natuurlijk, als Milanfan .
4 minuten extra tijd spelen door, kansen aan beide kanten, tot een héle grote voor Ambrosini. Hij kopt de bal vanuit een voorzet mooi hard, maar die wordt gehouden door de keeper. En echt in de láátste paar seconden, de laatste aanval van de wedstrijd wordt de bal voorgegeven, en wéér is het ambrosini die de bal weet aan te raken, via een verdediger gaat hij vervolgens zo het net in .

4-3 in de 94e minuut . Ik heb even een dansje gedaan achteraf .
Sorry als dit verhala gaar is maar ik kom net terug van uitgaan
pi_46417972
Die kop van Galliani hebben ze tijdens de wedstrijd na elke beweging van Ronaldo laten zien, die gast leek wel dood . Hij ging ook heel cheap na de 3-3 weg, hij heeft de 4-3 niet meer zien vallen
  zondag 18 februari 2007 @ 16:20:59 #250
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')